وبلاگ

چگونه یک وبلاگ مسافرتی کوچک اعتبار موضوعی به دست آورد: مطالعه موردی

باید اعتراف کنم که با تحقیق کلمات کلیدی شروع نکردم. اولاً به این دلیل که من فقط در مورد تجربیات سفرم می نوشتم و زیاد به سئو فکر نمی کردم. و دوم اینکه در آن زمان تجربه زیادی نداشتم. من هنوز یک مهندس عمران بودم و تازه با صنعت سئو آشنا شدم.

پس از یک سال وبلاگ نویسی با ترافیک کم، تصمیم گرفتم در نهایت تحقیقی درباره کلمات کلیدی انجام دهم – کاری که احتمالاً باید از ابتدا انجام می دادم.

اما آسان نبود. به لطف COVID-19، هیچ ، به دنبال عبارات مرتبط با سفر نبود. بنابراین، حجم جستجو در اکثر ابزارهای سئو به صفر رسیده بود. بسیاری از کلمات کلیدی نیز وجود نداشت، به استثنای “محدودیت های سفر در XYZ”.

به عنوان یک مدیر سئو، باید دو بار فکر می کردم: آیا می توانم به این داده ها اعتماد کنم؟ آیا این حجم جستجو و مجموعه کلمات کلیدی نماینده آینده است؟ چون زمانی می رسد که دوباره به سفر خواهیم رفت.

تصمیم گرفتم از کلمات کلیدی برای ایجاد ایده برای موضوعی که می توانم پوشش دهم استفاده کنم. اما زیاد به کلمات کلیدی خاص و حجم جستجوی واقعی آنها اعتماد نکنید.

آن زمان بود که موضوع Interrail را کشف کردم. یکی از اولین سفرهای بزرگ من سفر به دور اروپا با Interrail بود، بنابراین موضوع کاملاً با سفرهای گذشته من مطابقت داشت. و من هنوز تمام مبارزاتی را که در آن زمان پشت سر گذاشتیم به یاد می آوردم.

Interrail راهی برای سفر در سراسر اروپا تنها با یک بلیط قطار است، اما می تواند پیچیده تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. هر کشور قوانین متفاوتی دارد. برخی از قطارها نیاز به رزرو اضافی دارند و شما باید مطمئن شوید که قطار از نقطه A به نقطه B می رود، در حالی که سعی می کنید زبان های مختلف را رمزگشایی کنید.

  آخرین موج به روز رسانی محتوای مفید گوگل؟

از آنجایی که وبلاگ من از اعتبار دامنه بالایی برخوردار نبود، استراتژی من این بود که با کلمات کلیدی طولانی شروع کنم، جایی که رقابت کمتری وجود داشت.

اولین مقاله ای که می خواستم بنویسم در مورد مسیرهایی بود که می توانید در ایتالیا با Interrail طی کنید. این شامل حدود پنج طرح ممکن مختلف برای کاوش ایتالیا با قطار است. کلیدواژه اصلی این مقاله “Interrail-Routen Italian” (آلمانی) بود که به “مسیرهای Interrail Italy” ترجمه می شود.

تجزیه و تحلیل SERP ها برای یافتن مشکلات اصلی که با آن مواجه خواهم شد، طولی نکشید:

برای هر کلمه کلیدی پیرامون Interrail، اولین نتایج صفحاتی از خود شرکت Interrail (برند اصلی) بود. سپس چند وب سایت کلی در مورد سفر با قطار در سراسر اروپا وجود داشت. پس از آن، برخی از وبلاگ های مسافرتی معتبر به طور خاص بر روی Interrail متمرکز شدند.

هر سایت دارای اعتبار دامنه بسیار بالاتری نسبت به من بود. وبلاگ من دارای اعتبار دامنه حدود 2 یا حتی کمتر بود. من هیچ لینک سازی انجام نداده بودم و به تازگی شروع به لیست ، وبلاگ خود در فهرست راهنماهای وبلاگ های اصلی در اتریش و آلمان کرده بودم، مانند وبلاگ های مورد اعتماد و بلاگهیم.

Interrail یک برند معتبر و وب سایت با اعتبار دامنه 66 است. وب سایت های برتر رتبه بندی شده برای شرایط دارای اعتبار دامنه 30 تا 40 بودند. این به نظر کم است، اما در کشورهای آلمانی زبان این استاندارد برای افراد با سابقه است. سایت های.

جدای از رقابت با وب‌سایت‌های معتبر، وقتی به کلمه کلیدی «Interrail-Routen ایتالیایی» نگاه کردم، هیچ انطباق با صفحات رتبه‌بندی برتر پیدا نکردم. من عاشق ایده خود برای ارائه پنج مسیر ممکن به هر کسی که می‌خواهد با قطار به ایتالیا سفر کند، بودم، اما می‌دانستم که اگر کسی برای کلمه کلیدی مانند آن رتبه‌بندی نشود، خطرناک است.

  How to Choose an SEO Company in 8 Steps

فکر کردم شاید ایده من خیلی جا افتاده باشد یا هدف جستجو آن چیزی نبود که انتظار داشتم. شاید باید به جای صرف زمان و تلاش زیاد برای چیزی که ممکن است نتیجه ای نداشته باشد، به چیزی که کار می کرد پایبند باشم.

مطمئن نیستم که در آن زمان چه چیزی را به یک مشتری توصیه می‌کردم، شاید برای ایمن ، آن. اما من بدترین مشتری خودم هستم، بنابراین به هر حال رفتم.

این یک تصمیم عالی و موفقیتی بود که وبلاگ سفر من به آن نیاز داشت. همچنین رویکرد من به سئو را برای همیشه تغییر داد.

منبع: https://moz.com/blog/topical-authority-case-study