وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 29 مه 2024

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

Google Business Profiles از 31 ژوئیه عملکرد گپ و سابقه تماس را حذف می کند. گوگل در تلاش است تا سایت مورد نظر شما در جستجوی گوگل ظاهر شود :). بینش هوش مصنوعی گوگل از طریق داده ها و تضادهای مطالعه کلیک می کند. نمایه‌های کسب‌وکار Google اکنون نشان می‌دهد که چرا بارگیری محصول با شکست مواجه می‌شود. علاوه بر این، فیدهای Google Discover برای برخی از جستجوگران بارگیری نمی شود.


داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • سابقه تماس و چت نمایه کسب و کار Google

    Google در تاریخ 31 ژوئیه 2024 گزارش سابقه تماس و عملکرد چت را در نمایه های کسب و کار Google حذف خواهد کرد. Google گفت: “ما می دانیم که این می تواند خبر دشواری باشد” اما اضافه کرد: “گاهی اوقات مجبوریم تصمیمات دشواری بگیریم.

  • جستجوی گوگل زمانی که نام سایت در پرس و جو ارجاع داده می شود، سایت را نمایش می دهد

    شکایات متعددی وجود داشته است که هنگام جستجوی یک پرس و جو و نام سایت، گوگل همیشه نتایج سایتی را که در جستار ذکر کرده اید نمایش نمی دهد. اما دنی سالیوان، رئیس جستجوی گوگل، گفت که تیم جستجوی گوگل در تلاش است تا این مورد را طوری تنظیم کند که سایت ذکر شده در پرس و جو در نتایج جستجو بالاتر ظاهر شود.

  • دو مطالعه متضاد CTR ارائه هوش مصنوعی گوگل

    در چند هفته گذشته، دو پست وبلاگ در مورد نرخ کلیک پیش‌نمایش‌های هوش مصنوعی جدید گوگل برای ناشران در مقابل کلیک‌های ناشران قبل از انتشار پیش‌نمایش هوش مصنوعی منتشر کرده‌ایم. و حدس بزنید: مطالعات با یکدیگر تضاد دارند.

  • فید Google Discover برای برخی از جستجوگران بارگیری نمی شود

    در روزهای اخیر، برخی از کاربران گوگل از بارگیری نشدن فید خبری Google Discover شکایت دارند. به نظر می‌رسد بسیاری از این کاربران از دستگاه‌های پیکسل استفاده می‌کنند، اما مطمئن نیستم که آیا این فقط روی کاربران پیکسل تأثیر می‌گذارد یا خیر.

  • نمایه‌های کسب‌وکار Google جزئیات رد محصول را نشان می‌دهد

    نمایه های کسب و کار Google اکنون می تواند به شما نشان دهد که چرا محصولات آپلود شده شما توسط سیستم رد شده است. حدس می‌زنم قبلاً Google این کار را انجام نمی‌داد، اما اکنون Google می‌تواند به شما نشان دهد که چرا محصولات شما توسط نمایه‌های تجاری Google به درستی پردازش نشده‌اند.

  • Google Education Maps

    در اینجا تعدادی کارت یا نشان رنگارنگ Google وجود دارد که بخشی از نوعی رویداد آموزشی Google است که در برزیل برگزار می شود. هر کارت مربوط به یک سرویس یا محصول Google متفاوت است و رنگ‌های آبی، قرمز، زرد و سبز دارد.
  گوگل در سنجش ترافیک و سئو

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

  • Ex-OpenAI exec می گوید هیئت مدیره از راه اندازی ChatGPT در توییتر بلومبرگ مطلع شد
  • گوگل در مورد نشت بالقوه گسترده اسناد الگوریتم جستجوی خود، The Verge، اظهار نظر نخواهد کرد
  • سهام HubSpot در مذاکرات مربوط به معامله احتمالی Google، CNBC، افزایش یافت
  • کمیته امنیتی جدید OpenAI از تمام افراد داخلی، TechCrunch تشکیل شده است
  • گروه‌های لابی گوگل، آمازون و اپل، مانند اتحادیه اروپا و رویترز، با پیشنهاد ضد انحصار هند مخالف هستند
  • OpenAI 100000 کارمند PwC را در سطح سازمانی ChatGPT خود استخدام می کند، زیرا مشاور اولین شریک فروش مجدد آن، TechCrunch است.
  • Search Central Live 2024 به منطقه APAC، Google Search Central Blog بازمی گردد

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-29-2024-37468.html