در اینجا خلاصهای از آنچه در انجمنهای جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمنهای جستجو در سرتاسر وب آمده است.
گوگل می گوید که محتوای قدیمی محتوای بی فایده نیست. وقتی میخواهید کمپین را متوقف کنید، Google Ads یک نظرسنجی را نشان میدهد. Google SGE پاسخ های دستور العمل های هوش مصنوعی را نشان می دهد. به نظر می رسد تبلیغات خدمات محلی Google به طور یکنواخت تر تبلیغ کنندگان را نشان می دهد. گوگل کاربران خود را با درخواست آیکون های بلندگو و لیست گسترش داده است.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- گوگل: محتوای قدیمی آن را محتوای بی فایده نمی کند
دنی سالیوان، رئیس جستجو در گوگل، در X گفت که فقط به دلیل قدیمی بودن محتوا، به این معنی نیست که بی فایده است. او گفت: «فقط به این دلیل که چیزی قدیمیتر است، به این معنی نیست که بیفایده است. » - تجربه جستجوی مولد Google اکنون پاسخ های هوش مصنوعی را برای دستور العمل ها نشان می دهد
جستجوی جدید Google، Google Search Generative Experience، اکنون پاسخهای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را برای درخواستهای دستور پخت نمایش میدهد. به من گفته شده است که این در نسخه های اولیه SGE ظاهر نمی شود، اما در چند روز گذشته Google SGE شروع به نشان دادن برای درخواست های دستور پخت کرده است. - نظرسنجی سرزده جدید تبلیغاتی گوگل هنگام تعلیق یک کمپین
Google Ads اکنون یک نظرسنجی کوتاه نشان می دهد که از شما می پرسد چرا کمپین تبلیغاتی خود را قبل از اینکه در نهایت آن را متوقف کنید، متوقف می کنید. بله، این زمان غیر ضروری را به روز مدیر PPC اضافه می کند و می توانم ببینم که برای برخی از کاربران PPC توهین آمیز است. - گزارش: تبلیغات سرویس محلی Google تبلیغات را به طور مداوم ارائه می دهد
گوگل تبلیغات خدمات محلی خود را یکنواخت تر ارائه می دهد. این بدان معناست که قبلاً همان تبلیغکننده اغلب در مکانهای LSA در نتایج جستجوی Google ظاهر میشد و در آنجا میماند، اما اکنون به نظر میرسد که Google از مجموعه متنوعتری از تبلیغکنندگان استفاده میکند. - گوگل تست را گسترش می دهد. مردم همچنین در مورد آیکون های بلندگو و لیست می پرسند
گوگل در حال گسترش آزمایش خود است: مردم همچنین در مورد آیکون های بلندگو و لیست سوال می کنند. تعداد کمی از افراد متوجه شدند که این نمادها در نتایج جستجوی گوگل در بخش «مردم همچنین میپرسند» در آخر هفته ظاهر میشوند. به نظر می رسد هنوز مستقر نشده است، زیرا من هنوز آن را نمی بینم. - هالووین Ghost Zombie Prop در Google Office
کارمندان Google عاشق وسایل خود هستند و در اینجا یکی از هالووین است که دارای نوعی زامبی ارواح است. به نظر می رسد امسال شخصی آن را برای سرگرمی در محل کار راه اندازی کرده است.
سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:
- تأیید شد: دستورالعملهای ارزیابی کیفیت Google در حال حاضر فهرستبندی نشدهاندکوروش سئو در
- من اکنون رابط Google SGE Lite را می بینم که @glenngabe چند هفته پیش مشاهده کردبری شوارتز در X
- نه. اگر برای خوانندگان شما باشد، عالی است. صفحه چیست و به نظر شما برای چه رتبهبندی شده است Google Search Link در X
- هزاران خطای 404 در GSC از سایت های هرزنامه: آیا باید به آن اهمیت بدهم؟قرمز
- شما از 16 ماهگی شروع نخواهید کرد. به گفته مرکز راهنمایی ما: “دادهها به محض اینکه شخصی آن را به کنسول جستجو اضافه کرد، حتی قبل از تأیید، جمعآوری میشود. با این حال، چند روز طول میکشد تادنیل ویزبرگ در X
- من به بهروزرسانیهای Google بیشتری نیاز دارم – عکسهای لباس هالووین خود را SEO’y/Web’y ارسال کنید!جان مولر در X
- به نظر نمی رسد آن چیزی که شما می خواهید در جستجوی تصویر پیدا شوید، بنابراین تصور می کنم اثر اصلی روی تجربه صفحه/cwv باشد.جان مولر در X
داستان های فیلد موتور جستجو:
سایر داستان های تحقیقاتی جالب:
صنعت و تجارت
لینک ها و بازاریابی محتوا
محلی و نقشه ها
موبایل و صدا
سئو
PPC
ویژگی های جستجو
جستجوی دیگر
بازگشت:
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-31-2023-36300.html