وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 3 اکتبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

من گزارش بزرگ اکتبر 2023 Google Webmaster را منتشر کرده ام، این یک مکان عالی برای پیگیری است. بینگ در حال آزمایش نمایش تعداد بازدید از یک آگهی جستجو در نتایج جستجو است. گوگل در حال آزمایش دکمه بازگشت به بالا در نتایج جستجوی دسکتاپ است، عجیب است. مایکروسافت گفت که هیچ ، در مکالمه به 30 دور بینگ چت نمی رسد. Bing’s DALL-E 3 این آخر هفته پخش شد و بسیار کند است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گزارش وب مستر گوگل در اکتبر 2023
    در اینجا گزارش بزرگ وب مستر گوگل برای ماه اکتبر است، جایی که من تمام مهم ترین موضوعاتی را که سئوکاران باید در مورد جستجوی ارگانیک گوگل در سی روز گذشته بدانند، خلاصه می کنم.

  • تست های بینگ تعداد بازدید از تبلیغات جستجو در ماه را نشان می دهد
    به نظر می رسد بینگ آزمایش می کند که چند نفر از یک وب سایت لیست شده در یک آگهی جستجو بازدید کرده اند. آگهی در نتایج جستجوی Bing می گوید X “بازدید کنندگان در ماه گذشته”.

  • Bing DALL-E 3 این آخر هفته پخش شد، اما به طرز دردناکی کند بود
    مایکروسافت DALL-E 3 را در شب جمعه در بینگ چت راه اندازی کرد و آن را به صورت زنده منتشر کرد، اما به سادگی متوقف شد. زمان زیادی طول کشید تا بینگ چت پس از پخش زنده، تصاویری را با استفاده از DALL-E 3 ایجاد کند. میخائیل پاراخین از مایکروسافت در یکشنبه X نوشت: «دوستان، ما می دانیم که نسل DALL-E 3.0 در حال حاضر بیشتر از حد معمول طول می کشد. ما انتظار علاقه زیادی داشتیم، اما این انتظار را نداشتیم، به خصوص با توجه به اینکه آخر هفته است. پردازنده های گرافیکی بیشتر به زودی بهتر خواهند شد.”

  • مایکروسافت: هیچکس در هر جلسه به 30 دور مکالمه بینگ نمی رسد
    چند ماه پیش، مایکروسافت محدودیت مکالمه Bing Chat را به 30 نوبت در یک مکالمه چت افزایش داد. اما به گفته میخائیل پاراخین از مایکروسافت، هیچ ، به این تعداد نمی رسد: بیشتر مردم در هر جلسه بسیار کمتر از 30 مکالمه دارند.

  • گوگل دکمه قرمز بازگشت به بالا را در جستجوی دسکتاپ آزمایش می کند
    گوگل ممکن است در حال آزمایش یک دکمه قرمز روشن “بازگشت به بالا” در نتایج جستجوی دسکتاپ باشد. همانطور که به پایین اسکرول می کنید، این دکمه روی خود در بالای صفحه قرار می گیرد.

  • عکس‌هایی از جشن ۲۵ سالگی گوگل (عکس‌های زیادی)
    هفته گذشته گوگل بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت و البته اکثر دفاتر گوگل، اگر نگوییم همه، در سراسر جهان جشن، مهمانی، کیک، بادکنک و موارد دیگر را برای این روز خاص برگزار کردند.
  چرا برای هر پست یا صفحه فقط به یک عنوان H1 نیاز دارید • Yoast

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  بهترین ابزار تأیید ایمیل برای تمیز نگه داشتن لیست شما

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-03-2023-36154.html