اکنون که امتیاز اعتبار برند خود را می دانید، چگونه می توانید این داده ها را با کمپین Moz Pro خود تکمیل کنید؟ قبل از غواصی و کاوش، به شدت توصیه می شود که برای پیکربندی قوانین برند در تنظیمات کمپین خود وقت بگذارید.
بنابراین، قوانین برندسازی در Moz Pro چیست؟ آنها برای چه هستند و چرا باید آنها را نصب کنیم؟ در Moz Pro، قوانین برندسازی به شما این امکان را میدهد که پارامترهایی را برای نحوه شناسایی و برچسبگذاری کلمات کلیدی برند در کمپین خود توسط ابزار تعیین کنید. این همچنین به تخمین میزان ترافیک دریافتی شما از بازدیدهای بدون مارک کمک می کند.
اولین قانون نام تجاری برای کمپین Moz Pro شما به طور خودکار بر اساس نام کمپین شما در زمان ایجاد ایجاد می شود. در طول فرآیند راه اندازی کمپین، از شما خواسته می شود: نام برند شما چیست؟ این اطلاعات بهعنوان نام کمپین و اولین قانون برندسازی شما استفاده میشود و به ابزار امکان میدهد بلافاصله کلمات کلیدی برند شما را شناسایی کند.
منبع: https://moz.com/blog/understand-brand-strength-next-level