وبلاگ

به‌روزرسانی مفید سیستم محتوای Google در سپتامبر 2023 در حال انتشار است

Google انتشار یک به‌روزرسانی برای سیستم محتوای مفید خود را آغاز کرده است، آخرین به‌روزرسانی سیستم محتوای مفید، به‌روزرسانی محتوای مفید دسامبر 2022 بود. این به‌روزرسانی در 14 سپتامبر آغاز شد و عرضه آن باید حدود دو هفته طول بکشد.

که جدید است. گوگل گفت، «به‌روزرسانی محتوای مفید سپتامبر ۲۰۲۳ با طبقه‌بندی‌کننده بهبودیافته منتشر می‌شود. این تقریباً دو هفته طول خواهد کشید. ما صفحه تاریخچه نسخه رتبه بندی خود را پس از تکمیل عرضه به روز می کنیم.

گوگل جزئیات جدیدی در مورد محتوای مفید اضافه کرد، به ویژه:

  • نکات جدیدی در مورد اضافه شده است میزبانی محتوای شخص ثالث و توضیحات بیشتر در مورد پس از به روز رسانی محتوای مفید سیستم چه باید کرد (شاید نیازی به انجام کاری نداشته باشید، یا شاید نیازی به ارزیابی محتوای خود نداشته باشید).
  • نکات جدید اضافه شد حذف محتوا یا تغییر تاریخ به صفحه راهنما در مورد نحوه ایجاد محتوای مفید و قابل اعتماد متمرکز بر افراد.
  • گوگل همچنین کلمات «نوشته شده توسط افراد» را حذف کرد و به سادگی نوشت «محتوای مفید ایجاد شده برای افراد در نتایج جستجو». من حدس می‌زنم که این نتیجه این است که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی زمانی قابل قبول است که مفید باشد. در اینجا یک اسکرین شات از قبل و بعد است.
قبل از بعد از 800x340

در ماه مه، گوگل به ما گفت که یک به روز رسانی مفید برای سیستم محتوا در سال جاری در دسترس خواهد بود. گوگل گفت این به‌روزرسانی به سیستم محتوای مفید اجازه می‌دهد «محتوای ایجاد شده از دیدگاه شخصی یا متخصص را عمیق‌تر درک کند». گوگل نیز چند ماه پیش گفت: “ما همچنین در حال بهبود نحوه رتبه بندی نتایج جستجو به طور کلی، با تاکید بیشتر بر محتوای دارای تخصص و تجربه منحصر به فرد هستیم.”

  ابزار نرخ خزیدن Googlebot در کنسول جستجو ناپدید می شود

گوگل گفت این به روز رسانی امروز نیست. گوگل نوشت: «این کار ادامه دارد و بخشی از این به‌روزرسانی خاص نیست. در آینده در مورد کار خود در این زمینه بیشتر به اشتراک خواهیم گذاشت.

اگر تحت تأثیر قرار گرفتید چه کاری انجام دهید. گوگل لیستی از سوالاتی را ارائه کرده است که می توانید در مورد محتوای خود از خود بپرسید. این سوالات را همانطور که در اینجا پست کرده ایم بخوانید و به روشی بی طرفانه از خود بپرسید که آیا محتوای شما با این به روز رسانی هماهنگ است یا خیر.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر این به‌روزرسانی به شما برسد، اگر همه کارها را درست انجام دهید و در طول زمان تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید، ممکن است بازیابی چندین ماه طول بکشد.

درباره به روز رسانی محتوای مفید بیشتر بیاموزید. به‌روزرسانی محتوای مفید Google به‌طور خاص «محتوای را هدف قرار می‌دهد که به نظر می‌رسد اساساً برای رتبه‌بندی خوب در موتورهای جستجو ایجاد شده است تا کمک یا اطلاع‌رسانی به مردم».

گوگل به ما گفت که هدف این به روز رسانی الگوریتم کمک به جستجوگران برای یافتن محتوای با کیفیت بالا است. گوگل می خواهد به محتوای بهتر و مفیدتر که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک کند پاداش دهد.

جستجوگران وقتی به صفحات وب بی فایده ای می رسند که رتبه بالایی در جستجو دارند، زیرا با هدف رتبه بندی در موتورهای جستجو نوشته شده اند، ناامید می شوند. این نوع محتوایی است که ممکن است آن را «محتوای موتور جستجو» یا «محتوای سئو» بنامید.

  The Definitive 5-Step Guide to Law Firm SEO

الگوریتم محتوای مفید گوگل با هدف کاهش رتبه این نوع وب سایت ها در حالی که وب سایت های مفیدتری را که برای انسان ها طراحی شده اند بالاتر از موتورهای جستجو تبلیغ می کند.

گوگل گفت که این تلاشی مداوم برای کاهش محتوای کم کیفیت و آسان‌تر ، یافتن محتوای معتبر و مفید در جستجو است.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در طی دو هفته آینده متوجه هر گونه تغییر رتبه بندی و نمایان شدن در جستجوی Google شدید، به خصوص اگر تغییرات بزرگی باشد، احتمالاً می توانید آن را به این به روز رسانی نسبت دهید. توصیه های گوگل را بخوانید، تغییرات لازم را اعمال کنید و امیدوار باشید در ماه های آینده بهبودی حاصل شود.

امیدواریم همه شما با این به‌روزرسانی شاهد روند مثبتی در رتبه‌بندی و دیده شدن جستجوی گوگل باشید.

منبع: https://searchengineland.com/google-september-2023-helpful-content-system-update-rolling-out-431978