روشی جدید برای کسب درآمد از وردپرس
وبلاگ

روشی جدید برای کسب درآمد از وردپرس

Automattic، شرکت سازنده WordPress.com، Jetpack، WooCommerce و غیره، برنامه جدیدی را با هدف جذب آژانس ها به اکوسیستم محصولات خود با راه های بیشتر برای درآمدزایی اعلام کرد.

این برنامه جدید می تواند به عنوان قرار دادن Automattic در رقابت مستقیم با سیستم های بسته مانند Wix و Duda دیده شود، اما تفاوت های مشخصی بین این سه محصول و خدمات وجود دارد.

اتوماسیون برای آژانس ها

Automattic for Agencies چندین محصول Automattic را در یک سرویس واحد با یک داشبورد برای مدیریت چندین سایت مشتری و صورت‌حساب گرد هم می‌آورد. این برنامه مکان های یکپارچه ای را برای مدیریت سایت های مشتری و همچنین قیمت گذاری با تخفیف و فرصت های اشتراک درآمد ارائه می دهد. علاوه بر مزایای ساده، این برنامه همچنین پشتیبانی فنی را برای تمام محصولات Automattic که بخشی از برنامه هستند ارائه می دهد. در نهایت، این برنامه امنیت مدیریت شده و بهبود عملکرد را در اختیار آژانس ها قرار می دهد.

طبق اعلامیه:

ما به عملکرد و امنیت سایت اهمیت می دهیم، بنابراین شما مجبور نیستید. وقتی سایت‌های خود را به داشبورد Automattic for Agencies متصل می‌کنید، اعلان‌های فوری درباره به‌روزرسانی‌ها و هشدارها دریافت می‌کنید، بنابراین سایت‌های شما بدون مشکل باقی می‌مانند و مشتریانتان راضی می‌مانند.

تقسیم درآمد و تخفیف

آژانس ها اکنون می توانند سهمی از درآمد را از محصولات Automattic که توسط مشتریان استفاده می شود به دست آورند. به عنوان مثال، آژانس‌ها می‌توانند 50 درصد از سهم درآمد را در ارجاعات محصول Jetpack، از جمله تمدید، کسب کنند. به عنوان بخشی از این برنامه، Jetpack همچنین تخفیف هایی را برای مجوزها ارائه می دهد که از 10٪ برای پنج مجوز تا 50٪ برای 100 مجوز متغیر است.

  نحوه مخفی ، عنوان صفحه در وردپرس » رتبه ریاضی

طبق برنامه جدید، آژانس‌هایی که سایت‌های WooCommerce را ایجاد یا مدیریت می‌کنند، از مزایای مشابهی با نرخ‌های آژانس با تخفیف و یک برنامه ارجاع برخوردار می‌شوند.

WordPress.com، زیرمجموعه میزبانی وردپرس مدیریت شده Automattic، 20٪ سهم درآمد از اشتراک های جدید و 50٪ سهم درآمد از مهاجرت هاست های دیگر را ارائه می دهد.

توییتی از WordPress.com برنامه جدید را توضیح می دهد:

«آژانس‌ها، ما برای شما خبری داریم!

برنامه ارجاع جدید ما به صورت زنده است و به عنوان ارجاع دهنده خدمات http://WordPress.com، آژانس شما 20٪ سهم درآمد در اشتراک های جدید و 50٪ در مهاجرت های جدید به http:// WordPress.com از میزبانی دیگر دریافت می کند. تامین کنندگان.”

دایرکتوری جدید برای آژانس ها

یکی از مزایای آتی برنامه Automatic For Agencies یک فهرست تجاری است که آژانس هایی را که بخشی از برنامه هستند فهرست می کند. احتمالاً مزیت دایرکتوری این است که می تواند منجر به ارجاع تجاری به آژانس ها شود.

اعلامیه Jetpack دایرکتوری جدید را شرح می دهد:

«از افزایش دید با فهرست‌های دایرکتوری متعدد در واحدهای تجاری Automattic بهره ببرید. این افزایش قرار گرفتن فرصت‌های بیشتری را برای مشتریان بالقوه ایجاد می‌کند تا خدمات شما را بیابند و با آن‌ها تعامل داشته باشند و به شما کمک می‌کند دسترسی و شهرت آژانس خود را افزایش دهید.

اعلامیه WooCommerce دایرکتوری را به صورت زیر توصیف می کند:

«دسترسی خود را گسترش دهید
با فهرست‌های دایرکتوری شریک در چندین مارک Automattic، دید خود را افزایش دهید.

برنامه مشارکت خودکار

اعلامیه Automattic for Agencies به دنبال عرضه یک برنامه وابسته جداگانه است که تا 100٪ پاداش ارجاع را برای شرکت های وابسته که مشتریان میزبان جدید را معرفی می کنند، با محدودیت 300 دلاری در پرداخت به ازای هر مورد و تا 50٪ پاداش ارجاع برای اشتراک پلاگین Jetpack ارائه می دهد. این برنامه دارای یک دوره تبدیل کوکی 30 روزه است که به شرکت های وابسته این فرصت را می دهد تا در هر فروش اضافی در یک دوره 30 روزه، جوایز ارجاع دریافت کنند.

  چرا و چگونه از آنها استفاده کنید • Yoast

درباره برنامه جدید بیشتر بدانید:

با Automattic for Agencies فوراً زندگی کنید

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Volodymyr TVERDOKHLIB

منبع: https://www.searchenginejournal.com/automattic-for-agencies/518688/