وبلاگ

چرا و چگونه از آنها استفاده کنید • Yoast

استفاده از کلمات انتقالی در نوشتار خود می تواند به شما در بهبود خوانایی مطالب کمک کند. آنها به جریان متن شما کمک می کنند و ارتباط بین جملات و پاراگراف ها را به خوانندگان نشان می دهند. به همین دلیل است که بررسی خوانایی در Yoast SEO اطلاعاتی را در مورد استفاده شما از کلمات انتقالی ارائه می دهد. اما کلمات انتقالی چیست و چرا اینقدر مهم هستند؟ و چگونه از آنها استفاده کنیم؟

فهرست

کلمات انتقالی چیست؟

کلماتی مانند «و»، «اما»، «پس» و «چون» کلمات انتقالی هستند. زیرا آنها رابطه بین عبارات، جملات یا حتی پاراگراف ها را به خوانندگان شما نشان می دهند.

به نوعی، کلمات انتقالی چسبی هستند که متن شما را در کنار هم نگه می دارد. بدون آنها، متن شما مجموعه ای از جملات است. با آنها، قسمت های مختلف با هم جمع می شوند و یک کل را تشکیل می دهند.

یک مثال

بیایید به یک مثال نگاه کنیم:

دومینو را هل دادم. در نتیجه او سقوط کرد.

وقتی یک جمله را با “بر این اساس” شروع می کنید، خواننده شما بلافاصله دو چیز را می داند: اول، اتفاقی که در جمله اول افتاد باعث چیزی شد. و ثانیاً، جمله دوم قرار است تأثیر را توصیف کند.

با استفاده از عبارت “در نتیجه”، نشان می دهید که دو جمله جداگانه بخشی از یک فرآیند هستند. حتی بدون خواندن بقیه جمله، خواننده شما می تواند از قبل حدس بزند که چه چیزی در راه است.

کلمات انتقالی می توانند (تقریبا) هر چیزی را به هم متصل کنند

از جمله های کوتاه تا پاراگراف های کامل! مثلا:

من از همراهی او لذت می برم، زیرا او همیشه داستان های جالبی تعریف می کند.

در این صورت «زیرا» دو جمله را به هم متصل نمی کند، بلکه دو گزاره را به هم متصل می کند.. برای خواننده شما توضیح می دهد چرا شما از همراهی آنها لذت می برید، که باعث می شود آنها بتوانند متن شما را بسیار آسان تر دنبال کنند.

  من در 71 خبرنامه SEO مشترک شدم. در اینجا 10 مورد علاقه من است

کلمه انتقال در انتهای جمله

همیشه لازم نیست کلمات انتقالی را در ابتدای جمله قرار دهید. مثلا:

او پسر بسیار خوبی است. مثلا دیروز ما را برای شام بیرون آورد.

حتی اگر «مثلا» در انتهای جمله قرار می گیرد، باز هم اطلاعاتی در مورد رابطه بین دو جمله در اختیار خواننده قرار می دهد.

آیا واقعا تفاوتی ایجاد میکند؟

ممکن است تعجب کنید: آیا واقعاً کلمات انتقالی هستند که مهم؟ خوب، بیایید به یک متن با و بدون کلمات انتقال نگاه کنیم. بدر زیر دو متن را مشاهده می کنید. متن الف برخلاف متن B هیچ کلمه انتقالی ندارد.

متن الف
من در مورد دلایلی که چرا تمرین برای یادگیری مهارت ها مهم است صحبت خواهم کرد. تنها راه برای تسلط واقعی بر یک مهارت این است که واقعاً آنچه را که باید در دنیای واقعی انجام دهید، انجام دهید. من فکر می کنم تمرین می تواند یک راه سرگرم کننده برای قرار دادن ساعات ضروری باشد. افرادی هستند که مخالف هستند. گفته می شود که مردم تمایل دارند فقط 10 تا 20 درصد از آنچه را شنیده یا خوانده اند به خاطر بسپارند. وقتی تئوری را عملی کنیم این رقم به 90 درصد می رسد. پیروی از توضیحات با تمرین، کلید تسلط بر یک مهارت است.

متن B
در این پاراگرافمن در مورد دلایل اهمیت تمرین برای تسلط بر مهارت ها صحبت خواهم کرد. اول از همهتنها راه برای یادگیری واقعی یک مهارت این است که واقعاً آنچه را که باید در دنیای واقعی انجام دهید انجام دهید. دوما، فکر می کنم تمرین می تواند یک راه سرگرم کننده برای اختصاص ساعات ضروری باشد. وجود دارد، با این حالافرادی که مخالف هستند ثالثاو مهمترینگفته می شود که مردم تمایل دارند تنها 10 تا 20 درصد از آنچه را که می خوانند یا می شنوند به خاطر بسپارند. دیگه چیاین رقم زمانی که تئوری را عملی می کنیم به 90 درصد می رسد. در نتیجهدنبال ، توضیحات با تمرین، کلید تسلط بر یک مهارت است.


متن A پاراگراف وحشتناکی نیست. اما خواندن آن آسان نیست، اینطور است؟
علاوه بر این، تیext B این کار را بهتر نشان می دهد که سه استدلال متمایز برای حمایت از عبارت با یک نتیجه گیری قطعی وجود دارد. خواننده هرگز نباید تعجب کند که آیا یک جمله هنوز به استدلال قبلی تعلق دارد یا به یک استدلال جدید. حتی رابطه بین جملات را در همان استدلال نشان می دهد. در نتیجه، کاربران اینترنت خواندن متن B را آسان‌تر می‌یابند و بنابراین مدت بیشتری در صفحه شما باقی می‌مانند.

  همه چیزهایی که همیشه می خواستید در مورد داده ها بدانید اما هرگز جرأت نکردید بپرسید

انواع کلمات انتقالی

بسته به نوع انتقالی که می خواهید انجام دهید، کلمات انتقالی را می توان به چند دسته تقسیم کرد. اغلب چندین کلمه برای انتقال وجود دارد. گاهی اوقات دقیقاً معنای مشابهی دارند و گاهی اوقات تفاوت های جزئی وجود دارد. اگر زبان مادری نیستید یا به طور کلی با زبان مشکل دارید، احتمالاً باید مطالعه و تمرین کنید. استفاده از آنها

انتقال کلمه / عبارت مثال جمله مثال
علت و معلول بنابراین، بنابراین، بنابراین، بنابراین، بنابراین خسته ام. بنابراینبه رختخواب می روم.
شفاف سازی یعنی به عبارت دیگر برای روشن شدن اجازه می دهیم بروی به عبارت دیگرتو اخراجی.
تضاد اما از سوی دیگر من میوه دوست ندارم با این حالمن موز دوست دارم.
مثال مثلا مثلا عصرها دوست دارم استراحت کنم. مثلامن تماشای تلویزیون را دوست دارم.
لهجه مهمتر از همه، مطمئناً دلایل زیادی برای ورزش منظم وجود دارد. بالاتر از همهشما را سالم نگه می دارد
شمارش اول/دوم، بیشتر و بیشتر و بیشتر امروز قصد دارم یک مقاله بنویسم. علاوه بر اینمن چند درس ویدیویی ضبط می کنم.
زمان در همین حال، در طول، متعاقبا، پس از آن من با توضیح اینکه کلمات انتقال چیست شروع می کنم. بعد از آنمن به شما می گویم که چرا باید همیشه از آنها استفاده کنید.
شباهت به همین ترتیب، به همین ترتیب، در همان مسیر او تمام تلاشش را کرد تا از مهمانانش پذیرایی کند. به همین ترتیباو تمام قلب و روح خود را صرف تهیه یک شام عالی کرد.
خلاصه/نتیجه گیری در پایان، به طور خلاصه، به طور خلاصه در نتیجهکلمات انتقالی جنبه مهمی از نوشتن سئو هستند.
جدول 1: کلمات انتقالی با جملات مثال

این مقاله را برای کلمات انتقالی در زبان های دیگر بررسی کنید.

چرا کلمات انتقال برای سئو مهم هستند؟

همانطور که قبلاً دیدیم، کلمات انتقالی خواندن و درک یک متن را آسان‌تر می‌کنند. آنها یکی از عوامل کلیدی در خوانایی هستند. و خوانایی برای سئو بسیار مهم است.

علاوه بر این، کلمات انتقالی نقش مهمی در ساختار متن شما دارند. متن با ساختار مناسب برای درک آسان تر خواهد بود و خواندن وبلاگ شما را آسان تر می کند. این به جذب خوانندگان کمک می کند و بنابراین به سئو کمک می کند!

  Comment cloner facilement un site WordPress » Rank Math

هدف از بررسی کلمات انتقال در Yoast SEO چیست؟

بررسی کلمه انتقال در Yoast SEO ارزیابی می کند که آیا شما به اندازه کافی از کلمات انتقال استفاده می کنید یا خیر. اگر حداقل 30 درصد از جملات متن شما حاوی کلمه انتقال باشد، چراغ راهنمایی روشن می شود. سبز. شما یک را دریافت می کنید نور نارنجی اگر از آنها در بیش از 20 درصد یا کمتر از 30 درصد جملات خود استفاده کنید. نور خواهد بود قرمز اگر کمتر از 20٪ از جملات در متن شما حاوی یک کلمه انتقال باشد. این کمتر از یک جمله در پنج خواهد بود.

آیا می‌خواهید درباره اینکه چگونه به اندازه‌گیری‌های دقیق بررسی واژه‌های انتقالی و سایر بررسی‌های خوانایی رسیدیم، بیشتر بدانید؟ سپس باید مقاله ما را در مورد انتخاب های روش شناختی تحلیل خوانایی بخوانید.

چگونه استفاده خود را بهبود ببخشید

حتی اگر همه از کلمات انتقالی استفاده می کنند، همه آنها را به اندازه کافی مکرر استفاده نمی کنند. و مردم ممکن است ندانند چگونه از آنها به درستی استفاده کنند. به همین دلیل مهم است که کلمات انتقالی خود و زمان استفاده از آنها را بدانید و از رابطه بین افکار و ایده های خود در متن خود آگاه باشید.

بیایید این دو عنصر را با کمی جزئیات بیشتر بررسی کنیم.

کلمات را بشناسید (و زمان استفاده از آنها)

این امر بدیهی به نظر می رسد، اما ارزش یادآوری را دارد: همه کلمات انتقالی مختلف و معنی آنها را بدانید! حتی اگر شما یک زبان مادری هستید، می تواند خوب باشد که هر از گاهی حافظه خود را تازه کنید. به خصوص از کلمات انتقال اغلب کاملاً ظریف هستند و واقعاً به زمینه بستگی دارند.

رابطه بین افکار خود را در متن خود درک کنید

اغلب مردم شروع به نوشتن می کنند و فقط می بینند چه اتفاقی می افتد. اگر می خواهید از کلمات انتقال موثرتر استفاده کنید، باید متن خود را به یک مقدمه، یک بدنه و یک نتیجه تقسیم کنید. در مرحله بعد، باید مطمئن شوید که می دانید هر پاراگراف چه هدفی را دنبال می کند.

بعد، متن خود را در سطح جمله بررسی کنید. فرصت هایی را برای انتقال معنادار پیدا کنید. اگر مشکل دارید، سعی کنید متون نویسندگان دیگر را بخوانید و ببینید چگونه از کلمات انتقالی استفاده می کنند.

کمک خواستن؟

اگر می خواهید در مورد کلمات انتقالی و نحوه نوشتن محتوای با کیفیت بیشتر بدانید، دوره آموزشی SEO نویسی ما می تواند کمک کند. شما با Yoast SEO Premium به این دوره و سایر دوره های سئوی ما دسترسی پیدا می کنید که به شما امکان دسترسی به ویژگی های اضافی افزونه Yoast SEO را نیز می دهد.

اگر از Shopify استفاده می کنید و می خواهید روی خوانایی سایت خود کار کنید، می توانید برنامه Yoast SEO ما را برای Shopify بررسی کنید.

نتیجه

کلمات انتقالی برای خوانایی متن شما بسیار مهم هستند. آنها توضیح می دهند، مثال می زنند و به خوانندگان شما کمک می کنند تا متون شما را درک کنند. اگر با کلمات انتقالی مشکل دارید، حتما مطالعه و تمرین کنید! علاوه بر این، به ساختار متن خود توجه کنید. اگر هدف و هدف پاراگراف های خود را درک کنید، انتخاب بهترین کلمات انتقالی موجود آسان تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از تحلیل خوانایی در Yoast SEO »

به یک مجموعه حرفه ای Yoast SEO تبدیل شوید

منبع: https://yoast.com/transition-words-why-and-how-to-use-them/