سئو خارج از صفحه چیست؟  • SEO برای مبتدیان • Yoast
وبلاگ

سئو خارج از صفحه چیست؟ • SEO برای مبتدیان • Yoast

سئو را می توان به عنوان هر تلاشی که برای بهبود وب سایت خود انجام می دهید توضیح داد. اما آیا می دانستید که تفاوت مهمی بین سئو داخلی و خارجی وجود دارد؟ بهینه سازی وب سایت شما سئو داخلی نامیده می شود و شامل مواردی مانند ساختار سایت، محتوا و بهینه سازی سرعت می باشد. سئوی خارج از صفحه شامل ساخت لینک، رسانه های اجتماعی و سئوی محلی و موارد دیگر است. به عبارت دیگر، ترافیک را به سایت خود هدایت کنید و کسب و کار خود را واقعی جلوه دهید. در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که سئوی خارج از صفحه چیست؟

قرار گرفتن در معرض، اعتماد و آگاهی از برند

وقتی روی سئوی درون صفحه تمرکز می کنید، تمام تلاش خود را برای ایجاد یک وب سایت خوب انجام می دهید. شما محتوای با کیفیت می نویسید، یک ساختار سایت محکم می سازید، وب سایت خود را سازگار با موبایل می کنید و برای بهبود سرعت صفحه کار می کنید. همه چیز در دنیا درست است و شما هر کاری که می توانید انجام داده اید. درست؟ خوب، بخش دیگری وجود دارد که ما نمی توانیم فراموش کنیم: سئوی خارج از صفحه. این به شما کمک می کند آن انبوهی از بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه را جذب کنید. این دو عنصر از قطعات مهم پازل هستند.

با نوشتن محتوای با کیفیت می توانید در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید، اما با داشتن لینک چند سایت جالب و مرتبط به آن محتوا، شانس رتبه بسیار بالاتر را افزایش می دهید. همین امر در مورد ایجاد برند شما و ایجاد اعتماد نیز صدق می کند. این فقط در سایت شما اتفاق نمی افتد، بلکه به خصوص در خارج از سایت اتفاق می افتد. برای مثال، نظرات را در نظر بگیرید، آنها می توانند کسب و کار شما را شکست دهند یا شکست دهند. شما به آنها نیاز دارید، اما اغلب در سایت های خارجی ظاهر می شوند. اینها همه عواملی هستند که در رتبه بندی شما نقش دارند.

  مراحل برای جلسات بهتر با مشتریان کسب و کار محلی

نه تنها رتبه بالا برای عبارت جستجوی شما مهم است، بلکه ایجاد حس اعتماد و احساس اقتدار نیز مهم است. شما باید به عنوان بهترین نتیجه جستجو ظاهر شوید، نه تنها از نظر فنی و محتوا، بلکه در واقعیت نیز. محبوبیت، کیفیت و ارتباط ضروری است. به خصوص اکنون که EEAT (که مخفف عبارت Experience, Expertise, Authority و Trustworthiness است) به یک مفهوم اصلی در نحوه ارزیابی محتوای آنلاین شما توسط Google تبدیل شده است.

پیوندها موضوعاتی هستند که وب سایت ما را کنار هم نگه می دارند. موتورهای جستجو از لینک ها برای تعیین ارزش یک محتوا یا سایت خاص استفاده می کنند. اگر در مورد سئو جدی هستید، دریافت لینک های با کیفیت همیشه یک تاکتیک عالی خواهد بود. و چه کسی نیست؟ در گذشته بحث هایی در مورد ارتباط پیوندها وجود داشته است. ما به شدت به اهمیت ارتباطات اعتقاد داریم. همانطور که گفته شد، شما به موارد مناسب نیاز دارید. چیزی نخرید و از نزدیک نظارت کنید که کجا و چگونه لینک شده اید. ما چندین راهنما در مورد چگونگی دریافت لینک های با کیفیت برای سایت خود و کارهایی که نباید هنگام ساخت لینک انجام دهید، نوشته ایم.

رسانه های اجتماعی به خودی خود برای رتبه بندی خوب موتورهای جستجو ضروری نیستند. با این حال، محبوبیت بیشتری پیدا می کند و افراد بیشتری نیز از این پلتفرم ها برای جستجوهای آنلاین خود استفاده می کنند. همچنین یک راه عالی برای دستیابی به افراد بیشتری و رشد کلی برندتان است.

  Which Path Should You Take?

در نهایت، سئو به معنای یافتن آنلاین است. با فعال بودن در رسانه‌های اجتماعی، قابل اعتمادتر دیده می‌شوید، راحت‌تر پیدا می‌شوید و راهی عالی برای نمایش بیشتر برند خود خواهید داشت. مردم احتمالاً از شما انتظار خواهند داشت که آنجا باشید و شما نمی خواهید آنها در نهایت دست خالی یا با رقیب شما برخورد کنند. همچنین به شما فرصتی عالی برای تعامل با مخاطبان خود به شیوه ای سرگرم کننده و قابل دسترس می دهد. بنابراین مطمئن شوید که برای دستیابی به مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنید.

سئوی محلی نیز سئوی خارج از صفحه است

اگر کسب و کار شما محلی گرا باشد، سئوی محلی ضروری است. اما این چی هست؟ در حالی که به طور معمول شما تلاش خود را بر روی دستیابی به افراد بیشتری متمرکز می کنید، در هر کجا که هستند، سئوی محلی بر روی دستیابی به افراد در یک منطقه خاص تمرکز می کند. به عنوان مثال، زمانی که شما یک تعمیرگاه دوچرخه یا یک مشاور املاک هستید.

برای مشاغل محلی، بخشی از سئوی خارج از صفحه سئوی حضوری است. بازاریابی دهان به دهان نقش مهمی در جذب افراد به کسب و کار شما دارد. به‌علاوه، مشتریان خوشحال می‌توانند نظرات آنلاینی ارائه دهند که Google – و سایر مشتریان بالقوه – می‌توانند از آن برای ارزیابی عملکرد شما استفاده کنند. تجربیاتی که افراد از کسب و کار شما دارند باید مشابه و مثبت باشد، چه آفلاین و چه آنلاین.

خودنمایی را فراموش نکنید

با بازگشت به اهمیت نشان دادن تخصص یا اقتدار خود در مورد یک موضوع، باید مطمئن شوید که فقط در وب سایت شما گفته نشده است. ظاهر شوید تا در مورد زمینه، تخصص یا خدمات/محصول خود با دیگران صحبت کنید. با وبلاگ نویسی برای وب سایت دیگری در زمینه خود، انجام مصاحبه، مهمان شدن در پادکست ها، یا شرکت در رویدادهایی برای ارائه یک سخنرانی یا کارگاه. دانش خود را به اشتراک بگذارید و فعال باشید تا مردم بدانند که شما شخص مورد علاقه (یا وب سایت) در مورد این موضوع خاص هستید.

  Create letter providing SGE guidance and tips

سئوی خارج از صفحه بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئوی شما است

همانطور که نشان دادیم، سئوی خارج از صفحه مکمل سئوی درون صفحه است. دست به دست هم می دهند. شما همچنین باید روی اتفاقاتی که خارج از وب سایت شما می افتد تمرکز کنید. روی لینک سازی، برندسازی و تلاش های خود در رسانه های اجتماعی کار کنید تا بیشترین بهره را از سئوی خود ببرید. شما می توانید سایت خود را تا جایی که می خواهید بهینه کنید، اما اگر به عنوان یک مقصد با کیفیت برای مردم تلقی نشود، جذب افراد به وب سایت شما دشوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: راهنمای نهایی سئوی محتوا »

منبع: https://yoast.com/off-page-seo/