ویژگی های برتر SERP در سال 2024 - جمعه تخته سفید
وبلاگ

ویژگی های برتر SERP در سال 2024 – جمعه تخته سفید

بنابراین برخی از این داستان‌ها زمانی جذاب‌تر می‌شوند که به جای حضور، به اشتراک صدا نگاه می‌کنیم. بنابراین، سهم صدا معیاری است که ما در STAT داریم که به جای اینکه فقط به بررسی تعداد SERPهایی که یک ویژگی روی آن ظاهر می‌شود نگاه کنیم، به میزان خوب ظاهر شدن آن می‌پردازیم.

اگر تا به حال سعی کرده اید ترافیک را با مشاهده نرخ کلیک و حجم و غیره تخمین بزنید، ممکن است قبلاً به چیزی شبیه به این نگاه کرده باشید. بنابراین اساساً، اگر جستجوگران بیشتری چیزی را در موقعیت 1 به جای موقعیت 10 ببینند، آنگاه یک ویژگی از نظر سهم صدا برای آن پاداش دریافت می کند و دید بسیار بیشتری خواهد داشت.

بنابراین وقتی به پنج نفر برتر از نظر سهم صدا نگاه می کنیم، رتبه بسیار متفاوتی به دست می آوریم.

مکان ها

نکته قابل توجه اینکه ما جاهایی داریم که حتی از نظر حضور در پنج رتبه اول هم نیستند. Places اکنون در رتبه اول برای اشتراک صدا قرار دارد.

این نشان دهنده این واقعیت است که در حالی که بسیاری از SERP ها به وضوح بسته محلی ندارند، مکان کلمه دیگری برای بسته محلی است. وقتی ظاهر می شود، بزرگ است و در اوج است.

بنابراین سهم صدا در واقع سال به سال کمی کاهش می‌یابد، اگرچه وجود این ویژگی اینطور نیست. بنابراین این نشان دهنده این واقعیت است که ممکن است گوگل تمایل بیشتری نسبت به یک سال پیش برای قرار دادن چیزی در بالای یک بسته محلی داشته باشد.

  ابزارهای وب مستر بینگ برای حذف ویژگی Disavow Links

چرخ فلک

حالا، چرخ فلک، قبلاً کمی در مورد این موضوع صحبت کرده‌ایم، و من فکر می‌کنم افزایش سهم صدا برای چرخ فلک نشان‌دهنده این واقعیت است که بسیاری از ویژگی‌های مختلف به تدریج اهمیت پیدا می‌کنند، برخلاف ارگانیک.

نمودار دانش

تغییر در نمودار دانش در درجه اول توسط SERP گوشی های هوشمند انجام می شود. STAT آشکارا یک ابزار ردیابی رتبه بندی است، بنابراین ما به ستون اصلی نتایج جستجو علاقه مند هستیم، نه نوار کناری. بنابراین اگر من بگویم نمودار دانش، ممکن است به نوار کناری که اغلب دریافت می‌کنید فکر کنید، که به نوعی ویکی‌پدیا محور است. موضوع این نیست.

اینها چیزهایی هستند که در ستون اصلی تابلوی امتیازات دریافت می کنید، مانند نتایج فرهنگ لغت، تبدیل ارز و آب و هوا. اگر زمانی برای بازیگران یک فیلم یا چیزی شبیه به آن جستجو کنید و این نتایج بزرگ Graph دانش را در بالای SERP به دست آورید، آنها سال به سال رشد قابل توجهی داشته اند، و این به ویژه در گوشی های هوشمند صادق است. .

باز هم، در این مرحله، چیزهای زیادی وجود دارد که اساساً در گوشی‌های هوشمند از ارگانیک خارج می‌شوند.

مردم هم می پرسند

سپس مردم نیز می‌پرسند، بنابراین کمی پایین‌تر است، بنابراین سال به سال در SERP پایین‌تر ظاهر می‌شود، اما من فکر می‌کنم چون ما در مورد حضور آن در مورد برابر بودن صحبت کردیم و با این حال سهم صدا کاهش یافته است. بنابراین این نشان می دهد که احتمالاً فقط به پایین SERP منتقل شده است، حتی اگر هنوز ظاهر شود.

  Nutrimuscle: افزایش هزینه و افزایش ROAS از طریق اندازه گیری بهتر

بنابراین این بر اساس نوع فعلی SERPهای عمومی است. اما اگر به SERP های تست انتخاب SGE نگاه کنید، در بسیاری از موارد PAA با ویژگی به نام یا چیزی که ما آن را پرسیدن سوال بعدی می نامیم جایگزین می شود که شما را به یک رابط چت می برد.

بنابراین این افت ممکن است نشانه ای از چیزهایی باشد که در راه است. که ممکن است گوگل در آینده راه های مختلفی را برای حل این مشکل بررسی کند.

اخبار

و سپس، دوباره، به نظر یک افت کوچک است زیرا از 1.3٪ به 0.9٪ است، اما در واقع بسیار قابل توجه است. این تقریباً یک سوم سهم کمتری از صدا است، زیرا نتایج اخبار در بسیاری از SERP ها ظاهر نمی شود، که در نهایت یک تغییر بسیار بزرگ است.

این در واقع به این دلیل است که SERP های کمی کمتر نتایج موضعی دارند، حتی در مقایسه با سال گذشته. در بسیاری از موارد، ما فکر می‌کنیم که این می‌تواند به دلیل افزایش ویژگی‌هایی مانند چت‌ها و انجمن‌ها باشد، که بسیار جالب است، زیرا قطعاً خطر اطلاعات نادرست با ویژگی‌هایی مانند چت و انجمن‌ها نسبت به اخبار، که گوگل در گذشته داشته است، بسیار بیشتر است. در مورد اینکه چه چیزی را به عنوان یک نتیجه خبری می پذیرند کاملاً دقیق بودند. همچنین دیده‌ایم که گوگل در برخی از تست‌های نتایج جستجو، تب News را حذف کرده است.

بنابراین، دوباره، شاید این نشانه چیزهایی باشد که در آینده خواهند آمد، اما می ترسم این نشانه ای از چیزهای آینده باشد.

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 14 دسامبر 2023

ارگانیک. آلی

به همین ترتیب، با ارگانیک، 40 تا 34 درصد را می بینید. مشاهده پیوندهای ارگانیک در بالای عناصر SERP به طور فزاینده ای نادر می شود و این به ویژه در گوشی های هوشمند صادق است.

در واقع این رقم به 28 درصد کاهش یافته است. من این را خیلی ضعیف نوشتم، اما این عدد اکنون در گوشی‌های هوشمند به 28 درصد کاهش یافته است که باز هم عدد بسیار کمی است. این تنها تقریباً یک چهارم سهم صدا را نشان می دهد که منجر به نتایج ارگانیک در SERP های گوشی های هوشمند می شود.

منبع: https://moz.com/blog/2024-serp-features-whiteboard-friday