اسنپ چت باعث رشد هزینه ها با کارایی بیشتر می شود
Nutrimuscle یک برند مکمل ورزشی با رشد سریع است که استفاده از Fospha را در ژوئن 2023 آغاز کرد. هدف آنها رشد با افزایش تبدیل و توزیع موثر هزینه ها بود، اما مانند بسیاری از مشاغل، یکی از چالش های اصلی که آنها با آن مواجه بودند ناتوانی در ردیابی معیارهای کلیدی بود. (یعنی هزینه جذب مشتری) و عدم شفافیت در عملکرد کمپین.
Nutrimuscle میخواست بفهمد که کجا هزینهها را اختصاص دهد و کدام کانالها در افزایش دسترسی و تبدیل مؤثرتر هستند. اندازه گیری آخرین کلیک و پلت فرم تبلیغات کافی نبود: اینجاست که آنها به Fospha روی آوردند.
منبع: https://www.searchenginewatch.com/2024/03/12/nutrimuscle-scaling-spend-and-growing-roas-through-better-measurement/