وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 14 دسامبر 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

Google Search Console API به تأخیر افتاده است. به گفته تبلیغ‌کنندگان، خط‌مشی جدید اعتبار مصرف‌کننده Google Ads کمی بیش از حد است. ایمیل‌های تعلیق نمایه کسب‌وکار Google اکنون به شما امکان تجدیدنظر می‌دهد. Google Local Reviews حاوی اعلان‌هایی است که انتشار نظرات غیرفعال است. مایکروسافت می خواهد Deep Search را با Copilot/Bing Chat ادغام کند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google Search Console API به تأخیر افتاده است
    در روزهای اخیر، به نظر می رسد که API کنسول جستجوی گوگل از برنامه عقب افتاده است. در این مورد در شبکه های اجتماعی و انجمن های گوگل شکایت هایی مطرح شده است. برای کنسول جستجو غیرعادی نیست که این تاخیرها را تجربه کند، اما اخیراً شکایات زیادی در این مورد می بینم، به همین دلیل است که آن را مطرح می کنم.
  • تبلیغ‌کننده می‌گوید: سیاست جدید Google Ads برای تامین مالی مصرف‌کننده بیش از حد است
    چند هفته پیش، گوگل یک خط مشی جدید تبلیغات گوگل را معرفی کرد که شخصی سازی تبلیغات اعتباری مصرف کننده را در ایالات متحده و کانادا ممنوع می کند. خب، به نظر می رسد که این سیاست بیش از حد بیش از حد است و باعث ایجاد دردسر برای تبلیغ کنندگان حتی در حوزه اعتبار مصرف کننده می شود.

  • مایکروسافت جستجوی عمیق را به Bing Chat/Copilot خواهد آورد، اما اکنون بسیار کند است
    مایکروسافت در تلاش است تا ویژگی جدید جستجوی عمیق خود را به Copilot که قبلا به نام بینگ چت شناخته می‌شد، بیاورد. مشکل این است که (1) جستجوی عمیق فقط برای تعداد محدودی از جستجوگران در جستجوی Bing در دسترس است و (2) برای ادغام در یک رابط چت بسیار کند است.
  • ایمیل‌های تعلیق نمایه کسب‌وکار Google افزودن گزینه درخواست تجدیدنظر
    Google به ایمیل‌های تعلیق نمایه کسب‌وکار Google جدید، امکان درخواست تجدیدنظر را مستقیماً از ایمیل اضافه کرده است. آخرین به‌روزرسانی این بود که ایمیل‌ها جزئیاتی را درباره علت تعلیق کسب‌وکار شما ارائه می‌کردند، اما Google اکنون یک دکمه تماس آبی را برای مقابله با تعلیق به شما می‌دهد.

  • نظرات محلی Google هنگامی که ارسال نظر غیرفعال است
    در اوایل امسال، دستورالعمل‌های محدودیت‌های پست به‌روزرسانی شده برای Google Maps را پوشش دادیم، جایی که Google اعلام کرد می‌تواند پست ، را برای یک مکان خاص غیرفعال کند. خوب، اکنون نمونه‌ای از آن را در عمل می‌بینیم، جایی که گوگل مرورگر را آزمایش می‌کند تا بداند پست غیرفعال شده است.

  • جشن حنوکا در نیویورک برای یهودیان در گوگل
    در اینجا چند عکس از دفتر Google در نیویورک از مهمانی یهودی هانوکا را مشاهده می کنید. یهودیان Google کارمندان یهودی هستند. این عکس را در اینستاگرام پیدا کردم.
  4 Tactics for High-Quality Backlinks That Move the Needle (+ Examples)

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-14-2023-36560.html