وبلاگ

یک وب سایت خوب چیست؟ • Yoast

مردم اغلب از ما می پرسند: یک وب سایت خوب چیست؟ متأسفانه، هیچ پاسخ ساده و جهانی وجود ندارد. مانند بسیاری از موارد در سئو، پاسخ این است: بستگی دارد. چه نوع سایتی دارید و می خواهید به چه چیزی برسید؟ چه کسی را می خواهید هدف بگیرید؟ با این حال، برخی از بهترین روش ها وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند. در این مقاله، 7 عنصر را فهرست می کنیم که می تواند به هر سایتی کمک کند تا به یک سایت خوب و نتیجه جستجوی بهتر تبدیل شود.

سئو جامع نگر

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید چیزی است که ما در Yoast از آن حمایت می کنیم: سئوی جامع. اساسا، سئوی جامع به شما کمک می کند تا در تلاش باشید بهترین نتیجه باشد. این به معنای بهینه سازی هر قسمت از سایت شما در هر سطح است. از رضایت کاربر از محتوای خود تا ارائه یک تجربه کاربری عالی. اگر همه این موارد را در یک استراتژی سئو قوی ترکیب کنید، پیشرفت‌ها را اجرا کنید و نتایج را زیر نظر داشته باشید، در مسیر درستی هستید!

7 عنصر یک وب سایت خوب

بسیاری از عناصری که ما برای یک وب سایت خوب مهم می دانیم به سختی قابل محاسبه هستند. مثلاً وقتی صحبت از سئو به میان می آید، درباره کیفیت صحبت می کنیم. زوج گوگل گفت برای سال ها باید بر کیفیت سایت و محتوای خود تمرکز کنید. بعد از هر به‌روزرسانی الگوریتمی که گوگل پیاده‌سازی می‌کند، پاسخ کسانی که رتبه‌شان را از دست داده‌اند یکسان است: شاید این تقصیر شما نیست. ممکن است سایت های دیگر برای این پرسش خاص مناسب تر به نظر برسند. با این حال، باید روی کیفیت کلی محتوای خود کار کنید.

مردم به رهنمودهایی برای ارزیابان کیفیت تحقیق برای مشاوره در مورد چگونگی بهبود کیفیت آنها. در حال حاضر، شما نباید هر چیزی که گوگل می گوید را به عنوان انجیل در نظر بگیرید، اما در این مورد، آنها درست می گویند. شما باید محتوای خود را بهبود بخشید – همیشه! حتماً قصد کاربر و رفتار مشتریان بالقوه خود را بررسی کنید. به طور متناوب تحقیق کلمات کلیدی خود را دوباره انجام دهید. و جایگاه خود را بررسی کنید. در بخش شما از بازار چه اتفاقی می افتد؟ با ارزیابی مستمر استراتژی سئوی خود، بر تحولات بازار مسلط خواهید شد و فرصت های جدیدی را کشف خواهید کرد.

1. وب سایت شما هدف کاربر را برآورده می کند و هدف مشخصی دارد

چرا باید شخصی به سایت شما بیاید و با شما تجارت کند؟ دلیلش این نیست که فکر می کنید یک محصول عالی دارید، اما دیگر پرواز نمی کند. “بسازش و آن ها خواهند آمد؟” » متأسفانه، این روش کار نمی کند. شما باید یک ماموریت و هدف مشخص برای وب سایت خود داشته باشید.

  درآمد جستجوی گوگل 11 درصد رشد می کند، افزایش قابل توجهی در کل درآمد تبلیغات

مخاطب شما به چه چیزی نیاز دارد؟

اگر می خواهید موفق باشید، باید مخاطبان خود را بشناسید. شما باید همه چیز را در مورد آنها پیدا کنید. احتمالاً می توانید بفهمید که چه مخاطبانی دارید گفت آنها می خواهند، اما آیا این همان چیزی است که واقعاً به آن نیاز دارند؟ آیا محصول یا خدمات شما راه حلی ممکن برای یک مشکل ارائه می دهد یا در واقع زندگی مشتری شما را بهبود می بخشد؟ آیا دریل می فروشید یا سوراخی در دیوار؟

روی هدف جستجوی سایت خود تمرکز کنید

داستان شما باید واقعی باشد. باید با خواسته و نیاز مردم مطابقت داشته باشد. این بدان معناست که شما باید هدف جستجوی سایت خود را مشخص کنید. تمام راه‌های مختلفی را که افراد می‌توانند در صفحات شما قرار بگیرند را کشف کنید، سپس آنها را برای پاسخ به سؤالات خود تنظیم کنید. سفر کاربر خود را از A تا Z ترسیم کنید و محتوای خود را در مکان های استراتژیک قرار دهید. همچنین مراقب نحوه بیان پاسخ های خود باشید. اغلب اوقات، سبک مکالمه همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

2. وب سایت شما دارای مهارت فنی است

یک وب سایت خوب به راحتی قابل خزیدن است و به موتورهای جستجو نشان می دهد که چه چیزی را می توانند و چه چیزی را نمی توانند فهرست کنند. سایت های خوب خطای زیادی ندارند. یک وب سایت خوب، بدون توجه به اینکه در کجای دنیا هستید، خیلی سریع بارگذاری می شود. اطمینان حاصل کنید که هر کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید صفحات شما در سریع ترین زمان ممکن بارگذاری می شوند.

سئو فنی بسیار مهم است، اما شما می توانید با تسلط بر اصول اولیه، شروع به کار کنید. به دقت فکر کنید که به دنبال چه CMS هستید و چگونه آن را اجرا می کنید. ممکن است کمی تعصب داشته باشیم، اما وردپرس هر آنچه را که نیاز داشتیم به ما داد. قوی، انعطاف پذیر است و طرفداران زیادی دارد. وردپرس بسیار سئو دوستانه است، اما با کمک کمی از Yoast SEO، می توانید سئوی وردپرس خود را در کمترین زمان شروع کنید. همچنین مطمئن شوید که یک شرکت هاست معتبر را انتخاب کرده اید. یکی که انعطاف پذیر و مفید است.

3. وب سایت شما قابل اعتماد، امن و مطمئن است

موتورهای جستجو و کاربران به دنبال سیگنال هایی هستند که نشان دهنده اعتماد هستند. مواردی مانند خرابی منظم می تواند نشانه ای از تعمیر و نگهداری نامناسب باشد. وجود نماد قفل سبز رنگ ممکن است به این معنی باشد که امنیت را جدی نمی گیرید. اما چرا مهم است؟

بهترین نتیجه

موتورهای جستجو مانند گوگل می خواهند بهترین نتیجه ممکن را به جستجوگران بدهند. به طور فزاینده ای، اگر یک موتور جستجو به ادعاهای شما شک کند یا اگر از “متخصصان” ناقص برای تأیید محتوای خود استفاده کنید، موتورهای جستجو محتوای شما را نمایش نمی دهند. در عوض، آنها نتیجه ای را انتخاب می کنند که ثابت شده است یک نتیجه خوب و قابل اعتماد است. به همین دلیل است که باید روی قابلیت اطمینان خود در همه سطوح، چه فنی و چه محتوایی، کار کنید.

  حجم جستجوی "دقیق" وجود ندارد

امن برای بازدید کنندگان

علاوه بر این، سایت شما باید بهشتی برای بازدیدکنندگان باشد. شما باید امنیت خود را مرتب داشته باشید. سایت هک شده شما را به جایی نمی رساند! و جلوگیری از هک شدن سایت آسانتر از تعمیر آن است. از نرم افزارهای به روز استفاده کنید، SSL خود را کنترل کنید، رمزهای عبور قوی ایجاد کنید و از ابزارهایی مانند Cloudflare برای محافظت از سایت خود در برابر حملات DDoS استفاده کنید.

4. وب سایت شما دارای طراحی عالی و UX استثنایی است

آیا وب سایت شما باید خوب به نظر برسد؟ بیایید صادق باشیم، زیبایی در چشم بیننده است. با طراحی خود همه را راضی نخواهید کرد. با این حال، شما باید یک طراحی وب سایت ایجاد کنید که اهدافی را که برای خود تعیین کرده اید برآورده کند. به عنوان مثال، پیام شما باید واضح و روشن باشد. طراحی همچنین باید بر روی برند و به خوبی فکر شده باشد. اما مهمتر از آن، سایت شما باید برای همه واضح و آسان باشد. در دسترس بودن چیزی نیست که شما باید از آن صرف نظر کنید.

همچنین باید تجربه کاربری را در نظر بگیرید. این فقط در مورد ظاهر چیزی نیست، بلکه به احساس آن نیز بستگی دارد. این در مورد ارائه یک تجربه لذت بخش به کاربران است. چیزی که به یاد خواهند آورد این بدان معناست که این UX خوب نیست که به کاربران اجازه دهید مدت طولانی منتظر بمانند تا صفحات شما بارگذاری شوند، یا آنها را ناامید کنید زیرا نمی توانند متن سایت شما را به دلیل پالت رنگ شما بخوانند یا به دلیل اینکه “نمی توانند دکمه های روی صفحه را فشار دهند. تلفن همراه شما. سایت. از خود بپرسید: چگونه می توانم ناامیدی احتمالی در وب سایت خود را به شادی تبدیل کنم؟

و کاربران خوشحال ممکن است قصد خرید بالاتری داشته باشند، بنابراین آن CTA ها را مرتب کنید!

5. سایت شما محتوای چشمگیر و کاربر محور ارائه می دهد

کاربر محور باشید نه تجارت محور. محتوای خوب به کاربران شما کمک می کند تا به اهداف خود برسند. اما شما می خواهید این محتوا را در زمان مناسب ارائه دهید و در عین حال اهداف تجاری خود را در نظر داشته باشید. برای انجام این کار، همانطور که قبلا ذکر کردم، باید کاربر خود را در داخل و خارج بشناسید. مخاطبان خود را درک کنید، رفتار آنها را درک کنید و محتوای خود را روی آن متمرکز کنید. محتوایی که ارائه می کنید باید با زبانی که کاربران شما با آن آشنا هستند، واضح و قابل درک باشد. سعی کنید چیزی منحصر به فرد را روی میز بیاورید. تحقیق کنید و گزارش های اصلی را ارائه دهید.

بیشتر بخوانید: آینده وبلاگ نویسی در دنیایی با وسواس ویدئویی »

6. سایت شما سازگار با موبایل است (یا بهتر است بگوییم برای موبایل طراحی شده است)

در چند سال گذشته، ترافیک تلفن همراه به رشد خود ادامه داده است. اگر سایت شما هنوز موبایل پسند نیست، واقعاً باید. و فراموش نکنید که روی سئوی موبایل خود کار کنید. با این حال، اگر سایت شما برای مدتی موبایل پسند بوده است، وقت آن رسیده است که ابتدا سایت بعدی خود را موبایلی کنید.

این یک مفهوم جدید نیست، اما بیشتر سایت ها هنوز هم عمدتاً بر روی رایانه توسعه می یابند. پس از طراحی نمای دسکتاپ، طراح آن را به اندازه موبایل کوچک می کند و اغلب در طول مسیر اصالت و تازگی خود را از دست می دهد. اتخاذ یک طرز فکر برای موبایل اول به شما کمک می کند تا روی کارهایی که کاربران باید بتوانند در سایت موبایل شما انجام دهند تمرکز کنید. این به تمیز ، درهم و برهمی ها کمک می کند و در اغلب موارد به شما امکان می دهد یک طراحی مینیمال و کاملا متمرکز داشته باشید. کمتر است بیشتر، یادتان هست؟

  Conseils pour trouver de vrais experts

7. سایت شما می تواند مستقیماً با موتورهای جستجو “صحبت کند”.

برای سال‌ها، موتورهای جستجو سعی کرده‌اند محتوای صفحه را بخوانند تا مشخص کنند آن صفحه درباره چیست. آنها به این محتوا نیاز دارند تا بتوانند پرس و جوی جستجو را با صفحات نمایه شده ای که بهترین پاسخ را به آن درخواست می دهند مطابقت دهند. به نظر می رسد که در واقع درک اینکه چیزی در یک صفحه چیست یا معنی دارد، سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد، به خصوص برای ماشین ها. موتورهای جستجو برای کشف معنای واقعی عناصر در یک صفحه به راهنمایی کمی نیاز دارند. داده های ساخت یافته را در قالب طرحواره وارد کنید.

قدرت نمودار

طرحواره کمی شبیه یک مترجم برای موتورهای جستجو است. این عناصر یک صفحه را توصیف می کند، بنابراین موتورهای جستجو اکنون می توانند با اطمینان بگویند که یک بررسی یک بررسی است و یک دستور غذا یک دستور غذا است. به نوبه خود، از آنجایی که گوگل از محتوای شما بسیار مطمئن است، برچسب گذاری این عناصر می تواند منجر به نتایج غنی در صفحات نتایج جستجو شود. این شامل چرخ فلک‌ها، اطلاعات غذایی دستور غذا، رتبه‌بندی ستاره‌ها، پرسش‌های متداول، جعبه‌های تند کشیدن موبایل راحت و موارد دیگر می‌شود. داده های ساختاریافته یکی از حوزه هایی است که این روزها موتورهای جستجو منابع زیادی را صرف آن می کنند، پس حتماً وارد آن شوید.

ما متوجه این موضوع شدیم و یک چارچوب طرحواره جامع و کاملاً قابل توسعه در Yoast SEO ایجاد کردیم. این پیاده‌سازی داده‌های ساختاریافته یک نمودار کامل برای سایت شما ایجاد می‌کند، بنابراین موتورهای جستجو نه تنها معنی همه چیز را می‌دانند، بلکه می‌دانند چگونه همه چیز به تصویر بزرگ‌تر مرتبط است. علاوه بر این، Yoast SEO دارای چند بلوک داده ساختاریافته است و ما در حال کار بر روی اضافه ، موارد بیشتری در آینده هستیم.

پس چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت خوب می شود؟

چیزهای زیادی برای ایجاد یک وب سایت خوب وجود دارد. این فقط خرید یک دامنه، گرفتن یک هاست تصادفی، نصب وردپرس و انتخاب تمی نیست که به نظر جذاب باشد. وقتی در آنجا توقف می کنید، خود را برای شکست آماده می کنید. باید برای درست شدنش برنامه ریزی کنید. شما به یک استراتژی نیاز دارید – که احتمالاً مهمترین عنصر یک وب سایت خوب است.

اینها برخی از مهمترین چیزهایی هستند که باید در هنگام توسعه یا بهبود سایت خود روی آنها تمرکز کنید. البته این لیست کامل نیست، بنابراین می خواهم از شما بپرسم: نقطه کانونی شماره یک شما برای ایجاد یک وب سایت خوب چیست؟

به خواندن ادامه دهید: 4 نکته برای بهبود سریع سایت خود در شرایط امروز »

منبع: https://yoast.com/what-makes-a-good-website/