آخرین راهی که من استفاده از ChatGPT را برای SEO توصیه می کنم این است که در واقع ابزارهای سفارشی خود را ایجاد کنید. من فکر می کنم یکی از بزرگترین قدرت ها این است که ChatGPT به ما اجازه می دهد تا جامعه ای از سازندگان باشیم و بدون توجه به پیشینه فنی خود راه حل های فنی ایجاد کنیم. بنابراین، برای مثال، میتوانید از ChatGPT بخواهید که افزونه کروم سفارشی شما را ایجاد کند. من توانستم با دانش محدود برنامه نویسی، یک برنامه افزودنی کروم ایجاد کنم که اطلاعات اولیه مانند عنوان صفحه، برچسب های H1، تاریخ انتشار را در حدود 30 دقیقه با کمی اشکال زدایی استخراج می کند.
و همچنین می توانید افزونه Chrome خود را ایجاد کنید که واقعاً نیازهای فردی شما را به عنوان یک بازاریاب جستجو برآورده می کند. علاوه بر این، میتوانید از آن برای ایجاد ابزارهایی استفاده کنید که میتوانند به شما در مقیاسبندی فرآیندهای خود کمک کنند. با استفاده از ChatGPT، ما در واقع ویژگی Google Sheets خودمان را ایجاد کردهایم که اطلاعات را از طریق Google یا از طریق یک API باز، از طریق API باز CGPT مدیریت میکند. و اساساً کاری که میتوانید انجام دهید، در ویژگی Sheets است که به شما امکان میدهد برچسبهای عنوان سفارشی، توضیحات متا را با استفاده از ChatGPT، با کشیدن و رها ، آنها به طور مستقیم در Google Sheets ایجاد کنید. و اگر می خواهید این روند را دنبال کنید، این مقاله را در توضیحات ویدیو لینک خواهیم کرد.
بیشتر بدانید نحوه اتصال ChatGPT API به Google Sheets.
بنابراین فکر میکنم موارد استفاده بسیار عالی برای ChatGPT در سئو وجود دارد که فراتر از ایجاد محتوای جدید است. راه های واقعا خلاقانه زیادی برای استفاده از این ابزارها وجود دارد. من فکر میکنم سئوکارانی که به این ابزارها علاقه دارند و یاد میگیرند که چگونه از این ابزارها استفاده کنند، کسانی هستند که واقعاً در دراز مدت موفقیت را تجربه میکنند.
بنابراین از اینکه به من ملحق شدید متشکرم، و این نسخه این هفته جمعه تخته سفید بود.
منبع: https://moz.com/blog/how-seos-can-use-chatgpt-whiteboard-friday