وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 17 نوامبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

گوگل دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی خود را به روز کرده است. گوگل در حال تلاش برای رفع مشکل هرزنامه مرگ خود در جستجوی گوگل است. بینگ می‌تواند از هوش مصنوعی برای بازنویسی قطعه‌های شما استفاده کند. دنی سالیوان از Google ارائه Google خود را در X به اشتراک گذاشت. Google Business Profiles یک روش تأیید جدید اضافه می کند. یاهو جستجو تجربه جدید خود را در ماه های آینده راه اندازی خواهد کرد. علاوه بر این، من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی Google با صفحات کمتر به روز شد
    Google دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google را به‌روزرسانی کرده است و اکنون تنها 168 صفحه است که از 176 صفحه کمتر است – بنابراین خواندن آن زمان کمتری می‌برد. من تغییرات را پشت سر گذاشتم و هیچ تغییر گسترده ای مانند به روز رسانی 15 دسامبر 2022 ندیدم.

  • جستجوی Google به طور فعال برای حل مشکل هرزنامه درگذشت
    Google فعالانه در حال کار برای حل مشکلی است که در آن جستجوهای درگذشت هرزنامه بیش از حد نشان می دهند. دنی سالیوان، رئیس رابط جستجو در گوگل، گفت: “این چیزی است که ما فعالانه به دنبال بهبود آن هستیم.”

  • بینگ اکنون می‌تواند از هوش مصنوعی برای نوشتن قطعه‌های شما با زیرنویس‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی استفاده کند
    بینگ این هفته اعلام کرد که می تواند از هوش مصنوعی برای ایجاد قطعه های برجسته شما استفاده کند. بینگ به این عنوان «تولیدات هوش مصنوعی» می‌گوید و اگر بینگ از هوش مصنوعی برای قطعه شما استفاده کند، آن را به این عنوان برچسب‌گذاری می‌کند.

  • تجربه جستجوی جدید یاهو به زودی راه اندازی می شود
    تجربه جدید جستجوی یاهو ممکن است چند ماه دیگر راه اندازی شود. برایان پرووست، معاون ارشد و مدیر کل جستجوی یاهو، گفت که تجربه جدید جستجوی یاهو در اوایل سال 2024 راه اندازی خواهد شد.


  • روش تأیید نمایه کسب‌وکار Google: یک عکس را در مکان مشتری آپلود کنید
    Google Business Profiles یک روش راستی‌آزمایی برای دسته‌های خاصی از کسب‌وکارها اضافه می‌کند تا تأیید کسب‌وکارشان با Google را برای آنها آسان‌تر کند. با این یکی می توانید عکسی از وسیله نقلیه خود را در منطقه محلی که با مشتریان خود ملاقات می کنید بارگذاری کنید.

  • دنی سالیوان ارائه تحقیقات خود را در گوگل منتشر می کند
    شب گذشته، دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، ارائه‌ای را که به BrightonSEO Online در X، پلتفرمی که قبلا توییتر نامیده می‌شد، به اشتراک گذاشت. این ارائه نتایج جستجوی Google را که کامل نیستند، نحوه به‌روزرسانی Google برای بهبود آن نتایج و اینکه چگونه راهنمایی‌های Google برای سازندگان باید بهبود یابد را پوشش می‌دهد.

  • کیک های هوشمند گوگل – کیک های کوچک گوگل برای آموزش
    در اینجا چند کیک واقعا زیبا از دفتر گوگل در دوبلین آورده شده است. می گویند Google for Education روی آن با لوگوی Google for Education؟
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: حلقه، به‌روزرسانی پایین نظرات Google، استفاده از سنگ‌های پنهان، Google سفارشی، ردیابی و رتبه‌بندی، EMS، چت بینگ، Copilot، SEO، محلی، تبلیغات و موارد دیگر
    برای نسخه اصلی iTunes، اینجا را کلیک کنید. هفته بسیار شلوغی بود، بنابراین بابت طولانی شدن این ویدیو عذرخواهی می کنم، پس دست و پنجه نرم کنید و آماده شوید. منظور گوگل این نیست که …

  چگونه URL سایت وردپرس خود را تغییر دهیم » رتبه ریاضی

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-17-2023-36413.html