وبلاگ

به‌روزرسانی Google Heated Core انجام شد، به‌روزرسانی هرزنامه انجام شد، توییتر/X Bing را مسدود می‌کند، محتوای پولی، SEO، PPC، تبلیغات و جستجوی محلی


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

این هفته توضیح دادیم که عرضه به‌روزرسانی اصلی Google در اکتبر 2023 کامل شده است. این یک به روز رسانی اصلی عالی و فوق العاده پرشور بود. گوگل نیز امروز صبح به‌روزرسانی ضد هرزنامه را به پایان رساند و این همپوشانی بسیار ناخوشایند است. X/Twitter اکنون از خزیدن Bing Search، Bingbot جلوگیری می کند. تست نتایج غنی گوگل اکنون از اعتبارسنجی داده های ساخت یافته با paywall پشتیبانی می کند. Google Search Generative Experience می‌تواند به محتوای پولی پیوند دهد و می‌کند، بنابراین Google اسناد خود را به‌روزرسانی کرده است تا آن را بیان کند و توضیح دهد که چگونه SGE را مسدود کنید. گوگل با پشتیبانی از کنسول جستجو، داده‌های فهرست خودروهای ساخت‌یافته را اضافه کرد. به نظر می رسد گوگل نمایش نتایج غنی از رویداد را متوقف کرده است. گوگل عامل کاربر فاویکون را کنار گذاشته و مشخص کرده است که به Googlebot و Googlebot-Image امکان فهرست بندی فاویکون را می دهد. Googlebot از منطقه زمانی اقیانوس آرام می خزد، در صورتی که شما تعجب کنید. گوگل بخش Host Groups را از گالری موارد مجازی خود حذف کرده است. آزمایشات گوگل فید Discover را در صفحه اصلی دسکتاپ نشان می دهد. گوگل در حال آزمایش بنر «خرید همه پیشنهادها» در نتایج جستجو است. تست داستان های برتر گوگل در بخش “در این داستان ها ذکر شده است”. به نظر می رسد Google Explore خیلی زودتر در نتایج جستجو ظاهر می شود و Google Explore دارای بخش محصولات است. Bing Webmaster Tools یک گزارش اطلاعات عملکرد جامع جدید ارسال می کند. نمایه‌های کسب‌وکار Google ویژگی‌های دارای مالکیت غیرفعال و مالکیت بومی را اضافه کرده‌اند. Google Local در حال آزمایش الگوهای کارت برای بررسی، منوها و موارد دیگر است. Google اکنون به شما امکان می‌دهد تنظیمات غذایی خود را برای فیلترهای رستوران محلی تنظیم کنید. آزمون گواهینامه گوگل ادز قوانین جدید زیادی دارد. فرم تأیید Google Ads خیلی طولانی است. Google AdSense جستجوی مرتبط جدیدی را برای تبلیغات خودکار راه اندازی کرده است. و من عکسی از دیوار الگوریتم گوگل در دفتر نیویورک پست کردم. و اگر می‌خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ‌ها کمک کنید، به آن سر بزنید patreon.com/barryschwartz. این برترین اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 15 دسامبر 2023

حامی: Wix – استودیو Wix ویژگی های جدیدی را راه اندازی کرده است wix.com/studio/features از جمله ابزارهای طراحی پاسخگو با هوش مصنوعی، توانایی مدیریت CSS خود در Wix، کیت انتقال مشتری قوی، و موارد دیگر، بنابراین آن را در wix.com/studio/features.

حتماً در فید ویدیوی ما مشترک شوید یا مستقیماً در iTunes مشترک شوید، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا پخش کننده پادکست مورد علاقه خود از این به روز رسانی ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه جریان:

جستجوی موضوعات بحث:

خواهش میکنم در یوتیوب مشترک شوید یا از طریق iTunes یا RSS Reader مورد علاقه خود مشترک شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ صحیح نظر دهید و موفق باشید!

منبع: https://www.seroundtable.com/video-10-20-2023-36249.html