5 نکته برای استفاده از TikTok برای تجارت شما • Yoast
وبلاگ

5 نکته برای استفاده از TikTok برای تجارت شما • Yoast

اگر می‌خواهید به مخاطبان جوان‌تری دسترسی پیدا کنید، باید به TikTok مراجعه کنید. تقریبا نیمی از کاربران TikTok زیر 30 سال هستند. بنابراین اگر این بازاری است که می‌خواهید هدف آن قرار دهید، باید یک حساب TikTok ایجاد کنید. و یک استراتژی TikTok در این مقاله 5 نکته برای استفاده از TikTok برای کسب و کارتان به شما ارائه می دهیم. بیا بریم!

درک TikTok به عنوان یک پلتفرم

خوب است که TikTok را به عنوان یک پلتفرم قبل از شروع استفاده از آن برای تجارت خود درک کنید. برای چی؟ زیرا اگر می خواهید تعامل بیشتری داشته باشید، باید بدانید چه چیزی افراد را جذب می کند و چه نوع محتوایی محبوب است.

TikTok معمولاً برای ویدیوهای کوتاه بین 5 ثانیه تا 3 دقیقه استفاده می شود. این برنامه دارای یک کتابخانه موسیقی عظیم و ویژگی های ویرایش درون برنامه ای است، به این معنی که ساخت محتوای خود آسان است.

الگوریتم TikTok

یکی دیگر از دلایل محبوبیت TikTok این است که الگوریتم بسیار هوشمندی دارد. آنها برای شما به نظر می رسد صفحه بدون زحمت و بی پایان محتوای مورد علاقه شما را به اشتراک می گذارد. و فقط بهتر می شود! که ، برنامه را برای افراد سخت می کند زیرا همچنان محتوای عالی را به آنها نشان می دهد. قبل از اینکه بدانند، فقط یک ویدیو دیگر تبدیل به بیست ویدیو!

آیا باید یک حساب تجاری TikTok ایجاد کنید؟

TikTok چیزی جالب به نام حساب تجاری را به مشاغل ارائه می دهد. راه اندازی آن دشوار نیست و به برند شما اعتبار یک شرکت تایید شده را می دهد. همچنین به شما امکان می دهد یک فروشگاه TikTok ایجاد کنید و از یک پیوند در نمایه خود استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید تمام تجزیه و تحلیل ها را دانلود کنید و استفاده از داده ها در گزارش ها را آسان تر می کند.

  SEO Team Breakdown: Agency vs. In-House

تنها نقطه ضعف؟ شما به همه صداهای تجاری دسترسی نخواهید داشت. اما هنوز صداهای عالی زیادی وجود دارد که می توانید استفاده کنید، بنابراین به نظر ما یک حساب تجاری TikTok ارزش آن را دارد.

5 نکته برای استفاده از TikTok برای تجارت شما

1. ارزش محصول خود را در 3 ثانیه ارائه دهید

کاربران می خواهند به سرعت ارزش ویدیوی شما را ببینند. بنابراین سعی کنید از همان ابتدا USP (نقطه فروش منحصر به فرد) خود را نشان دهید. در حالت ایده آل، در سه ثانیه اول ویدیوی شما. در غیر این صورت، افراد فقط صفحه را به پایین اسکرول می کنند.

به عنوان مثال، فرض کنید قاب های آیفون فوق العاده بادوام را می فروشید. می توانید از صحنه ای فیلم بگیرید که در آن گوشی را از طبقه دوم رها می کنید، سپس به بینندگان خود نشان دهید که خراشیده نشده است. البته راه های زیادی برای برجسته ، ارزش منحصر به فرد کسب و کار شما وجود دارد. همه چیز به محصول شما بستگی دارد. به یاد داشته باشید که دقیق بمانید!

2. سعی کنید نفروشید

برخلاف سایر پلتفرم‌ها، قبل از اینکه بخواهید چیزی به مخاطبان خود بفروشید، باید در TikTok ارتباط برقرار کنید. در واقع بهتر است اصلاً فروشنده نباشید! این نوع محتوا معمولاً عملکرد خوبی ندارد.

در عوض، TikTok را راهی برای معتبر بودن برای مخاطبان خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال، می توانید سفر خود را به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک به اشتراک بگذارید یا محصولات خود را به شیوه ای سرگرم کننده به نمایش بگذارید. ایجاد مخاطب زمان بر است، اما زمانی که مخاطب هدف خود را پیدا کنید ارزش آن را دارد!

  مدیر عامل گوگل در مورد SGE و تکامل جستجو: "ما به آنجا خواهیم رسید"

3. آسیب پذیر باشید

کاربران TikTok برای اصالت و “واقعیت” ارزش قائل هستند. به همین دلیل است که ویدیوهایی که در آن مردم مشکلات خود را با کسب و کار کوچک خود به اشتراک می‌گذارند، باعث تعامل زیادی می‌شوند، زیرا مردم این داستان‌ها را قابل ربط می‌دانند.

چند ایده:

  • یک ویدیوی “زمان داستان” در مورد نحوه شروع کسب و کار خود. یک گرایش محبوب که متناسب با این موضوع باشد این است: چگونه شروع شد و چگونه پیش می رود
  • چیزهایی که در طول سفر کسب و کار کوچک خود آموختید
  • اشتباهی که مرتکب شدی و از آن چه آموختی
نمونه هایی از مشاغل کوچک آسیب پذیر و معتبر در TikTok

اگر می‌خواهید TikTok را جدی بگیرید، نباید فقط یک بار در هفته پست بگذارید. در عوض، سعی کنید هر روز پست بگذارید. این به شما امکان می دهد الگوریتم TikTok را دنبال کنید.

مطمئنا، ایجاد و ویرایش ویدیوهای جدید هر روز دلهره آور به نظر می رسد! اما راه های زیادی برای ایجاد محتوای جدید وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید روندها را دنبال کنید، از محصولات خود ویدیو بسازید، یا کسب و کار خود را با صدایی پرطرفدار مرتبط کنید. نکته اصلی این است که مسائل را خیلی جدی نگیرید. خوش بگذره!

توجه: البته، شما نباید فقط ترندها را پست کنید. سعی کنید تعادل خوبی بین ویدیوهای برنامه ریزی شده و ویدیوهای مد روز/سرگرم ایجاد کنید.

5. از UGC برای تبلیغات TikTok خود استفاده کنید

اگر یک کسب و کار کوچک هستید، تبلیغات TikTok راهی عالی برای نشان دادن نام شماست. با این حال، خوب است که خیلی پرفروش نباشیم. یک راه عالی برای جلوگیری از این امر، تقویت ویدیوهای ساخته شده توسط کاربر است که به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) نیز شناخته می شود. این ویدیوها معتبرتر از یک آگهی ویدیویی صیقلی به نظر می رسند.

  Google Ads Tests قرار دادن عناوین در توضیحات آگهی

فقط مطمئن شوید که قبل از استفاده از ویدیوی خود از سازنده اجازه بگیرید!

نمونه های تبلیغات UGC

چه TikTok باشد، چه اینستاگرام، یا دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، برای سئو سایت شما خوب است که در رسانه های اجتماعی فعال باشد. بالاخره سئو به معنای یافتن است. وقتی مردم شما را جستجو می کنند، اگر بتوانند شما را در چندین پلتفرم پیدا کنند، خوب است. در واقع، از آنجایی که رسانه های اجتماعی بسیار محبوب هستند، احتمالاً مخاطبان شما نیز محبوب هستند منتظر می ماند این به شما بستگی دارد که در شبکه های اجتماعی باشید!

علاوه بر این، گوگل اکنون ویدیوهای TikTok را نیز در نتایج جستجو نمایش می دهد. بنابراین، اگر ویدیوهای شما در آنجا ظاهر شوند، دید کمی بیشتر خواهید داشت.

پیدا ، آنچه برای شما کار می کند

از آنجایی که TikTok تماماً در مورد اصالت است، فقط باید محتوایی ایجاد کنید که با آن احساس راحتی کنید. سعی نکنید خود و کسب و کارتان را به چیزی تبدیل کنید که نیست. مردم متوجه خواهند شد. درعوض، یک سبک ویدیویی و برنامه زمان بندی پست پیدا کنید که برای شما مناسب باشد و از آن لذت ببرید!

منبع: https://yoast.com/how-to-use-tiktok-for-your-business/