وبلاگ

گوگل اعلام کرد که انتظار دارد تغییراتی را در جستجوی محتوای شخص ثالث مشاهده کند

پیرمردی که در گوگل آب می نویسد

دنی سالیوان، رئیس جستجوی گوگل، گفت که اگرچه گوگل دستورالعمل های خود را در مورد مسدود ، محتوای شخص ثالث به روز کرده است، اما موارد بیشتری در راه است. گوگل اعلام کرد که در رابطه با مسائل مربوط به محتوای میزبانی شده شخص ثالث، که گاهی اوقات سئوی انگلی نامیده می شود، باید شاهد بهبود اوضاع در طول زمان باشیم.

به عنوان یادآوری، زمانی که به‌روزرسانی محتوای مفید Google در سپتامبر 2023 منتشر شد، Google اطلاعات جدیدی را به اسناد خود پیرامون این به‌روزرسانی اضافه کرد. یکی از موارد خاص این تغییر اسناد، میزبانی محتوای شخص ثالث بود. این ویژگی فقط یک تغییر اسناد بود، هیچ تغییری در جستجوی محتوای میزبان شخص ثالث وجود نداشت.

خوب، دنی سالیوان گفت که به روز رسانی اسناد “تنها اقدامی نیست که ما انجام می دهیم.” ایکس. وی افزود: امیدوارم و امیدوارم همه شاهد بهبود اوضاع به مرور زمان باشند.

او افزود: “من همچنین خوشحالم که ناشران از توصیه های ما پیروی می کنند، همانطور که به نظر می رسد در اینجا چنین است. این به بهبود کمک می کند.”

در اینجا این توییت‌ها در این زمینه آمده است:

برای پیمایش در کل مکالمه در X کلیک کنید.

  Grab the Hottest Black Friday Marketing Deals of 2023

به عنوان یادآوری، گوگل این بخش را اضافه کرد، همانطور که در بالا ذکر شد: “اگر محتوای شخص ثالث را در سایت اصلی یا در دامنه های فرعی خود میزبانی می کنید، لطفاً توجه داشته باشید که این محتوا ممکن است در سیگنال هایی که در مقیاس سایت تولید می کنیم، گنجانده شود. مانند مفید بودن به همین دلیل، اگر این محتوا تا حد زیادی مستقل از هدف سایت اصلی است یا بدون نظارت دقیق یا مشارکت سایت اصلی تولید شده است، توصیه می کنیم مسدود شده و از ایندکس شدن آن توسط گوگل جلوگیری شود.

بنابراین من حدس می‌زنم که به زودی شاهد سرکوب گوگل در این زمینه باشیم؟

بحث در انجمن در ایکس.

به روز رسانی: شاید این شروع شده است؟

منبع: https://www.seroundtable.com/google-changes-third-party-hosted-content-coming-36381.html