4. بررسی ها و بازخوانی ها را برای محتوای قدیمی برنامه ریزی کنید
میتواند وسوسهانگیز باشد که از محتوا پس از قرار گرفتن در وبسایت شما و ایجاد ترافیک، به خصوص زمانی که در ابتدا عملکرد خوبی دارد، غفلت کنید.
اما آنچه امروز کار می کند ممکن است یک سال بعد کارایی نداشته باشد، به خصوص اگر موضوعات یا روندهایی که در محتوای خود پوشش می دهید در طول زمان تغییر کنند. پست هایی که زمانی رتبه خوبی داشتند و ترافیک ایجاد می کردند ممکن است از زمانی که در ابتدا روی پست کلیک کرده اید قدیمی شده باشند.
وقتی این اتفاق برای صفحات با کارایی بالا رخ می دهد، می تواند تأثیر زیادی بر روی دید آنلاین شما داشته باشد. در این مرحله شما دو گزینه خواهید داشت:
-
شما می توانید به شدت محتوای جدید منتشر کنید و کلمات کلیدی جدید را هدف قرار دهید تا سعی کنید این ضررها را جبران کنید.
-
می توانید سعی کنید با به روز رسانی و به روز رسانی محتوای اصلی خود، عملکرد آن را افزایش دهید.
دومی به زمان و منابع کمتری نیاز دارد، اما همچنان می تواند بسیار موثر باشد. در حقیقت، تحقیق توسط HubSpot دریافتند که بهروزرسانی پستهای وبلاگ قدیمی میتواند ترافیک آنها را تا 106 درصد افزایش دهد.
با این حال، بازنویسی همیشه یک گلوله نقره ای نخواهد بود. ابتدا، باید تشخیص دهید که کدام عناصر محتوای شما ممکن است باعث عملکرد ضعیف شوند و چرا. ممکن است لازم باشد محتوای تولید شده توسط کاربر بیشتری را برای یک صفحه با هدف بالا یا برای زاویه ای که در جای دیگری در SERP پوشش داده نشده است، معرفی کنید.
به این فکر کنید که خواننده در این شرایط جوی میخواهد بداند، چه چیزی در حال حاضر رتبه خوبی دارد و چگونه میتوانید ارزش منحصر به فردی ارائه دهید.
این نه تنها باعث افزایش دسترسی به محتوای شما می شود، بلکه کیفیت آن را نیز بهبود می بخشد و افراد را تشویق می کند تا در آینده برای محتوای مشابه به سایت شما بازگردند. این برای حفظ حضور آنلاین شما ضروری است.
5. صداهای بیرونی و رهبران فکری را در محتوای خود بگنجانید
محتوای رهبری فکری اغلب جدا از محتوای بهینه شده برای جستجو در نظر گرفته می شود. افراد مختلف صاحب هر دو نوع محتوا هستند و به ندرت در تولید محتوا با یکدیگر همکاری می کنند.
اما این می تواند یک اشتباه جدی باشد. با جدا ، این دو نوع محتوا، فرصت غنی سازی محتوای بهینه شده برای جستجوی خود را با تجربه، نظرات و تخصص واقعی از دست می دهید.
حتی اگر محتوای رهبری فکری را در یک مجموعه جداگانه در وب سایت خود به دلایل بهداشتی میزبانی کنید، همچنان می توانید از این مصاحبه ها و دیدگاه ها در محتوای بهینه شده برای جستجوی خود بهره مند شوید. ترکیب هر دو نوع محتوا به شما این امکان را می دهد که صفحاتی ایجاد کنید که نه تنها در SERP قرار می گیرند، بلکه اطلاعات منحصر به فرد و معتبری را برای کسانی که روی آن کلیک می کنند ارائه می کنند.
نیاز به این کراس اوور در سال های اخیر بیشتر مشهود شده است دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی گوگل توصیف اهمیت تجربه نویسنده در محتوای با کیفیت بالا. اگرچه تجربه به عنوان یک عامل رتبهبندی شناخته نشده است، اما گوگل به صفحاتی که میتوانند تجربه دست اولی را ارائه دهند، «پاداش» میدهد.
به همین دلیل است که ما به طور مرتب مشارکتهای رهبران فکری و وکلای باتجربه شرکتها را در محتوای بهینهشده جستجوی خود در Juro قرار میدهیم.
منبع: https://moz.com/blog/build-a-sustainable-online-presence