وبلاگ

به روز رسانی پلاگین وردپرس Jetpack هوش مصنوعی بیشتری را اضافه می کند

افزونه وردپرس Jetpack Automattic نسخه به روز شده ای را منتشر کرده است که ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی و توانایی کسب درآمد بیشتر از طریق اشتراک ایمیل را گسترش می دهد.

پلاگین وردپرس Jetpack 12.7

Jetpack یک پلاگین ماژولار همه کاره است که تقریباً هر ویژگی مهمی را که یک وب سایت یا کسب و کار ممکن است به آن نیاز داشته باشد ارائه می دهد.

از آنجایی که ماژولار است، کاربر به سادگی ویژگی های مورد نیاز خود را انتخاب می کند و مواردی را که لازم نیست غیرفعال می کند.

بسته به نیاز شما، نسخه های رایگان و پولی به صورت بسته در دسترس هستند.

به عنوان مثال، یک بسته امنیتی و یک بسته کامل وجود دارد، اما کاربران می‌توانند تنها ویژگی‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

بخش هوش مصنوعی این افزونه به عنوان یک برنامه مستقل در نسخه رایگان برای آزمایشی محدود و نسخه پولی با قیمت 8.33 دلار در ماه در دسترس است (صورتحساب سالانه).

دستیار هوش مصنوعی Jetpack در حال حاضر به طیف گسترده ای از وظایف ایجاد محتوا کمک می کند، واقعاً مانند داشتن دستیار است که می تواند کارها را به سرعت انجام دهد.

علاوه بر محتوا، می تواند فرم ها، جداول مقایسه و لیست ها را نیز ایجاد کند.

به روز رسانی Jetpack یک ویژگی قطعه مقاله اضافه می کند که به طور خودکار مقاله را خلاصه می کند و یک قطعه مقاله برای آن ایجاد می کند.

  راهنمای تاکسونومی بهبود یافته در Yoast SEO 22.5 • Yoast

پیشرفت‌های بیشتری در روش ایجاد اعلان‌ها و افزودن زبان‌های بیشتر در دستیار هوش مصنوعی انجام شده است.

سطوح اشتراک خبرنامه

Jetpack همچنین عملکرد خبرنامه خود را با افزودن چندین لایه اشتراک خبرنامه پولی به روز کرد.

وبلاگ دوباره برگشت!

برای کسانی که وبلاگ را از دست داده اند، دوباره برگشته است. این یک راه عالی برای پیوند دادن به وب سایت هایی است که بازدیدکنندگان سایت شما ممکن است از آنها لذت ببرند.

البته، مراقب باشید که از آن برای پیوندهای متقابل سازماندهی شده استفاده نکنید، که به نظر می رسد در حال بازگشت به طاقچه وبلاگ نویسی دستور العمل است.

اشتراک گذاری اجتماعی با یک کلیک

ارتقای مفید دیگر ویژگی اشتراک گذاری اجتماعی با یک کلیک اضافه شده بود که به طور خودکار اشتراک را قالب بندی می کند.

پلاگین های Jetpack در چندین پیکربندی موجود است

پلاگین‌های Jetpack در نسخه‌های پریمیوم رایگان و مستقل و همچنین در بسته‌هایی که هزینه کمتری نسبت به خرید جداگانه آنها دارند در دسترس هستند.

اطلاعیه رسمی را بخوانید:

جت پک 12.7

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Catalyst Labs

منبع: https://www.searchenginejournal.com/jetpack-wordpress-plugin-12-7/498442/