وبلاگ

BrightonSEO عزیز، شما راه طولانی را طی کرده اید، عزیزم

من کمک کردم BrightonSEO برای 10 سال، اما کنفرانس امسال یکی از موارد مورد علاقه من بود. (و به نظر می رسد که بقیه اعضای تیم نیز از آن لذت برده اند!)
تیم Ahrefs برای عکس گرفتن

در اینجا نمای کلی من از رویداد سپتامبر و اینکه چرا فکر می‌کنم از آغاز فروتنانه‌اش در اتاقی بالای یک میخانه فاصله زیادی دارد، است.

روز صفر: خورشید، کنار دریا و اولین کارگاه سئو ما

خوب، می دانم که به چه فکر می کنید: بریتانیا اولین جایی نیست که وقتی به آفتاب فکر می کنید به آن فکر می کنید. اما ما خوش شانس بودیم و در تمام مدت اقامت خود در BrightonSEO هوای خوبی داشتیم.

BrightonSEO با آسمان آبی

آب و هوا باعث شد مراسم شروع خوبی داشته باشد و لبخند همه به محض ورود ظاهر شد.

عصر چهارشنبه، قبل از کنفرانس اصلی، میزبان اولین کارگاه سئو و رویداد شبکه بودیم.

این رویداد در Ye Olde King & Queen، یک میخانه بسیار بریتانیایی که در سال 1779 ساخته شد، برگزار شد.

خارج از میخانه Ye Olde King & Queen

این کارگاه در اتاقی بالای یک میخانه به سبک واقعی برایتون برگزار شد. اتاق فضای گرمی داشت که به شرکت کنندگان اجازه می داد دور هم جمع شوند، درباره خرید بحث کنند و هدایا جمع کنند.

بنر و سوآگ در کارگاه اهرفس

میشل لیندر این شب را با خوشامدگویی صمیمانه به مهمانانمان و راهنمایی آنها از طریق نمایشی زنده در مورد نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای SEO با استفاده از Ahrefs آغاز کردیم.

میشل لیندنر در حال سخنرانی در جمع جمعیت

پس از نسخه ی نمایشی میشل، جاشوا هاردویک روی صحنه آمد تا ما را در یک مطالعه موردی در مورد چگونگی ایجاد پیوندهای معتبر که به بهبود رتبه بندی کمک می کند، راهنمایی کند.

  ایده های Fospha برای باز ، رشد تجارت الکترونیک در سال 2024
جاشوا هاردویک در کارگاه سئو Ahrefs به سوالات پاسخ می دهد

پس از آن زمان شبکه و اختلاط با سایر SEO و علاقه مندان به دیجیتال بر روی چند آبجو و یک بوفه فرا رسید.

با تشکر از همه کسانی که شرکت کردند!

روز اول: هر چیزی سر جای خودش

هنگامی که غرفه غرفه BrightonSEO ما به طور کامل انبار شد و بروشورها آماده شد، ما آماده حرکت بودیم.

غرفه غرفه Ahrefs مجهز

ما از BrightonSEO های قبلی یاد گرفته بودیم که می تواند در صبح شلوغ شود، و این رویداد تفاوتی نداشت.

در عرض چند دقیقه از باز شدن درها، اتاق کنفرانس شلوغ از فعالیت بود، زیرا سئوکاران و بازاریابان در اطراف محل برگزاری حرکت می کردند.

جمعیت زیادی در غرفه نمایشگاه Ahrefs

ما در غرفه خود قهوه تازه دم تهیه کردیم که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. (حتی متوجه شدیم جان مولر یک فنجان داشته باشید.)

لیوان قهوه اهرفس

علاوه بر قهوه، بازدیدکنندگان غرفه ما می توانند هدایای Ahrefs را نیز جمع آوری کنند: کتاب، کیف، تی شرت، بطری، برچسب و غیره.

راهنمای مبتدیان ما برای سئو کتاب یکی از محبوب ترین مقالات ما این بار بوده است. درخواست های زیادی داشتیم که مجبور شدیم تعداد کتاب ها را در روز محدود کنیم تا همه فرصت داشته باشند یکی را تهیه کنند.

کتاب Ahrefs SEO برای مبتدیان

تی شرت ما دومین کالای تبلیغاتی پرطرفدار ما بود و مردم با افتخار به اشتراک گذاشتند که یکی از آنها را در رسانه های اجتماعی دریافت کردند.

علاوه بر ارائه بسیاری از چیزهای سرگرم کننده، رویدادهایی مانند این به تیم ما این فرصت را داد تا با مشتریان خود رو در رو ملاقات کنند.

هنگامی که بحث ها شروع شد، ما این فرصت را داشتیم که با شرکت کنندگان در بحث سئوی عمیق تری شرکت کنیم.

  8 چیز برای بررسی قبل از انتشار • Yoast
پاتریک استوکس و کریس هاینز با مشتریان درباره Ahrefs صحبت می کنند

اما این فقط سئو نبود.

ما در طول مسیر لحظات بسیار خوبی را سپری کردیم و تعدادی از شرکت کنندگان حتی آنقدر شجاع بودند که خالکوبی های موقت ما را امتحان کنند.

مشتری یک خالکوبی موقت Ahrefs می کند

و سرگرمی به همین جا ختم نشد.

در یک نقطه برایتون “SEO Gull” در غرفه ما ظاهر شد.

SEO Gull از غرفه غرفه ما بازدید می کند

علاوه بر SEO Gull، BrightonSEO چهره های مشهور زیادی داشت.

در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد:

مشاور فنی سئو اولیویه میسون حتی در جایگاه ما با متوقف شد ویل کنارد و اوین لوید-ویلیامز. ما موفق نشدیم از آن عکس بگیریم، اما ویل بعدا این کار را کرد (نوعی).

در اینجا برخی از سخنرانان مورد علاقه من از روز اول (ترکیبی از سخنرانان جدیدتر و پیشکسوتان صنعت) آمده است:

یکی از جذاب ترین غرفه داران غرفه آرکید BrightLocal بود. این یک تجربه سرگرم کننده بود و ما نتوانستیم برخی از اعضای تیم Ahrefs را از آن خارج کنیم!

Wix همچنین یک غرفه واقعا سرگرم کننده با یک بازی واکنش داشت. وقتی به جایگاه او نزدیک شدیم، کریستال کارتر فکر می‌کردم ایده خوبی است که با جاشوا مخالفت کنم تا ببینم چه کسی می‌تواند برنده یک قوطی آبجو Wix SEO شود.

  راهنمای کامل برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری معتبر

با مخاطرات بسیار زیاد، رفلکس های جاشوا مانند رعد و برق شد و او تنها در یک چرخش قوطی آبجو را برد.

پس از اولین روز پرمشغله، تیم برای صرف غذا در اتاق نمک گرد هم آمدند.

تیم Ahrefs دور میز شام در اتاق نمک نشسته اند

سپس سعی کردیم چند ساعت قبل از یک روز شلوغ دیگر بخوابیم.

روز دوم: خوردن، خواب، سئو، تکرار

پس از تکمیل انبار، برای روز دوم آماده بودیم. خورشید همچنان می درخشید و مرغان دریایی فریاد می زدند.

نمای بیرونی آفتابی مرکز برایتون

استند قهوه ما در روز دوم، بعد از مهمانی های مختلف روز قبل، ارزش بیشتری داشت.

آندری تیز و پاتریک استوکس روز جمعه صحبت کردند، بنابراین روز بزرگی برای تیم ما بود.

آندری Țiț روی یک صندلی در غرفه نمایشگاه Ahrefs استراحت می کند

اولین نفر آندری بود. اتاق برای سخنرانی آندری آنقدر شلوغ بود که خودمان برای ورود به داخل و دیدن آن دچار مشکل شدیم.

آندری Țiț در حال صحبت با جمعیت در BrightonSEO

صحبت های آندری با استقبال خوبی روبرو شد و مردم تقریباً به محض تمام شدن آن در غرفه ما درخواست اسلایدها را داشتند.

بعدی پاتریک بود. اگر چیزی در مورد سئو فنی بدانید، می دانید که او کیست.

پاتریک از رالی، کارولینای شمالی پرواز کرد. اما با وجود سفر طولانی، او انرژی، تخصص و اشتیاق زیادی را به BrightonSEO آورد.

پاتریک استوکس در پنل Tech SEO
پاتریک نشان می دهد که رتبه او در کدام جهت در حال تحول است.

پاتریک علاوه بر تعدیل پنل Tech SEO، مطالعه اخیر خود را در مورد hreflang ارائه کرد.

پاتریک استوکس مطالعه خود را در مورد hreflang در BrightonSEO ارائه می دهد

امسال وقتی صحبت از بلندگوهای عالی به میان می‌آمد، ما را از انتخاب ناامید کرد. فقط کلیک کنید بحث ها برای دیدن اینکه آنها چه کسی سئو هستند.

در اینجا نمونه‌ای از برخی از سخنرانان مورد علاقه من از روز دوم (ترکیبی از سخنرانان جدیدتر و پیشکسوتان صنعت) آمده است:

افکار نهایی

ساحل، آفتاب، سئو و اوقات خوش. چه چیز دیگری نیاز دارید؟

BrightonSEO یکی از کنفرانس های سئو مورد علاقه من است. اگر تا به حال نرفته اید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو (و سرگرمی) ارزش دیدن را دارد.

سوالی دارید؟ به من پینگ کن در X (تویتر).

منبع: https://ahrefs.com/blog/brighton-seo/