در اینجا نمای کلی من از رویداد سپتامبر و اینکه چرا فکر میکنم از آغاز فروتنانهاش در اتاقی بالای یک میخانه فاصله زیادی دارد، است.
خوب، می دانم که به چه فکر می کنید: بریتانیا اولین جایی نیست که وقتی به آفتاب فکر می کنید به آن فکر می کنید. اما ما خوش شانس بودیم و در تمام مدت اقامت خود در BrightonSEO هوای خوبی داشتیم.
آب و هوا باعث شد مراسم شروع خوبی داشته باشد و لبخند همه به محض ورود ظاهر شد.
عصر چهارشنبه، قبل از کنفرانس اصلی، میزبان اولین کارگاه سئو و رویداد شبکه بودیم.
این رویداد در Ye Olde King & Queen، یک میخانه بسیار بریتانیایی که در سال 1779 ساخته شد، برگزار شد.
این کارگاه در اتاقی بالای یک میخانه به سبک واقعی برایتون برگزار شد. اتاق فضای گرمی داشت که به شرکت کنندگان اجازه می داد دور هم جمع شوند، درباره خرید بحث کنند و هدایا جمع کنند.
میشل لیندر این شب را با خوشامدگویی صمیمانه به مهمانانمان و راهنمایی آنها از طریق نمایشی زنده در مورد نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای SEO با استفاده از Ahrefs آغاز کردیم.
پس از نسخه ی نمایشی میشل، جاشوا هاردویک روی صحنه آمد تا ما را در یک مطالعه موردی در مورد چگونگی ایجاد پیوندهای معتبر که به بهبود رتبه بندی کمک می کند، راهنمایی کند.
پس از آن زمان شبکه و اختلاط با سایر SEO و علاقه مندان به دیجیتال بر روی چند آبجو و یک بوفه فرا رسید.
با تشکر از همه کسانی که شرکت کردند!
هنگامی که غرفه غرفه BrightonSEO ما به طور کامل انبار شد و بروشورها آماده شد، ما آماده حرکت بودیم.
ما از BrightonSEO های قبلی یاد گرفته بودیم که می تواند در صبح شلوغ شود، و این رویداد تفاوتی نداشت.
در عرض چند دقیقه از باز شدن درها، اتاق کنفرانس شلوغ از فعالیت بود، زیرا سئوکاران و بازاریابان در اطراف محل برگزاری حرکت می کردند.
ما در غرفه خود قهوه تازه دم تهیه کردیم که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. (حتی متوجه شدیم جان مولر یک فنجان داشته باشید.)
علاوه بر قهوه، بازدیدکنندگان غرفه ما می توانند هدایای Ahrefs را نیز جمع آوری کنند: کتاب، کیف، تی شرت، بطری، برچسب و غیره.
راهنمای مبتدیان ما برای سئو کتاب یکی از محبوب ترین مقالات ما این بار بوده است. درخواست های زیادی داشتیم که مجبور شدیم تعداد کتاب ها را در روز محدود کنیم تا همه فرصت داشته باشند یکی را تهیه کنند.
تی شرت ما دومین کالای تبلیغاتی پرطرفدار ما بود و مردم با افتخار به اشتراک گذاشتند که یکی از آنها را در رسانه های اجتماعی دریافت کردند.
علاوه بر ارائه بسیاری از چیزهای سرگرم کننده، رویدادهایی مانند این به تیم ما این فرصت را داد تا با مشتریان خود رو در رو ملاقات کنند.
هنگامی که بحث ها شروع شد، ما این فرصت را داشتیم که با شرکت کنندگان در بحث سئوی عمیق تری شرکت کنیم.
اما این فقط سئو نبود.
ما در طول مسیر لحظات بسیار خوبی را سپری کردیم و تعدادی از شرکت کنندگان حتی آنقدر شجاع بودند که خالکوبی های موقت ما را امتحان کنند.
و سرگرمی به همین جا ختم نشد.
در یک نقطه برایتون “SEO Gull” در غرفه ما ظاهر شد.
علاوه بر SEO Gull، BrightonSEO چهره های مشهور زیادی داشت.
در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد:
مشاور فنی سئو اولیویه میسون حتی در جایگاه ما با متوقف شد ویل کنارد و اوین لوید-ویلیامز. ما موفق نشدیم از آن عکس بگیریم، اما ویل بعدا این کار را کرد (نوعی).
در اینجا برخی از سخنرانان مورد علاقه من از روز اول (ترکیبی از سخنرانان جدیدتر و پیشکسوتان صنعت) آمده است:
یکی از جذاب ترین غرفه داران غرفه آرکید BrightLocal بود. این یک تجربه سرگرم کننده بود و ما نتوانستیم برخی از اعضای تیم Ahrefs را از آن خارج کنیم!
Wix همچنین یک غرفه واقعا سرگرم کننده با یک بازی واکنش داشت. وقتی به جایگاه او نزدیک شدیم، کریستال کارتر فکر میکردم ایده خوبی است که با جاشوا مخالفت کنم تا ببینم چه کسی میتواند برنده یک قوطی آبجو Wix SEO شود.
با مخاطرات بسیار زیاد، رفلکس های جاشوا مانند رعد و برق شد و او تنها در یک چرخش قوطی آبجو را برد.
پس از اولین روز پرمشغله، تیم برای صرف غذا در اتاق نمک گرد هم آمدند.
سپس سعی کردیم چند ساعت قبل از یک روز شلوغ دیگر بخوابیم.
پس از تکمیل انبار، برای روز دوم آماده بودیم. خورشید همچنان می درخشید و مرغان دریایی فریاد می زدند.
استند قهوه ما در روز دوم، بعد از مهمانی های مختلف روز قبل، ارزش بیشتری داشت.
آندری تیز و پاتریک استوکس روز جمعه صحبت کردند، بنابراین روز بزرگی برای تیم ما بود.
اولین نفر آندری بود. اتاق برای سخنرانی آندری آنقدر شلوغ بود که خودمان برای ورود به داخل و دیدن آن دچار مشکل شدیم.
صحبت های آندری با استقبال خوبی روبرو شد و مردم تقریباً به محض تمام شدن آن در غرفه ما درخواست اسلایدها را داشتند.
بعدی پاتریک بود. اگر چیزی در مورد سئو فنی بدانید، می دانید که او کیست.
پاتریک از رالی، کارولینای شمالی پرواز کرد. اما با وجود سفر طولانی، او انرژی، تخصص و اشتیاق زیادی را به BrightonSEO آورد.
پاتریک علاوه بر تعدیل پنل Tech SEO، مطالعه اخیر خود را در مورد hreflang ارائه کرد.
امسال وقتی صحبت از بلندگوهای عالی به میان میآمد، ما را از انتخاب ناامید کرد. فقط کلیک کنید بحث ها برای دیدن اینکه آنها چه کسی سئو هستند.
در اینجا نمونهای از برخی از سخنرانان مورد علاقه من از روز دوم (ترکیبی از سخنرانان جدیدتر و پیشکسوتان صنعت) آمده است:
افکار نهایی
ساحل، آفتاب، سئو و اوقات خوش. چه چیز دیگری نیاز دارید؟
BrightonSEO یکی از کنفرانس های سئو مورد علاقه من است. اگر تا به حال نرفته اید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو (و سرگرمی) ارزش دیدن را دارد.
سوالی دارید؟ به من پینگ کن در X (تویتر).
منبع: https://ahrefs.com/blog/brighton-seo/