وبلاگ

گوگل در ساعات اخیر در فهرست بندی محتوای جدید با مشکلاتی روبرو بوده است

ممکن است Google در نمایه سازی و/یا ارائه محتوای جدید در جستجوی Google مشکل داشته باشد. ناشران مختلف خبری از حوالی ساعت 2 بعد از ظهر امروز به وقت شرقی در مورد این مسائل گزارش دادند.

بیانیه گوگل دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل گفتمن گزارش های پراکنده ای شنیده ام و در حال بررسی آنها هستیم.»

40 دقیقه پس از انتشار این مقاله، گوگل تایید کرد که مشکل ایندکس ، محتوای جدید است. گوگل نوشت، “مساله ای در حال انجام است که نمایه سازی محتوای جدید منتشر شده را به تاخیر می اندازد. ما در حال کار برای شناسایی علت اصلی هستیم. شما می توانید پیشرفت را دنبال کنید اینجا در داشبورد وضعیت جستجوی Google.

گزارش ها. ادوارد حیات، مدیر سئو اتاق خبر وال استریت ژورنال، نوشت“به نظر می رسد نمایه سازی محتوای جدید در جستجو حدود ساعت 2 تا 3 بعد از ظهر قطع شده است.”

ما همچنان به نظارت بر مشکلات احتمالی ادامه می‌دهیم و در صورت وجود هرگونه مشکل تأیید شده در فهرست و سرویس جستجوی Google، شما را در مورد این داستان به‌روزرسانی می‌کنیم.

من می بینم که در یک ساعت گذشته برخی از محتواها توسط جستجوی گوگل ایندکس شده و ارائه می شود، اما ادوارد حیات افزود: “محتوای موجود هنوز در حال خزیدن است، اما متاسفانه URL های جدید نیست…”

آ سفارش سایت برای محتوای ساعت گذشته، این را نشان می دهد:

کنترل گوگل سایت Wsj 277x600

با این حال، همانطور که من به نظارت بر این پرس و جو ادامه می دهم، به نظر می رسد که محتوای جدیدتری از این نتایج جستجو وارد و خارج می شود. من همچنین سایر سایت های خبری را که به طور مداوم مطالب ارسال می کنند و مسائل مشابه را مشاهده می کنند، رصد می کنم. بنابراین به نظر می رسد برخی از مشکلات در ارائه محتوای جدید توسط Google وجود دارد.

  اخبار فوری: "PR برای موفقیت در سئو ضروری است" اخبار فوری نیست

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر محتوای جدیدی را از ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی پست کنید، ممکن است ترافیک کمتری از جستجوی Google ببینید. مشخص نیست که این مسائل چقدر گسترده هستند و چگونه بر ناشران تأثیر می گذارند.

پست اسکریپتوم. به نظر می رسد مشکلاتی در جستجوی Google در ارائه محتوای جدید وجود دارد، اما به نظر می رسد که این به نمایه سازی مربوط نمی شود، بلکه به سرویس مربوط می شود. در اینجا برخی از محتوای جدید است که به نظر می رسد توسط کنسول جستجوی گوگل ایندکس شده است:

CGC

اما در حال حاضر توسط جستجوی گوگل ارائه نمی شود:

خدمات سفارش سایت

اما گوگل گفت که این یک مشکل نمایه سازی تایید شده با محتوای جدید است.

اکنون ثابت شده است. اکنون حل شده است:

منبع: https://searchengineland.com/google-may-be-having-issues-indexing-new-content-for-the-past-few-hours-432966