CPC جستجوی Google 19٪ افزایش یافته است، هزینه تبلیغات رانندگی افزایش 17٪
وبلاگ

CPC جستجوی Google 19٪ افزایش یافته است، هزینه تبلیغات رانندگی افزایش 17٪

هزینه تبلیغات در تبلیغات جستجوی گوگل در ایالات متحده در سه ماهه پایانی سال 2023 نسبت به سال قبل 17 درصد افزایش یافته است. در همین حال، رشد کلیک Google در 8 درصد نسبت به سال گذشته ثابت باقی مانده است، در حالی که هزینه هر کلیک به 9 درصد افزایش یافته است. درصد در همان دوره

این اعداد از گزارش بنچمارک تبلیغات دیجیتال سه ماهه چهارم سال 2023 Tinuiti به دست آمده است.

دستگاه مهم است این گزارش همچنین نشان می‌دهد که موبایل همچنان در ایجاد کلیک روی تبلیغات جستجوی Google پیشرو است:

  • تبلیغات جستجوی موبایل: هزینه ها نسبت به سال گذشته 19 درصد، کلیک ها 10 درصد و CPC 9 درصد افزایش یافته است.
  • جستجوی تبلیغات برای دسکتاپ و لپ تاپ: هزینه ها نسبت به سال گذشته 15 درصد، کلیک ها 2 درصد و CPC 13 درصد افزایش یافته است.
  • تبلیغات جستجوی تبلت: هزینه ها نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش یافته، کلیک ها 13 درصد کاهش یافته و CPC 19 درصد کاهش یافته است.
تینویتیتینویتی

PMax را افزایش دهید. 91 درصد از تبلیغ‌کنندگان خرده‌فروشی که فهرست‌های تبلیغات خرید را با Google اجرا می‌کنند، کمپین‌های Performance Max را در استراتژی‌های خود در اوج فصل خرید تعطیلات در سه ماهه چهارم 2023 گنجانده‌اند. در مقایسه، یک سال قبل، 80 درصد خرده‌فروشان کمپین‌های PMax را یکپارچه کرده بودند. با این حال، علیرغم افزایش مداوم در طول سال 2023، به نظر می‌رسد که پذیرش کمپین‌های PMax به سطح بالایی رسیده است.

ظهور تمو. در آخرین هفته سال 2023، 90 درصد خرده فروشان Temu را به عنوان رقیب برتر در حراجی های Google Shopping تشخیص دادند. این سطح با حضور ثابت آمازون در دو سال گذشته مطابقت دارد. اگرچه تمو تنها در اواخر سال 2022 در این حراجی ها دیده شد، اما دید او در نیمه اول سال 2023 به شدت افزایش یافت و در طول سال به رشد خود ادامه داد.

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 21 سپتامبر 2023

درباره Tinuiti Tinuiti یک شرکت مستقل بازاریابی عملکرد مستقل با بیش از 1000 کارمند است که 4 میلیارد دلار در رسانه های دیجیتال مدیریت می کنند.

روش شناسی گزارش گزارش معیار تبلیغات دیجیتال Tinuiti از داده‌های عملکرد ناشناس از برنامه‌های تبلیغاتی مدیریت شده توسط Tinuiti استفاده می‌کند. داده ها بر اساس برنامه های فعال با استراتژی های سازگار است. همه ارقام نشان دهنده رشد برای یک مشتری است و به طور رسمی نشان دهنده عملکرد هر پلتفرم تبلیغاتی خاص یا تجربیات تبلیغ کنندگان منفرد نیست.


خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


گزارش. گزارش معیار تبلیغات دیجیتال Tinuiti، گزارش Q4 2023 (ثبت نام الزامی است).

چرا ما اهمیت می دهیم. افزایش هزینه تبلیغات در جستجوهای گوگل (و دیگر پلتفرم‌های تبلیغاتی و شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی) نشان می‌دهد که تبلیغ‌کنندگان در پایان سال سخت ۲۰۲۳ نسبت به رسانه‌های پولی اعتماد بیشتری داشتند.

منبع: https://searchengineland.com/google-search-ads-cpc-spend-436959