در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.
گوگل راهنمای شروع SEO خود را به نصف کاهش می دهد، که باعث افزایش ابروها می شود. گوگل گفت که ساختار HTML برای رتبه بندی اهمیت زیادی ندارد. گوگل در حال آزمایش اسلایدر قیمت در نتایج جستجوی موبایل است. پس از اعلام گوگل که کاهش را نشان می دهد، گزارش های مسیرهای گوگل افزایش بسیار زیادی را نشان می دهد. مایکروسافت در حال آزمایش جایگزینی لوگوی بینگ با لوگوی Copilot است. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کردم.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
-
راهنمای شروع سئو گوگل به نصف کاهش می یابد
گوگل در حال بازنگری در راهنمای شروع به کار SEO محبوب خود است که در ابتدا در سال 2010 منتشر شد. راهنمای شروع در حال حاضر حدود 8500 کلمه است، اما زمانی که راهنمای شروع اصلاح شده SEO منتشر شود، کمتر از نصف آن خواهد بود. -
گوگل فیلتر قیمت کشویی را در جستجوی نتایج محصول آزمایش می کند
Google در حال آزمایش یک نوار لغزنده قیمت برای سؤالات خاصی است که ممکن است تخفیف بر اساس قیمت منطقی باشد. دیدهایم که گوگل لغزندههای محدوده قیمت را برای محصولات و فیلترهای لغزنده قیمت را برای هتلها نشان میدهد، اما اکنون یک فیلتر کشویی قیمت را برای نتایج معمولی محصولات میبینیم. -
گوگل: ساختار HTML برای رتبه بندی اهمیت زیادی ندارد
Gary Illyes از گوگل گفت که ساختار HTML صفحات وب شما برای رتبه بندی اهمیت زیادی ندارد. او این را در آخرین پادکست Search Off The Record گفت: “میدانم که برخی از افراد دوست دارند فکر کنند که ساختار HTML برای رتبهبندی بسیار مهم است، اما در واقع آنقدرها مهم نیست.” -
صفحه اصلی Bing لوگوی Bing را با لوگوی Copilot جایگزین کنید
همانطور که مایکروسافت جایگزینی پیوند چت بینگ با پیوند Copilot را در صفحات نتایج جستجوی بینگ آزمایش کرد، مایکروسافت اکنون در حال آزمایش جایگزینی لوگوی بینگ با لوگوی Copilot است. همه اینها برای تغییر نام بینگ چت به Copilot که دو ماه پیش آغاز شد. -
افزایش چشمگیر مسیرهای رانندگی از نمایه های کسب و کار Google
اوایل این هفته، گزارش دادیم که گوگل گفته است که باید منتظر کاهش تعداد مسیرهای گزارش شده در ابزار گزارش عملکرد نمایه های کسب و کار گوگل باشیم. خب برعکس این اتفاق افتاد. همه شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد مسیرهای گزارش شده در این ابزار گوگل هستند. -
جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: رتبه بندی اشکال تایید شده توسط Google، نوسانات رتبه بندی، کاهش رتبه دهندگان کیفیت، و Google Ads AI فعال می شود
گوگل این موضوع را تایید کرد که در آن سایت ها در طول هفته رتبه بندی می شوند و در آخر هفته رتبه بندی نمی شوند – فقط وحشی. این هفته پس از یک آخر هفته آرام، بهروزرسانی رتبهبندی گوگل تایید نشده داشتیم. گوگل اپن را کنار گذاشت… -
روی تشک ورودی گوگل قرار داده شده است
در اینجا یک تشک ورودی با آرم گوگل روی آن است. نمیدانم چرا این پسر اهمیتی نمیدهد، اما در اینستاگرام گفت: «بینگ، میخواهی اسپانسر من شوی؟»
سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:
- 10+ نظر! همانطور که قبلاً گفتم، برای یک مقاله خوب که موضوع مناسب را پوشش می دهد، برخی از کاربران تمایل بیشتری به اضافه ، یادداشت ها از طریق SERP دارند. شما اغلب بیش از 10 رتبه بندی برای یک مقاله نمی بینید. و برخی از یادداشت ها نیز لایک دارند. اما هنوز هم عجیب است که *باید* بروید گلن گیب در X
- سلام، قدردان موضوع و نگرانی ها همیشه بیان می شود. با این حال می خواستم چیزی را روشن کنم. اطلاعات صفحه فقط در صورتی ظاهر می شود که شخصی واقعاً در یک صفحه باشد و بخواهد آن را ببیند. آنها به طور خودکار ظاهر نمی شوندGoogle Search Link در X
- اگر آن را از دست دادید، قبل از اینکه ویژگی Universal Analytics متصل شما در ۱ ژوئیه ۲۰۲۴ برای همیشه حذف شود، راهاندازی دارایی Google Analytics 4 خود را تمام کنید.خوشال بهروانی در X
- شرطبندی Google GenAI 2024 + نکات: 1. Google SGE ناپدید نخواهد شد. انتظار می رود این به طور گسترده تری منتشر شود. G به آزمایش/ادغام ویژگی های متفاوت از آنچه امروز می بینیم ادامه خواهد داد. نگرانی من: سئوکارانی که در مورد EMS نگران هستند به جای جنگل به درخت نگاه می کنندبریتنی مولر در X
- جستارهایی که آستانه حریم خصوصی ما را برآورده نمی کنند در ردیف عبارات جستجوی «سایر» گروه بندی می شوند. با این حال، اطلاعات عبارت جستجو (در صفحه Insights) میتواند برای درک بهتر مضامین/دستههای پرس و جو که باعث ایجاد فعالیت میشوند مفید باشد. دسته AdsLiaison در X
- ویژگیهای حالت رضایت پیشرفته اختیاری هستند و کنترلهای اضافی را برای مشاغلی که خواهان سفارشیسازی بیشتر هستند، فراهم میکنند. برای مثال، انتخاب حذف دادههای آگهی زمانی که ads_data_redaction روی true و ad تنظیم شده استAdsLiaison در X
- صدها هزار بک لینک به این URL ها https://chat.openai.com/share/ وجود دارد و محتوا محافظت نمی شود. @rustybrick ما باید به همه مدیران وبسایت یادآوری کنیم که بررسی منظم شیوههای امنیتی وبسایتهایشان روش خوبی است.فابریس کانل در X
- این دو موضوع هستند که با کاما از هم جدا می شوند. برچسبهای داستانهای برتر بهطور خودکار براساس موضوعات اصلی یک خوشه خبری خاص تولید میشوند. در این مورد، موضوع صرفاً نامگذاری موضوعات کلیدی در خوشه است. برایGoogle Search Link در X
- من دلیلی نمی بینم که آنها برای هر چیزی مفید باشند (غیر از یادآوری برای کدنویسان). اگر بخواهم خواننده صفحات وب را دوباره بسازم، با فیلتر ، آنها شروع می کنم.جان مولر در X
- یک سئو را با یک کلمه بترسانید، Redd
- ما دیروز این ابزار جدید تحقیق مخاطبان رایگان را راه اندازی کردیم. https://t.co/NbtVKMf2O2 یک کلمه کلیدی را می گیرد و انواع مختلفی از افرادی را پیدا می کند که ممکن است آن را جستجو کنند. سپس ایده های محتوایی را به مخاطب پیشنهاد می کند. بد نیست رایگان…دیکسون جونز در X
داستان های فیلد موتور جستجو:
سایر داستان های تحقیقاتی جالب:
تحلیلی
صنعت و تجارت
لینک ها و بازاریابی محتوا
محلی و نقشه ها
موبایل و صدا
- اپل هزینه ها و محدودیت های جدیدی را برای دانلود در خارج از اپ استور، وال استریت ژورنال در نظر گرفته است
- Bard Advanced به برنامه Google می آید – با یک ابزار آشنا، Android Central
- جالب ، هدست های واقعیت مجازی، حتی برای اپل، نیویورک تایمز، آسان نخواهد بود
- Apple Podcasts رونویسی برای همه نمایشها در iOS 17.4، AppleInsider ارائه میدهد
- ممکن است گوگل در نهایت به Wear OS یک چرخه ارتقاء سالانه، Android Authority بدهد
- حذف ویژگیهای Google Pixel: دایره برای جستجو، Magic Compose برای پیامها، وبلاگ Google
- آخرین ویژگی پیکسل گوگل، Circle را به Search، Magic Compose و موارد دیگر، The Verge اضافه می کند
- iOS 17.4 بازارهای اپلیکیشن جایگزین بدون کمیسیون در اتحادیه اروپا، MacRumors را معرفی کرد
- بهروزرسانی برنامههای توزیع شده در اتحادیه اروپا، Apple Developer
- دستورالعملهای بررسی بهروزرسانیشده فروشگاه App اکنون در دسترس است، برنامهنویس اپل
سئو
- چگونه مارک ها می توانند EEAT را در سال 2024، هالام بهتر کنند
- نحوه تعیین پتانسیل سئو: راهنمای کامل، Semrush
- نحوه کاهش خطر آسیب رساندن به سئو در هنگام مهاجرت سایت، seoClarity
- IndexWatch 2023: بازندگان در دید سئو، SISTRIX
- مبانی SEO برای بازاریابان و مشاغل (2024)، ایتان لازوک
- 51 نوع سئو. آیا ما هیچ کدام را از دست دادیم؟، Ahrefs
- تاکتیک های پیشرفته سئو برای جستجوی موجودیت گوگل، هیل وب Creations
- ChatGPT برای سئو؟ شما اشتباه استفاده می کنید.، Ahrefs
- تسلط بر مدیریت وب سایت با Site Explorer، Bing Webmaster Blog
- بازنویسی راهنمای شروع سئو، تحقیقات غیر رسمی
- روندهای سئو برای سال 2024، BrightEdge
- SEO: موانع رایج برای نمایه سازی، تجارت الکترونیکی عملی
- اتخاذ رویکردی فعال برای سئو در سال 2024، لومار
PPC
ویژگی های جستجو
جستجوی دیگر
بازگشت:
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-26-2024-36792.html