جینی ماروین گوگل تایید کرد که گوگل ادز در حال آزمایش گنجاندن عناوین تبلیغاتی در توضیحات تبلیغات شما است. این توسط تبلیغ کنندگان، آنتونی هیگمن، که در این پست ارسال کرده بود، مشاهده شد ایکس یک اسکرین شات که عنوان تبلیغ را در کنسول تبلیغاتی Google Ads نشان می دهد، اما همچنین آن عنوان را در توضیحات تبلیغ نشان می دهد.
این هم آن اسکرین شات:
آنتونی هیگمن به طور قابل درک از اینکه از این آزمایش مطلع نشده بود ناراحت بود. وی افزود: «در رابطه با صحبت من در بالا، تبلیغکنندگان کوچک بودجه لازم برای آزمایش گوگل و تغییر تغییرات تبلیغاتی و دریافت اطلاعات دقیق در مورد تأثیر این تغییرات را ندارند. علاوه بر این، ما نمیتوانیم تأثیر این تغییرات را با تبلیغات جستجوی واکنشگرا.”
نیکولا آگیوس در زمین موتور جستجو به جینی ماروین، رابط تبلیغاتی گوگل، گفت: تایید شده این آزمایشی روی یک گروه PPC Chat Slack بود. او نوشت: “این یک تست کوچک است و من در حال حاضر چیزی ندارم که در مورد آن به اشتراک بگذارم.”
این پیام هاست:
به نظر من در بالا، تبلیغکنندگان کوچک بودجه لازم برای آزمایش گوگل و تغییر انواع تبلیغات و دریافت اطلاعات دقیق در مورد تأثیر این تغییرات را ندارند. علاوه بر این، ما نمیتوانیم تأثیر این تغییرات را با تبلیغات جستجوی واکنشگرا ببینیم. pic.twitter.com/e5iJfDH45g
-آنتونی هیگمن (@AnthonyHigman) 18 دسامبر 2023
بنابراین تبلیغات خود را بررسی کنید و شاید اگر نمی خواهید، 50 دلار بپردازید تا از این آزمون کمک بخواهید.
بحث در انجمن در ایکس.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-headlines-in-ad-description-36585.html