وبلاگ

Google Keyword Planner پیش بینی کلمات کلیدی را کنار می گذارد

Google Ads دیگر پیش‌بینی کلمات کلیدی و گروه تبلیغاتی را در Keyword Planner مدیریت نمی‌کند.

به گفته جینی ماروین، Google Ad Liaison، در X (توئیتر سابق) تعداد کمی از تبلیغ‌کنندگان از این ویژگی‌ها استفاده می‌کردند، بنابراین پلتفرم تصمیم گرفت آنها را حذف کند.

با این حال، پیش‌بینی‌های سطح کمپین و داده‌های تاریخی سطح کلمه کلیدی هنوز در دسترس هستند.

چرا ما اهمیت می دهیم. با توقف نگهداری پیش‌بینی برای کلمات کلیدی و گروه‌های تبلیغاتی، تبلیغ‌کنندگان دسترسی به اطلاعات مرتبط، از جمله معیارهایی مانند هزینه‌ها را از دست می‌دهند، که می‌تواند بر نحوه تصمیم‌گیری آگاهانه و بهینه‌سازی موثر استراتژی‌های تبلیغاتی آنها تأثیر بگذارد.

برنامه ریز کلمات کلیدی چگونه کار می کند. Keyword Planner ابزاری است که می تواند پتانسیل عملکرد یک کلمه کلیدی را نشان دهد. گوگل از داده های جستجوی گذشته برای پیش بینی نتایج احتمالی آینده برای مجموعه ای از کلمات کلیدی بر اساس بودجه شما استفاده می کند. سپس می توان از این تخمین ها برای کمک به تصمیم گیری در مورد نحوه گروه بندی کلمات کلیدی و تعیین قیمت ها استفاده کرد.


خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


آنچه گوگل گفت جینی ماروین در بالا گفت ایکس (که قبلاً توییتر نامیده می شد):

  • تعداد کمی از تبلیغ‌کنندگان از پیش‌بینی‌های فردی کلمات کلیدی و گروه‌های تبلیغاتی در Keyword Planner استفاده می‌کردند. از تابستان امسال، ما دیگر این پیش‌بینی‌ها را در سیستم خود حفظ نمی‌کنیم.
  • «پیش‌بینی‌های سطح کمپین و داده‌های تاریخی در سطح کلمه کلیدی همیشه در دسترس هستند.»
  Comment combiner le référencement et le marketing de contenu (à la manière d'Ahrefs)

شیرجه عمیق. گوگل یکی را بخوانید برنامه ریز کلمات کلیدی راهنمای برای اطلاعات بیشتر


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکلاس آگیوس

نیکولا آگیوس پس از پیوستن به آن در سال 2023 ویراستار رسانه پولی موتور جستجو لند است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از آن، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار می کرد! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین با آژانس SEO Blue Array همکاری کرد تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را بنویسد.

منبع: https://searchengineland.com/google-keyword-planner-stops-forecasting-individual-ad-group-keywords-432993