بازاریابان TikTok دیگر نمیتوانند هشتگهای خاصی را در ابزارهای Creative Center پلتفرم جستجو کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این محدودیتها کاوش و ارزیابی محبوبیت گرایشها در پلتفرم را که برای برنامهریزی مؤثر کمپین ضروری است، دشوارتر میکند.
چه چیزی تغییر کرد؟ پیوندهای هشتگ های مربوط به جنگ اسرائیل و حماس و سیاست آمریکا دیگر در مرکز خلاقیت کار نمی کند. TikTok همچنین دکمه جستجو را در Creative Center حذف کرده است.
به گفته TikTok، این ابزار در عوض بر ارائه دادههای 100 هشتگ برتر در صنایع مختلف مانند حیوانات خانگی و مسافرت متمرکز شده است.
چرا حالا؟ TikTok ویژگی جستجوی هشتگ خود را به دلیل نگرانی از استفاده از داده ها برای کشف سانسور احتمالی پلت فرم محدود کرده است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که محققان و قانونگذاران محتوای مرتبط با ژئوپلیتیک و جنگ بین اسرائیل و حماس را با استفاده از نتایج این ابزار بررسی کردند.
مرکز خلاقیت TikTok چیست؟ مرکز خلاق ابزاری است که برای کمک به تبلیغکنندگان برای نظارت بر محبوبیت روندها در سایت طراحی شده است. برای هر کسی قابل دسترسی است، داده هایی در مورد تعداد ویدیوهای مرتبط با یک هشتگ خاص و جزئیات مربوط به مخاطبانی که آن ویدیوها را مشاهده کرده اند ارائه می دهد.
آنچه TikTok می گوید. الکس هاورک، سخنگوی TikTok به نیویورک تایمز (که پولی است) گفت:
- متأسفانه، برخی از افراد و سازمانها از عملکرد جستجوی مرکز برای نتیجهگیری نادرست سوء استفاده کردهاند، بنابراین ما برخی از ویژگیها را تغییر میدهیم تا اطمینان حاصل کنیم که از آنها برای اهداف مورد نظرشان استفاده میشوند.»
خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.
شیرجه عمیق. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد کمپین های موفق، راهنمای ما را در مورد نحوه عملکرد الگوریتم TikTok بخوانید.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/tiktok-restrictions-hashtags-creative-center-436421