وبلاگ

آگاهی ایجاد لینک برای ، ها

سرویس دهی لینک فرآیند تماس با وب سایت های دیگر برای درخواست بک لینک به وب سایت شما است.

به عنوان مثال، در اینجا یک ایمیل اطلاع رسانی است که ما به عنوان بخشی از یک کمپین لینک سازی شکسته ارسال کردیم:

نمونه ای از یک ایمیل ارتباطی که به عنوان بخشی از یک کمپین لینک سازی شکسته ارسال کردیم

در این راهنما، یاد خواهید گرفت که چگونه با خدمات پیوند شروع کنید و چگونه نتایج بهتری کسب کنید.

نحوه انجام توزیع لینک

آگاهی از پیوند یک فرآیند چهار مرحله ای است:

1. سرنخ ها را پیدا کنید

مهم نیست که ایمیل شما چقدر عالی باشد، اگر به شخصی که با آن تماس می گیرید مرتبط نباشد، پاسخی دریافت نخواهید کرد. بنابراین پیدا ، فرد مناسب برای تماس به اندازه نوشتن یک ایمیل با کیفیت مهم است.

با چه کسی تماس بگیرید بستگی به شما دارد استراتژی ساخت لینک در اینجا جدولی وجود دارد که خلاصه ای از افرادی که باید برای تاکتیک های لینک سازی زیر پیدا کنید آمده است:

به عنوان یک مثال سریع، در اینجا نحوه یافتن سایت هایی است که ممکن است پست های مهمان شما را بپذیرند:

  1. به Content Explorer بروید
  2. یک موضوع مرتبط را وارد کنید و لیست کشویی را به “در عنوان” تغییر دهید
  3. نتایج را به زبان انگلیسی فیلتر کنید
  4. نتایج بیش از 500 کلمه را فیلتر کنید
  5. به تب “وب سایت ها” بروید
فرصت های وبلاگ نویسی مهمان را از طریق Content Explorer پیدا کنیدفرصت های وبلاگ نویسی مهمان را از طریق Content Explorer پیدا کنید

این به شما وب سایت هایی را نشان می دهد که بیشترین ترافیک جستجو را به محتوای موضوع مورد نظر شما هدایت می کنند.

از اینجا، می‌خواهید ستون نویسنده‌ها را بررسی کنید تا سایت‌هایی با چندین نویسنده را در اولویت قرار دهید، زیرا این نشان می‌دهد که آنها ممکن است پست‌های مهمان را بپذیرند.

ستون نویسنده ها نشان می دهد که چند نویسنده برای سایت نوشته اندستون نویسنده ها نشان می دهد که چند نویسنده برای سایت نوشته اند

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه برای تاکتیک های مختلف لینک سازی سرنخ پیدا کنید، توصیه می کنم منبع زیر را بخوانید.

2. اطلاعات تماس آنها را پیدا کنید

هنگامی که لیستی از افراد برای تماس تهیه کردید، باید اطلاعات تماس آنها را پیدا کنید.

این معمولا آدرس ایمیل آنهاست. ساده ترین راه برای یافتن آن استفاده از ابزار جستجوی ایمیل مانند Hunter.io است. به سادگی نام، نام خانوادگی و دامنه مشتری مورد نظر خود را وارد کنید. هانتر ایمیل خود را برای شما پیدا می کند:

ایمیل تیم را با Hunter.io پیدا کنیدایمیل تیم را با Hunter.io پیدا کنید

برای جلوگیری از پاره شدن موهای خود در جستجوی صدها ایمیل یک به یک، اکثر ابزارهای جستجوی ایمیل به شما امکان می دهند لیست CSV از نام ها و دامنه ها را دانلود کنید. Hunter همچنین دارای یک افزونه Google Sheets برای آسان‌تر ، این کار است.

  Is AI Going To E-E-A-T Your Experience For Breakfast? The LinkedIn Example
استفاده از افزونه Hunter for Sheets برای جستجوی مستقیم ایمیل های انبوه در Google Sheetsاستفاده از افزونه Hunter for Sheets برای جستجوی مستقیم ایمیل های انبوه در Google Sheets

3. یک طرح شخصی شده ارسال کنید

دانستن اینکه با چه کسی تماس بگیرید، نیمی از نبرد برنده است. “نبرد” بعدی برای برنده شدن این است که شخص را وادار به مراقبت کنیم.

در مورد آن فکر کنید. برای اینکه شخصی به شما پیوند دهد، موارد زیر باید اتفاق بیفتد:

  • آنها باید ایمیل شما را بخوانند
  • آنها باید برای مشاهده محتوای شما متقاعد شوند
  • آنها باید صفحه مورد نظر را باز کنند و تمام کارهای اداری (ورود به سیستم مدیریت محتوا، یافتن پیوند و غیره) را انجام دهند.
  • آنها باید به شما لینک بدهند یا تبادل لینک کنند

این خیلی مراحل است. اکثر مردم به اندازه کافی برای انجام این کار اهمیتی ندارند. به همین دلیل است که آگاهی از پیوند چیزی فراتر از نوشتن ایمیل کامل است (در بخش بعدی در مورد آن صحبت خواهم کرد).

در حال حاضر، بیایید ببینیم چگونه یک ایمیل شگفت انگیز ایجاد کنیم. برای این کار باید به سه سوال پاسخ دهید:

  1. چرا باید ایمیل شما را باز کنند؟ – خط موضوع باید توجه را در یک صندوق ورودی شلوغ جلب کند.
  2. چرا باید ایمیل شما را بخوانند؟ – بدن باید کوتاه باشد و خواننده را در دست بگیرد.
  3. چرا باید به شما لینک بدهند؟ – طرح شما باید قانع کننده باشد: چه چیزی برای آنها مفید است و چرا محتوای شما شایسته پیوند است؟

به عنوان مثال، در اینجا نحوه نوشتن ایمیل ارتباطی خود بر اساس سه سؤال است:

تجزیه و تحلیل ایمیل آگاهی ما بر اساس سه سوالتجزیه و تحلیل ایمیل آگاهی ما بر اساس سه سوال

در اینجا یک ایمیل ارتباطی دیگر نوشته ایم، این بار برای کمپینی که به ما پیوند می دهد انتشار آمار بازاریابی محتوا:

تجزیه و تحلیل ایمیل آگاهی ما بر اساس سه سوالتجزیه و تحلیل ایمیل آگاهی ما بر اساس سه سوال

4. یکبار پیگیری کنید

مردم سرشان شلوغ است و صندوق ورودیشان شلوغ است. ممکن است ایمیل شما را از دست داده باشند یا آن را خوانده و فراموش کرده باشند.

با ارسال یک پیگیری کوتاه و مودبانه این مشکل را حل کنید.

مثال ایمیل پیگیریمثال ایمیل پیگیری

فقط یکی کافیه نیازی به ارسال هرزنامه به طرف مقابل با ایمیل‌های بی‌شماری به امید نتیجه متفاوت نیست. اگر علاقه ای ندارند، علاقه ای ندارند.

نکاتی برای ارائه لینک

در تئوری، دسترسی به لینک به سادگی یافتن فرد مناسب و درخواست پیوند از آنها است. اما خیلی بیشتر از این وجود دارد. من قصد دارم چند نکته اضافی را بررسی کنم تا به شما در بهبود آگاهی خود کمک کند.

زیاد شخصی سازی نکنید

برخی از سئوکاران به آن سوگند یاد می کنند رویکرد تک تیرانداز برای پیوند دادن آگاهی به عبارت دیگر: هر ایمیل 100٪ برای شخصی که شما هدف قرار داده اید شخصی سازی شده است.

اما تجربه ما به ما آموخته است که شخصی سازی بیش از حد بهتر نیست. ما کمپین‌های پیوند بیلدینگ را اجرا کرده‌ایم که ایمیل‌های شخصی‌سازی شده ارسال می‌کردند و هیچ نتیجه‌ای نداشتند.

  La voie rapide vers la monétisation » Rank Math

منطقی است: بیشتر مردم فقط به غریبه ها لطف نکنید نمی‌گویم این اتفاق نمی‌افتد – این اتفاق می‌افتد – اما آهنگ باورنکردنی و فوق‌شخصی‌شده شما به ندرت نظر کسی را تغییر می‌دهد.

بنابراین، تمام وقت خود را صرف تغییر دادن ایمیل خود صرفاً برای به دست آوردن دستاوردهای کوچک نکنید.

از الگوهای رایج اجتناب کنید

اولین واکنش من به دیدن این ایمیل حذف آن است:

یک ایمیل اطلاع رسانی بدیک ایمیل اطلاع رسانی بد

برای چی؟ زیرا این الگویی است که بارها در صندوق پستی خود دیده ام. و بسیاری دیگر نیز.

دلیل دیگر: نه تنها به مقاله ای اشاره می کرد که شش سال پیش نوشتم، بلکه یک پست مهمان بود، به این معنی که من هیچ کنترلی روی سایت ندارم. این نشان می دهد که چرا یافتن چشم انداز مناسب مهم است. حتی اسمش را هم اشتباه گرفته است.

مدل ها انجام دادن کار کند، اما بد نیست. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک مقاله را از یک وبلاگ کپی و پیست کنید و انتظار موفقیت داشته باشید.

یک رویکرد بهتر استفاده از روش تفنگ ساچمه ای است: از یک مدل اما با متغیرهای پویا استفاده کنید.

الگوی تحویل ایمیل با متغیرهای پویاالگوی تحویل ایمیل با متغیرهای پویا

شما می توانید این کار را با ابزارهایی مانند جعبه ارائه و Buzzstream.

این می تواند به دستیابی به سطح مناسبی از شخصی سازی کمک کند تا ایمیل شما اسپم نباشد. اما این باعث نمی شود که تمام وقت خود را صرف نوشتن ایمیل های شخصی برای هر مشتری بکنید.

ایمیل های زیادی بفرستید

زمانی که ما از بیش از 800 نفر در مورد ایکس و لینکدین با توجه به نتایج توزیع لینک آنها، میانگین نرخ تبدیل بود فقط 1 تا 5 درصد.

نرخ تبدیل سرویس لینک در سال 2023نرخ تبدیل سرویس لینک در سال 2023

به همین دلیل است که باید ایمیل های بیشتری ارسال کنید. اگر اعداد را اجرا کنید، آن را فقط منطق:

  • 100 ایمیل آگاهی با میزان موفقیت 1% = 1 لینک
  • 1000 ایمیل ارتباطی با نرخ موفقیت 1% = 10 لینک

من نمی گویم همه را اسپم کنید. اما اگر می‌خواهید لینک‌های باکیفیت بیشتری داشته باشید، باید به سرنخ‌های با کیفیت‌تر دسترسی داشته باشید.

ساخت برند

چند سال پیش ما یک را منتشر کردیم مطالعه موردی لینک بیلدینگ:

  • 515 ایمیل آگاهی
  • نرخ پاسخگویی 17.55 درصد
  • نرخ تبدیل 5.75%

نتایج بسیار خوب! به جز نظرات اصلی درباره اینکه چگونه ما فقط به دلیل برندمان موفق شدیم:

نظرات در مورد ویدیوی YouTube ما می گوید که ما از طریق نام تجاری خود موفق شدیمنظرات در مورد ویدیوی YouTube ما می گوید که ما از طریق نام تجاری خود موفق شدیم

درسته؛ ما آن را تشخیص می دهیم اما من فکر می کنم نکته مهم در اینجا این نیست که آزمایش را با یک وب سایت ناشناخته تکرار کنیم. نکته اصلی این است که سئوکاران بیشتری باید روی ساخت یک برند تمرکز کنند.

ما همه انسان هستیم: برای قضاوت به اکتشافات تکیه می کنیم. در این مورد، این برند است. اگر نام تجاری شما قابل تشخیص باشد، مشکل “غریبه” را حل می کند: مردم شما را می شناسند، مانند شما، و به احتمال زیاد ارتباط برقرار می کنند.

  همگام شدن با سیالیت مصرف کننده مدرن

سپس این سوال مطرح می شود: چگونه یک برند ایجاد می کنید؟

من می خواهم از مدیر بازاریابی خود نقل قول کنم تیم سولو اینجا:

یک نام تجاری قوی اگر کار ثابت و با کیفیتی نباشد که مردم از آن استقبال می کنند چیست؟ تیم محتوای Ahrefs چندین سال است که در وبلاگ و کانال یوتیوب ما مطالب درجه یک منتشر می کند. به آرامی اما مطمئناً توانستیم به ده ها میلیون نفر دسترسی پیدا کنیم و این ایده را در آنها القا کنیم که “محتوای Ahrefs = محتوای با کیفیت” – که اکنون به وضوح به نفع ما عمل می کند.

تیم سولوتیم سولو

Ahrefs نیز قبلا ناشناخته بود. بنابراین، اگر امروز کسی آماده ارتباط با شما نیست، ناامید نشوید. رم یک روزه ساخته نشد.

به فرآیند اعتماد کنید و محتوای شگفت انگیز ایجاد کنید. آن را به مردم نشان دهید. این به شما کمک می کند تا برند و شهرت خود را بسازید.

با افراد در صنعت خود ارتباط برقرار کنید

قبل از اینکه شما لینک بخواهید شروع می شود.

در مورد آن فکر کنید: مردم به غریبه ها لطف نمی کنند، اما آنها این لطف را برای دوستان خود انجام می دهند. اگر می‌خواهید روابطی را در صنعت ایجاد و حفظ کنید، قبل از راه‌اندازی یک کمپین آگاهی از لینک، این کار را به خوبی انجام دهید.

تنها به ایمیل ها تکیه نکنید. پیام های مستقیم (DM) در لینکدین و ایکس، تماس های تلفنی: همه چیز کار می کند. مثلا، پاتریک استوکس، مشاور محصول ما، لیستی از مخاطبین داشت که مرتباً با آنها تماس می گرفت. او به تماس ها پاسخ داد و حتی سبدهای میوه فرستاد.

ایجاد سیستم ها و اتوماسیون ها

در ابتدایی ترین حالت، بازاریابی پیوندی در واقع یافتن افراد بیشتر و ارسال ایمیل های بیشتر است.

برای انجام این کار به خوبی، باید سیستم ها و اتوماسیون بسازید.

ما چند ویدیو در مورد نحوه ایجاد یک تیم و یک سیستم لینک بیلدینگ داریم، بنابراین توصیه می کنم آنها را بررسی کنید.

افکار نهایی

توزیع پیوند خوب از توسعه تجاری خوب قابل تشخیص نیست.

در توسعه کسب و کار، شانس موفقیت شما افزایش می یابد اگر:

  • شرکای مناسب را معرفی کنید
  • یک برند قوی داشته باشید
  • روابط قبلی با آنها داشته باشید
  • ایده های همکاری خوب را ارائه دهید

همین امر در مورد توزیع پیوند نیز صدق می کند. از اصول بالا پیروی کنید و موفقیت بیشتری برای کمپین های آگاهی از لینک خود مشاهده خواهید کرد.

سوالات یا نظرات؟ به من اطلاع دهید توییتر ایکس.

منبع: https://ahrefs.com/blog/link-outreach/