وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 15 مارس 2024

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

ما شاهد نوسانات بیشتر در رتبه بندی هستیم که احتمالاً مربوط به هسته Google March و به روز رسانی هرزنامه است. Google Merchant Center Product Studio قالب‌های تم جدیدی را ارائه می‌کند که با هوش مصنوعی تولید شده است، از جمله یک قالب آماده برای روز سنت پاتریک. جستجوی تصویر گوگل انگشت شست را به عنوان دکمه تست می کند. گوگل در حال آزمایش ظروف نزدیک من است. گوگل آیکون های مد روز در بخش جستجوی افراد دارد. علاوه بر این، من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • امروز جنبش به‌روزرسانی هسته و هرزنامه Google در مارس 2024

    امروز روز دهم به‌روزرسانی اصلی Google مارس 2024 و به‌روزرسانی ضد هرزنامه مارس 2024 Google است. ما فکر می‌کنیم که به‌روزرسانی اصلی در 8 و 9 مارس و برخی بازیابی‌ها یا نوسانات احتمالی در 12 مارس عرضه می‌شود. اکنون نشانه‌های بیشتری از نوسان رتبه‌بندی جستجوی Google می‌بینم که احتمالاً مربوط به به‌روزرسانی‌های اصلی و هرزنامه‌های امروزی است.

  • جستجوی اخبار Buzz Video Recap: Google Core Update Rumble, Manual Actions FAQ, Core Web Vitals Updates, AI, Bing, Ads and more

    آخر هفته گذشته (یک هفته پیش) شاهد اولین نوسان رتبه‌بندی بودیم که احتمالاً ناشی از به‌روزرسانی اصلی Google در مارس 2024 بود. همچنین چند روز بعد شاهد برگشت‌ها یا بازیابی‌های احتمالی بودیم. سپس امروز، جمعه 15 مارس، شاهد نوسانات بیشتری در رتبه‌بندی هستم که احتمالاً مربوط به به‌روزرسانی‌های اصلی و هرزنامه است. گوگل پست کرد….

  • Google Merchant Center Product Studio با الگوهای موضوعی از جمله روز سنت پاتریک

    Google Merchant Center الگوهای تم جدیدی را به Product Studio اضافه کرده است. موضوع جدید روز سنت پاتریک بود که این یکشنبه برگزار می شود. اما گوگل به زودی قالب‌های مضمون عید پاک، بهار و روز مادر را نیز به استودیوی محصول اضافه خواهد کرد.


  • تست ، نتایج جستجوی تصویر گوگل مانند دکمه

    به نظر می‌رسد گوگل در حال آزمایش یک دکمه مشابه در نتایج جستجوی تصویر است. نماد شست بالا نزدیک دکمه اشتراک گذاری و ذخیره و در زیر دکمه تصویر، توضیحات و بازدید قرار دارد.

  • چرخ فلک غذاهای اطراف را جستجو کنید

    آیا چرخ فلک “غذا نزدیک من” را در نتایج جستجوی گوگل در موبایل دیده اید؟ من 100٪ مطمئن نیستم که آیا این جدید است، اما فکر نمی کنم قبلاً در مورد آن صحبت کرده باشم. اما گوگل غذاهای سرو شده توسط رستوران های اطراف را در یک رابط چرخ و فلک نمایش می دهد.



  • کاربران گوگل همچنین نمادهای پرطرفدار را جستجو می کنند

    Google نمادهای پرطرفدار را روی افراد خاصی قرار می دهد که در پانل دانش نیز به دنبال افراد هستند. ما اشکال مختلفی از آن را دیده‌ایم و فکر نمی‌کنم به‌خصوص جدید باشد، اما فکر نمی‌کنم که به این مثال خاص پرداخته باشم.



  • دیوار سوپراستارها در گوگل

    در اینجا عکسی است که توسط دفتر هنگ کنگ گوگل از دیواری گرفته شده است که روی آن نوشته شده است “Superstars at Google” و سپس عکس ها، نام ها و توضیحات مربوط به کارمندان خاص گوگل را نشان می دهد.
  How to Outsource Content Writing: Comprehensive Guide

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

  • چگونه مشاغل محلی عشق، وفاداری و دوستی را القا می کنند، Moz
  • توسعه مسیرهای دوچرخه سواری نقشه اپل به اتریش، بلژیک و سوئد، MacRumors
  • Apple Maps در مقابل Google Maps: کدام بهتر است؟، MacRumors
  • گودال ساختمانی استانبول در نقشه های گوگل، اپل، یاندکس و دیلی صباح با دریاچه اشتباه گرفته می شود
  12 Essential Marketing Analytics Tools for 2024 (Free & Paid)

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-03-15-2024-37063.html