وبلاگ

بینگ جستجوی عمیق و سایر بهبودهای AI Copilot را راه اندازی می کند

ذره بین ربات بینگ

مایکروسافت دارد اعلامیه یک ویژگی جستجوی جدید در جستجوی بینگ به نام جستجوی عمیق. جستجوی عمیق یک “پیشرفت” برای جستجوی Bing است که امکان “کاوش عمیق تر و غنی تر از وب” را فراهم می کند، اما کند است. همچنین مایکروسافت اعلامیه چندین بهبود در Copilot، که قبلا به عنوان چت بینگ شناخته می شد. همه اینها بخشی از برنامه مایکروسافت است جشن یک سالگی Bing Chat AI راه اندازی شد.

جستجوی پیشرفته

این شرکت گفت که Deep Search از وب و فهرست جستجوی موجود Bing و همچنین سیستم رتبه بندی جستجوی آن استفاده می کند، اما آنها را با GPT-4 تقویت می کند. آنها افزودند که با جستجوی عمیق، GPT-4 پرس و جوی جستجو را ضبط می کند و سپس آن پرس و جو را به “توضیح کامل تر از آنچه یک مجموعه ایده آل از نتایج باید شامل شود” گسترش می دهد.

هدف جستجوی عمیق “برگرداندن نتایج مرتبطی است که اغلب در نتایج جستجوی سنتی ظاهر نمی شوند”. آنها گفتند که این کار را با استفاده از “تکنیک های پرس و جو” برای یافتن صفحاتی که ممکن است با “پرسش گسترده” مطابقت داشته باشند، بازنویسی پرس و جو از طرف من و همچنین جستجوی آن تغییرات انجام می دهد.

سپس، هنگامی که پرس و جو گسترش می یابد، جستجوی عمیق مجموعه ای از صفحات وب را برای بررسی گردآوری می کند، Bing آنها را بر اساس میزان مطابقت آنها با توضیحات کامل رتبه بندی می کند. «جستجوی عمیق از سیگنال‌های مختلفی برای تعیین ارتباط و کیفیت هر نتیجه استفاده می‌کند، با در نظر گرفتن عواملی مانند مطابقت موضوع، سطح مناسب جزئیات، اعتبار و قابلیت اطمینان منبع، تازگی و محبوبیت آن و غیره، مایکروسافت نوشت.

به گفته Rangan Majumder مایکروسافت، Deep Search در واقع Search Harder نامیده می شد، اما “به خوبی تست نشد”. او گفت که آنها از GPT-4 برای پیشنهاد نام های دیگر به جای Search Harder استفاده کردند. او افزود که GPT-4 “جستجوی کامل” را پیشنهاد کرد. Majumder در این مورد نوشت: اساساً، “GPT-4 نام این GPT-4 را گذاشت.” ایکس.

  The Definitive 5-Step Guide to Law Firm SEO

این پیام است:

مثال ارائه شده برای یک پرس و جو در مورد (چگونه سیستم های نقطه ای در ژاپن کار می کنند) بود. تحقیق عمیق با این جواب می دهد:

نحوه عملکرد برنامه های کارت وفاداری مختلف در ژاپن، از جمله مزایا، الزامات و محدودیت های هر کدام را توضیح دهید. نمونه‌هایی از کارت‌های وفاداری محبوب از دسته‌های مختلف مانند فروشگاه‌های رفاه، سوپرمارکت‌ها و رستوران‌ها را درج کنید. مقایسه‌ای از مزایا و معایب استفاده از کارت‌های وفاداری با سایر روش‌های پرداخت در ژاپن، از جمله پاداش‌ها و مزایا فعلی را نشان دهید. محبوب ترین خدمات و بازرگانان شرکت کننده را برجسته کنید.

بنابراین با درک بهتر پرس و جو، امکان جستجوی بینگ بیشتر می شود.

در اینجا یک GIF از آن در عمل آمده است:

جستجوی عمیق بینگ

مثال دیگر این است (نحوه عملکرد سیستم های نقطه ای در ژاپن) که در آن Bing می تواند آن را با جستجوی عمیق به یک “پنجره ابهام زدایی” جدید تبدیل کند:

صفحه ابهام‌زدایی Bing

مایکروسافت گفت که جستجوی عمیق ممکن است کند باشد و تا 30 ثانیه طول بکشد. “جستجوی عمیق برای هر پرس و جو یا هر کاربری نیست. برای کسانی طراحی شده است که سوالات پیچیده ای دارند که به بیش از یک پاسخ ساده نیاز دارند. Bing همیشه نتایج جستجوی ثابت را در کمتر از یک ثانیه نشان می دهد و جستجوی عمیق یک ویژگی اختیاری است.” اضافه کردند.

خیلی کند:

احتمالاً جستجوی عمیق را نیز نخواهید دید، این جستجو فقط برای گروه‌های کوچکی از کاربرانی که به‌طور تصادفی انتخاب شده‌اند در Bing در سراسر جهان در دسترس است. اما باید در عرض “هفته ها” برای همه قابل دسترسی باشد.

از طریق معاون جستجوی اولیه در بینگ:

در اینجا چند تصویر از تحقیقات عمیق مدیر عامل بینگ مایکروسافت آورده شده است:

سایر بهبودهای AI Copilot

مایکروسافت نیز اعلامیه مجموعه ای از ویژگی های آینده یا از قبل راه اندازی شده برای Copilot. این لیست مختصر است:

  7 دلیل برای تردید در مورد کاهش 25 درصدی جستجو تا سال 2026

(1) GPT-4 Turbo به زودی می آید، ما آن را می دانستیم. “به زودی، Copilot قادر خواهد بود با استفاده از آخرین مدل OpenAI، GPT-4 Turbo، پاسخ‌هایی ایجاد کند، که به شما امکان می‌دهد کارهای پیچیده‌تر و زمان‌برتر مانند نوشتن کد و موارد دیگر را انجام دهید. این مدل در حال حاضر در حال آزمایش با کاربران منتخب است و خواهد شد. مایکروسافت نوشت: در هفته های آینده به طور گسترده در Copilot ادغام شود.

(2) Multimodal with Search Grounding: مایکروسافت گفت که GPT-4 را با ویژن با جستجوی تصویر Bing و داده های جستجوی وب ترکیب می کند تا درک بهتری از تصویر برای درخواست های شما ارائه دهد. آنها گفتند که این ظرفیت جدید به زودی در دسترس خواهد بود.

با این کار، آنها Prometheus خود را برای چندوجهی به روز کرده اند:

آپدیت پرومتئوس

(3) مدل جدید DALL-E 3: ایجاد تصویر DALLE-3 بهتر است، آنها با یک مدل به روز شده DALL-E 3 با کیفیت بالاتر و پاسخ سریع تری تولید می کنند. الان زنده است

(4) بهبودهای مفسر کد:

(5) بهبود درک ویدیو و پرسش و پاسخ با استفاده از Copilot در Edge.

(6) ویژگی لپ تاپ:

میخائیل پاراخین از مایکروسافت این نمودار رشد را به اشتراک گذاشته است اما همانطور که می بینید هیچ علامت محوری وجود ندارد:

بحث در انجمن در ایکس.

  How to Perform a SERP Analysis to Beat Your Competition

منبع: https://www.seroundtable.com/bing-launches-deep-search-ai-copilot-enhancements-36510.html