به روز رسانی هوش مصنوعی و پشتیبانی بهتر زبان • Yoast
وبلاگ

به روز رسانی هوش مصنوعی و پشتیبانی بهتر زبان • Yoast

در آخرین به روز رسانی خود، Yoast SEO 22.1، ما خوشحالیم که بهبودهای قابل توجهی را در ویژگی های هوش مصنوعی مولد خود اعلام می کنیم. این بهبود به مشتریان Yoast SEO Premium ما امکان می دهد از توضیحات و عناوین متا پیشرفته تری که توسط هوش مصنوعی تولید می شود بهره مند شوند. این همچنین به این معنی است که شما مشتریان ما از پشتیبانی بهتری از زبان های دیگر به جز انگلیسی بهره مند خواهید شد.

چرا عناوین و توضیحات متا مهم هستند

این فیلدهای ورودی به ظاهر بی ادعا نقش بسیار مهمی در وب سایت شما دارند. آن‌ها به گوگل و کاربر نهایی که نتایج SERP را تجزیه و تحلیل می‌کند، آنچه را که می‌توانند از طرف دیگر انتظار داشته باشند، منتقل می‌کنند. علی‌رغم تلاش‌های شما برای ایجاد عناوین دقیق و توضیحات متا، Google ممکن است نسخه آن را در صورتی که آن را مؤثرتر بداند جایگزین کند. بنابراین، هیچ تضمینی وجود ندارد که محتوایی که به دقت نوشته شده است در مرکز توجه قرار گیرد. با این حال، افزونه ما بهترین ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد تا در کنترل خود بمانید و شانس خود را برای برجسته شدن به حداکثر برسانید.

با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است از خود بپرسید: “پس مهم است که مطمئن شوید توضیحات و عناوین متا تا حد ممکن برای بیننده و گوگل جذاب هستند، درست است؟” ” جواب آره یا نه است. بله، شما به عناوین متا و توضیحات جذاب نیاز دارید. با این حال، آنها همچنین باید آنچه را که در صفحات فرود است به دقت منعکس کنند، در غیر این صورت مردم ناامید می شوند و به سرعت آن را ، می کنند. این می تواند در دراز مدت به وب سایت شما آسیب بیشتری وارد کند. این سناریو به عنوان “Clickbait” شناخته می شود و هیچ ، نمی خواهد وب سایت خود را با آن مرتبط کند.

  Comment cloner facilement un site WordPress » Rank Math

دقیقا چه چیزی تغییر کرده است؟

ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی ما، درست مانند تلفن همراه شما، هر از چندگاهی با پیشرفت فناوری نیاز به به‌روزرسانی دارند. همانطور که می دانید، قابلیت های هوش مصنوعی در طول سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. مشتریان ما می توانند مزایای آن را مشاهده کنند، به خصوص در هنگام نوشتن محتوا به زبان هایی غیر از انگلیسی.

برای اطمینان از اینکه مشتریان ما به طور کامل از بهبود عملکرد بهره مند می شوند، ما همچنین درخواست های خود را اصلاح کرده ایم. این به ما کمک می‌کند از قابلیت‌های مهندسی سریع پیشرفته‌تر استفاده کنیم و در نتیجه تولید متن با کیفیت بالاتری را به همراه داشته باشیم.

Yoast SEO Premium چگونه به مشتریان ما زمان می دهد

زمان. در Yoast، ما می دانیم که مشتریان ما دائماً در فکر این هستند که این محصول ارزشمند را کجا قرار دهند. هنگامی که مشغول پوشیدن چند کلاه هستید، از روشی سریعتر برای نوشتن عنوان برای صفحات محتوای خود قدردانی خواهید کرد! با Yoast SEO Premium، ما این وظیفه را برای شما انجام می دهیم، یا حداقل 95٪ از راه را به شما می رسانیم. در نهایت، شما تصمیم گیرنده نهایی آنچه در وب سایت شما اتفاق می افتد باقی می ماند. شما همیشه در کنترل هستید! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای ادغام هوش مصنوعی ما، مقاله نسخه توسعه یافته 2023 ما را بررسی کنید.

سایر بهبودها و اصلاحات

ما در پس‌زمینه مشغول بهبود عملکرد جستجوی خود در صفحه تنظیمات بوده‌ایم. ما همچنین به تلاش‌های خود برای بهبود داده‌های ساختاریافته برای Yoast SEO ادامه دادیم. Yoast SEO با استفاده از داده های ساختاریافته برای ارائه زمینه، به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را درک کنند. می‌توانید در مقاله انتشار Yoast SEO 22.0 درباره اینکه چگونه می‌توانید ظرفیت طرح سازمانی را به حداکثر برسانید، بیشتر بیاموزید.

  Tout ce que vous devez savoir pour réussir » Rank Math

اکنون به Yoast SEO 22.1 به روز رسانی کنید

ما متعهد هستیم که با جدیدترین پیشرفت های تکنولوژیکی شما را در صدر بازی خود نگه داریم. Yoast SEO 22.1 با ویژگی‌های جدید فوق‌العاده برای ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی، رفع اشکال‌ها و به‌روزرسانی‌های طرح‌واره ارائه می‌شود. امروز با به روز رسانی افزونه Yoast SEO از همه اینها استفاده کنید.

منبع: https://yoast.com/yoast-seo-february-20-2024/