وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 20 اکتبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

گوگل از زمان انتشار آخرین خبرنامه، به‌روزرسانی اصلی اکتبر 2023 و به‌روزرسانی ضد هرزنامه اکتبر 2023 را تکمیل کرده است. من در مورد هر دو داستان دارم. Google AdSense جستجوی مرتبط جدیدی را برای تبلیغات خودکار راه اندازی کرده است. گواهینامه Google Ads قوانین تست سختی دارد. پرسشنامه گواهینامه Google Ads خیلی طولانی است. گوگل در حال حاضر در حال آزمایش طرح های نقشه برای بسته محلی است. من همچنین خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کرده ام – زمان خوبی برای پیگیری هفته است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • انتشار به‌روزرسانی هسته Google در اکتبر 2023 کامل شد
    تقریباً 14 روز کامل طول کشید، اما عرضه به‌روزرسانی اصلی Google در اکتبر 2023 اکنون به طور رسمی کامل شده است. به‌روزرسانی اصلی اکتبر 2023 در 5 اکتبر 2023 در ساعت 11:54 صبح به وقت ET آغاز شد و در 19 اکتبر 2023 در ساعت 11:08 صبح به وقت ET پایان یافت.

  • به روز رسانی ضد هرزنامه گوگل در اکتبر 2023 کامل شد
    گوگل عرضه به‌روزرسانی ضد هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ گوگل را که ۱۵ روز و ۱۲ ساعت پیش آغاز شده بود، تکمیل کرد. این به روز رسانی در 4 اکتبر در ساعت 12:52 بعد از ظهر به وقت شرقی آغاز شد و اکنون صبح امروز، 20 اکتبر 2023، در ساعت 1:15 بامداد به وقت شرقی کامل شده است.
  • Google Local Pack طراحی نقشه را برای بررسی، منوها و موارد دیگر آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش یک بسته محلی جدید است که نظرات، جزئیات منو و موارد دیگر را در طراحی این کارت ها نمایش می دهد. با طراحی اصلی بسته محلی در جستجوی Google، به غیر از کارت‌هایی که در زیر دکمه‌های عمل اصلی قرار دارند، فاصله زیادی ندارد.

  • جدید: گواهینامه Google Ads از شما می‌خواهد که خودتان را در آزمون ثبت کنید
    Google Ads مدتی است که یک برنامه صدور گواهینامه دارد. اما گوگل اکنون از برخی، اگر نه همه، تبلیغ‌کنندگانی که در آزمون صدور گواهینامه شرکت می‌کنند، می‌خواهد تا هنگام شرکت در آزمون، خود را ثبت کنند.

  • آیا فرم راستی‌آزمایی Google Ads برای تبلیغ‌کنندگان خیلی طولانی است؟
    همانطور که می دانید، Google Ads به طور فزاینده ای نیاز به تأیید اعتبار از تبلیغ کنندگان خود دارد. خوب، یکی از تبلیغ‌کنندگان در X پست کرد و گفت که خیلی زیاد است، که طول و تعداد سؤال‌هایی که باید بررسی شوند خیلی طولانی است.

  • جستجوی جدید مرتبط با Google AdSense برای تبلیغات خودکار
    گوگل یک گزینه جدید Auto Ads را به AdSense اضافه کرده است به نام Related Search for Auto Ads. جستجوی مرتبط برای تبلیغات خودکار به ناشران اجازه می دهد تا عبارات جستجوی مرتبط با محتوای صفحه ای را که مشاهده می کنند به کاربران خود نشان دهند.

  • Google Chicago Sugar Cookies
    اینها کوکی های دفتر Google شیکاگو هستند. روی آنها یک چرخ و فلک با آرم گوگل و عبارت Chicago وجود دارد. شبیه شیرینی های شکری هستند.
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدئو: Google Heated Core به‌روزرسانی انجام شد، به‌روزرسانی هرزنامه انجام شد، Twitter/X Blocks Bing، محتوای پولی، SEO، PPC، تبلیغات و جستجوی محلی
    این هفته توضیح دادیم که به‌روزرسانی اصلی اکتبر 2023 گوگل به پایان رسیده است…


  10 SEO Tips for Small Businesses » Rank Math

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  چگونه در 4 مرحله متخصص سئو شویم؟

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-20-2023-36250.html