چرا باید فقط یک بار از عبارت کلیدی فوکوس استفاده کنید • Yoast
وبلاگ

چرا باید فقط یک بار از عبارت کلیدی فوکوس استفاده کنید • Yoast

عبارت کلیدی تمرکز شما کلمه کلیدی است که می خواهید پست یا صفحه شما برای آن رتبه بندی شود. اگر به ویژه مشتاق رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص هستید، احتمالاً وسوسه خواهید شد که بسیاری از مقالات را برای آن عبارت کلیدی بهینه کنید. اما عبارت کلیدی فوکوس برای این کار نیست! شما باید فقط یک بار از آن استفاده کنید. اما چرا؟ و اگر ناامیدانه بخواهید برای آن عبارت کلیدی خاص رتبه بندی کنید، چه؟ ناامید نشوید: ما در این مقاله همه چیز را به شما خواهیم گفت.

فهرست

آیا چراغ نارنجی یا قرمزی برای تأیید عبارت کلیدی قبلاً در Yoast SEO دارید؟ در اینجا این است که این چک چه کاری انجام می دهد و چگونه می توان آن چراغ سبز را دریافت کرد.

با اقلام خود رقابت نکنید

چرا نباید از عبارت کلیدی فوکوس بیش از یک بار استفاده کنید؟ زیرا شما نمی خواهید برای موقعیتی در گوگل با خودتان رقابت کنید. به این پدیده آدم خواری کلمات کلیدی نیز می گویند. با بهینه سازی دو مقاله مختلف برای یک عبارت کلیدی هدفمند، به گوگل دو چیز می گویید: این که هر دو برای افرادی که آن عبارت کلیدی را جستجو می کنند مناسب هستند و اینکه هر دو باید در نتایج جستجو ظاهر شوند.

در حالی که داشتن رتبه دو مقاله برای یک عبارت کلیدی لزوما غیرممکن نیست، اما خواهید دید که هنوز هم بسیار دشوار است. سایت شما باید از اعتبار زیادی برخوردار باشد، به خصوص اگر می خواهید هر دو مقاله شما در ده نتیجه جستجوی برتر برای یک جستجو ظاهر شوند.

  به روز رسانی پلاگین وردپرس Jetpack هوش مصنوعی بیشتری را اضافه می کند

اگر قبلاً با یک مقاله رتبه بندی کرده اید چه می شود؟

اگر یکی از مقاله‌های شما قبلاً رتبه‌بندی شده است، ممکن است از اختیار کافی برای رتبه‌بندی با مقاله دوم برخوردار باشید. با این حال، اگر قبلاً برای یک کلمه کلیدی هدفمند رتبه بندی نکرده اید، هرگز از آن دو بار استفاده نکنید! در عوض، مقاله اصلی خود را به‌روزرسانی و بهبود دهید. سپس مقاله دیگری بنویسید که کمی تغییر کلمه کلیدی را پوشش دهد.

آیا فکر می کنید می توانید محتوای خود را آدمخوار کنید؟ در اینجا نحوه رفع آدم خواری کلمات کلیدی آورده شده است.

رتبه بندی برای عبارت کلیدی مورد نظر

اگر بخواهید برای یک عبارت کلیدی خاص رتبه بندی کنید، چه کاری انجام می دهید؟ تصور کنید در حال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین خوراک ، هستید. احتمالاً می خواهید برای (خوراک ،) رتبه بندی کنید. از آنجایی که شما به تازگی شروع به کار کرده اید، بسیار دشوار خواهد بود. ممکن است فکر کنید که باید همه پست‌های خود را برای (تغذیه ،) بهینه کنید، اما همانطور که دیدیم، قطعا مورد نیست.

خب چکاری باید انجام بدی؟ تحقیقات کلمات کلیدی شما به شما ایده هایی در مورد دیگر شرایط برای هدف می دهد.

محتوای وبلاگ شما

اگر وبلاگی دارید – که ما آن را توصیه می کنیم! – می توانید یک مقاله طولانی عالی در مورد تمام جنبه های مختلف تغذیه خوب ، خود بنویسید. در مرحله بعد، باید این مقاله را با استفاده از افزونه Yoast SEO ما برای عبارت (feed your horse) بهینه کنید و آن را به عنوان محتوای اصلی در افزونه ما علامت گذاری کنید.

در نوار کناری Yoast SEO، می توانید محتوای خود را به عنوان محتوای اصلی علامت گذاری کنید

شما باید مقالات متعددی بنویسید، که هر کدام جنبه متفاوتی از مأموریت “اصلی” شما را پوشش می دهد. به عنوان مثال، می توانید مقالاتی را برای عبارات کلیدی مانند (بهترین نوع یونجه برای ، شما)، (مدیریت مرتع)، (تغذیه به ، های لاغر)، (تغذیه به ، های ورزشی) و غیره بنویسید و بهینه سازی کنید. به این کلمات کلیدی دم بلند می گویند.

  چگونه یک برچسب Read More در وردپرس اضافه کنیم » رتبه ریاضی

اگر از این مقالات دم بلند به مقاله “اصلی” خود در مورد (تغذیه ،) پیوند دهید، به گوگل خواهید گفت که کدام یک از مقالات شما مهمتر است. این به شما کمک می کند تا با ارزش ترین آیتم خود را رتبه بندی کنید. در عین حال، برای این مقالات دم بلند نیز ترافیک جذب خواهید کرد.

محتوا برای فروشگاه شما

پس چه اتفاقی می افتد اگر صفحات محصول زیادی برای یک نوع خوراک ، داشته باشید؟ فرض کنید مجموعه بزرگی دارید: خوراک ، های لاغر، ، های چاق، خوراک ، های ورزشی و غیره. آیا باید تمام صفحات محصول خود را با خوراک ، نازک برای (خوراک ، نازک) بهینه کنید؟ خیر در این مورد، بهینه‌سازی صفحه دسته‌بندی برای آن عبارت به‌جای همه صفحات محصول فردی شما منطقی‌تر است.

آیا می توانید از عبارت کلیدی فوکوس بیش از یک بار استفاده کنید؟

البته شما می توان، اما در بیشتر موارد این استراتژی خوبی برای به دست آوردن یک رتبه خوب برای عبارت کلیدی نیست. اگر می‌خواهید برای یک عبارت کلیدی رتبه‌بندی کنید، کمی عمیق‌تر به موضوعی بپردازید. ببینید مردم چه سوالاتی می پرسند. آیا می توانید مقالات طولانی در مورد این مسائل بنویسید؟

همچنین به سایر نتایج جستجو نگاه کنید. رقبای شما چه کسانی هستند و چه چیزی را نشان می دهند؟ چگونه می توانید خود را از آنها متمایز کنید؟ هنگامی که محتوای خود را نوشتید، مقالات خود را در یک ساختار سایت عالی ادغام کنید تا شانس خود را برای رتبه بندی افزایش دهید!

چه می کند بررسی عبارات کلیدی استفاده شده قبلی در Yoast SEO؟

یکی از ارزیابی های تحلیل سئو در افزونه Yoast SEO بررسی عبارات کلیدی فوکوس استفاده شده قبلی است. این ارزیابی بررسی می کند که آیا کلمات موجود در عبارت کلیدی شما قبلاً در عبارت کلیدی دیگر برای مقالات یا صفحات دیگر در سایت شما استفاده شده است یا خیر. اگر از آن برای مقاله یا صفحه دیگری استفاده کرده باشید، چراغ قرمز دریافت خواهید کرد. برای چی؟ زیرا شما فقط باید یک صفحه را برای یک عبارت کلیدی خاص بهینه کنید!

  12 développements de recherche locale que vous devez connaître à partir du troisième trimestre 2023

اگر قبلاً بیش از یک بار از عبارت کلیدی خود استفاده کرده باشید چه؟

اگر روی لینک کنار گلوله قرمز کلیک کنید شما را به مقاله دیگری که در این مورد نوشته اید می برد. با دقت به مقالات نگاه کنید. بررسی کنید که کدام یک در موتورهای جستجو بهترین عملکرد را دارد یا بیشترین ترافیک را ایجاد می کند. این مقاله را نگه دارید یا بهترین جنبه های هر دو مقاله را در مقاله با رتبه بالاتر ادغام کنید. قابلیت بازنویسی و انتشار مجدد مقاله Yoast Duplicate رایگان می تواند کمک کند!

اگر به تازگی متوجه شده اید که یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی یکسان را با چندین مقاله هدف قرار می دهید، ممکن است ارزش بررسی محتوای خود را برای مشکلات احتمالی آدم خواری داشته باشد. خوشبختانه، Joost یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی پیدا ، و رفع آدمخواری کلمات کلیدی در وب سایت خود نوشته است!

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه عبارت تمرکز کلیدی خود را انتخاب کنید؟

اگر می‌خواهید وب‌سایت‌تان رتبه خوبی داشته باشد، یک استراتژی کلید واژه قوی ضروری است. شما باید در مورد کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید تحقیق کنید، در مورد آنچه که رقیب انجام می دهد تحقیق کنید و سپس یک نسخه عالی برای کلمه کلیدی مورد نظر خود بنویسید. اگر می‌خواهید نحوه انجام تحقیقات عمیق کلمات کلیدی را برای وب‌سایت خود بیاموزید، راهنمای نهایی ما برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی را بخوانید یا آموزش تحقیق کلمه کلیدی ما را امتحان کنید. این یکی از دوره هایی است که با Yoast SEO Premium به آن دسترسی خواهید داشت!

بیشتر بخوانید: چرا و چگونه عبارات کلیدی خود را با Yoast SEO Premium صادر کنیم »

منبع: https://yoast.com/use-focus-keyword-once/