مایکروسافت Copilot Pro را با 20 دلار در ماه برای هر کاربر راه اندازی می کند
وبلاگ

مایکروسافت Copilot Pro را با 20 دلار در ماه برای هر کاربر راه اندازی می کند

Copilot Pro، پیشرفته ترین و سریع ترین نسخه Copilot، امروز توسط مایکروسافت منتشر شد. Copilot، نام جدید تجربه جدید بینگ چت، اکنون نسخه پولی آن را ارائه می دهد که هر کاربر 20 دلار در ماه هزینه دارد. این یک اشتراک ممتاز جدید برای افراد به ارمغان می‌آورد که سطح بالاتری از خدمات را برای قابلیت‌های هوش مصنوعی ارائه می‌دهد، قابلیت‌های هوش مصنوعی Copilot را برای مشترکین شخصی و خانوادگی Microsoft 365 و همچنین ویژگی‌های جدیدی مانند توانایی ایجاد GPT Copilot را به ارمغان می‌آورد. اعلام کرد.

ویژگی های Copilot Pro Copilot Pro این ویژگی ها را دارد که فراتر از Copilot معمولی است:

  • یک تجربه هوش مصنوعی واحد که در دستگاه‌های شما اجرا می‌شود، زمینه شما را در وب، رایانه شخصی، برنامه‌ها و به زودی در تلفن شما درک می‌کند تا در صورت نیاز مهارت‌های مناسب را در اختیار شما قرار دهد.
  • دسترسی به Copilot در Word، Excel، PowerPoint، Outlook و OneNote در رایانه شخصی، مک و iPad برای مشترکین شخصی و خانوادگی Microsoft 365.
  • دسترسی اولویت به آخرین مدل‌ها، از جمله GPT-4 Turbo جدید OpenAI. مایکروسافت توضیح داد که با Copilot Pro، در ساعات اوج مصرف برای عملکرد سریعتر به GPT-4 Turbo دسترسی خواهید داشت و به زودی امکان جابجایی بین مدل ها برای بهینه سازی تجربه خود به روشی که می خواهید خواهید داشت.
  • ایجاد تصویر هوش مصنوعی بهبودیافته با طراح تصویر (که قبلاً بینگ ایجاد کننده تصویر بود) – تضمین می کند که با 100 تقویت در روز سریعتر است و در عین حال کیفیت تصویر دقیق تر و همچنین نسبت منظره را به شما ارائه می دهد.
  • توانایی ایجاد GPT Copilot خود – یک Copilot شخصی سازی شده برای یک موضوع خاص.
  GA4 Custom Dimensions Guide to Pro-Level Analytics

پیش نمایش ویدیو. در اینجا یک نمای کلی از Copilot Pro جدید است:

چه خبر. مایکروسافت همچنین این بهبودهای کلی را در مورد Copilot اعلام کرد:

  • درایورهای کمکی GPT. Copilot GPT به شما امکان می دهد رفتار Microsoft Copilot را در مورد موضوعی که برای شما جالب است سفارشی کنید.
  • برنامه موبایل Copilot. اپلیکیشن موبایل Copilot اکنون برای اندروید و iOS در دسترس است.
  • کمک خلبان در برنامه موبایل مایکروسافت 365. Copilot به برنامه موبایل مایکروسافت 360 برای اندروید و iOS برای افرادی که دارای حساب مایکروسافت هستند اضافه شده است.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر Copilot، با نام مستعار Bing Chat را دوست دارید و می‌خواهید حداکثر استفاده را از آن ببرید، ممکن است بخواهید Copilot Pro را امتحان کنید. پیشرفته‌ترین مدل‌های هوش مصنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد، درخواست‌های شما را قبل از دیگران اولویت‌بندی می‌کند و استفاده بیشتری نسبت به نسخه رایگان به شما می‌دهد.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بری شوارتزبری شوارتز

بری شوارتز سردبیر سایت موتور جستجو و عضوی از تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX است. او مالک RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین Search Engine Roundtable را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.

منبع: https://searchengineland.com/microsoft-launches-copilot-pro-for-20-per-month-per-user-436526