وبلاگ

5 نوع محتوای تجاری تعطیلات محلی که باید تبلیغ کنید

این محتوا را تبلیغ کنید:

1. اطلاعات تماس کاملاً صحیح است

وقتی مشتری فرصت خرید با شما را از دست می دهد زیرا با اطلاعات اولیه تجاری نادرست در وب یا خارج از وب مواجه شده است، ضرری قابل اجتناب است. مطمئن شوید که نام کسب و کار، آدرس های تک یا چندگانه، شماره تلفن و برنامه تعطیلات آن به روز می شود و دقیق:

  • در لیست های کسب و کار محلی شما در اکوسیستم جستجوی محلی

  • در تمام صفحات وب‌سایت کسب‌وکار محلی شما، از جمله هرگونه ذکر جزئیات کسب‌وکار در برچسب‌های عنوان، توضیحات متا، پاورقی، صفحات تماس، صفحات فرود مکان، صفحات یادداشت‌های تشکر، صفحات سبد خرید و عناصر محتوای کلیدی.

  • در محبوب ترین پروفایل های اجتماعی شما. وقتی چیزی در مورد کسب و کار شما تغییر می کند، مانند ساعات کاری، فراموش می کنید که آن اطلاعات را در پروفایل اینستاگرام یا حساب Nextdoor خود به روز کنید. اکنون زمان آن است که لیست پلتفرم های اجتماعی خود را مرور کنید و مطمئن شوید که پیام شما دقیق است. مطمئن شوید که زمان تعطیلات را در هر جایی که پست رسانه های اجتماعی اجازه می دهد ارسال کنید.

  • روی ویترین و فروشگاه شما تابلوها را به‌روزرسانی کنید تا ساعات تعطیلات، آدرس‌های وب‌سایت و سایر داده‌های اولیه را منعکس کند تا رهگذران و بازدیدکنندگان به درستی مطلع شوند.

  • در مطالب آموزشی شما به‌ویژه اگر کمک فصلی و موقتی می‌آورید، فراموش نکنید که چند دقیقه برای آموزش کارکنان جدید وقت بگذارید تا بتوانند به سؤالات مربوط به برنامه تعطیلات شما پاسخ دهند.

2. منوی اجرای کامل شما

مجدداً، در تبلیغات، وب‌سایت، نمایه‌های اجتماعی، علائم فروشگاهی و مواد آموزشی، همه چیزهایی را که برای ارائه به مشتریان دارید به وفور در میان بگذارید:

  • خرید در فروشگاه

  • خرید آنلاین

  • خرید آنلاین، جمع آوری در فروشگاه

  • آنلاین خرید کنید، از کنار خیابان استفاده کنید

  • خرید آنلاین، تحویل در مرکز توزیع

  • تحویل درب منزل

  • حمل دریایی

  به روز رسانی Algo 18 اوت: طوفان قبل از طوفان

اگر حمل و نقل از راه دور را ارائه می دهید، برای تضمین بهتر تحویل در طول تعطیلات، مطمئن شوید که مشتریان باید چه زمانی خرید کنند.

3. پیشنهادات

آ نظرسنجی اخیر دریافتند که 71 درصد خرده فروشان می ترسند تورم مشتریان را مجبور به کاهش هزینه های تعطیلات کند و 67 درصد خرده فروشان انتظار دارند خریداران به دنبال تخفیف باشند. اینها اعداد بزرگی هستند. تحلیلگران در سراسر جهان همچنین به تغییر در رفتار مصرف کنندگان اشاره می کنند زیرا آنها زودتر برای تعطیلات خرید می کنند، با برخی نظرسنجی ها نشان می دهد که حتی اکنون 44 درصد از مردم قبل از هالووین شروع به خرید می کنند.

اگر توانستید در این سه ماهه پیشنهاد جذابی برای مشتریان محلی ارائه دهید، حتماً آن را در تبلیغات، سایت، نمایه های اجتماعی و آفلاین خود قرار دهید تا همزمان با این رویدادها باشد:

4. تجربیات و همچنین چیزها

توماس گیلوویچ از دانشگاه کرنل یکی از اولین محققانی بود که در این زمینه انجام شد چه داشته ها و چه تجربیات شادی پایدارتری در انسان ایجاد می کند. او دریافت که افراد از طریق تجربیات مشترک به یکدیگر پیوند می خورند و نتیجه گیری کرد:

“شما می توانید واقعاً چیزهای مادی خود را دوست داشته باشید. حتی ممکن است فکر کنید که بخشی از هویت شما به این چیزها گره خورده است، اما با این وجود آنها از شما جدا می مانند. از سوی دیگر، تجربیات شما واقعاً بخشی از شما هستند. ما مجموع تجربیاتمان هستیم.

مطمئناً، اکثر مشاغل محلی در طول فصل خرید تعطیلات محصولات خود را به فروش می‌رسانند، اما اگر امسال نیز بتوانید تجربه‌ای به یاد ماندنی را تبلیغ کنید، می‌تواند به شما کمک کند تا روابط قوی در جامعه خود ایجاد کنید که کسب و کار شما را به بخشی ارزشمند از جامعه محلی تبدیل می‌کند. . زندگی این نیز ممکن است با تمایل فزاینده به گزینه های هدیه پایدارتر.

  What is RGSP? Google's Randomized Generalized Second-Price ad auctions explained

شاید فروشگاه شما میزبان یک برنامه یا پیاده روی سرود کریسمس، نورافشانی درختان یا پیاده روی اجتماعی برای دیدن خانه های تزئین شده، یک اسباب بازی یا غذا خوردن، یک رویداد فراگیر برای جشن گرفتن تعطیلات چندین فرهنگ و اعترافات، یک قرعه کشی یا جمع آوری کمک مالی، یک غرفه بابانوئل باشد. . ، زنگ ارتش رستگاری، یک شب فیلم تعطیلات در فضای باز، پیاده روی برای یک هدف، پاکسازی جامعه از یک ویژگی طبیعی، یا یکی از بسیاری از انتخاب های ناملموس اما به یاد ماندنی دیگر.

وقتی نوبت به فروش محصولات می رسد، شاید نمایشگر ویترین شما آنقدر پر از امید و الهام باشد که به یک برند فصل تبدیل شود، یا شاید تابلوهای امسال شما نشان دهد که چگونه با ارائه هدایایی با بسته بندی کم، تجارت خود را سبزتر می کنید. تا حد امکان، یا به صورت محلی تولید می شوند یا شامل 10 درصد کمک مالی به یک موسسه خیریه مهم محلی، مانند سرپناهی برای همسایگانی که بی خانمان شده اند. یا شاید، اگر موجودی شما تماماً از کالاهای فیزیکی تشکیل شده است، می‌توانید با مالک کسب‌وکار دیگری شریک شوید تا خدمات مبتنی بر تجربه آن‌ها را به فروش برسانید، مانند هدیه یک وعده غذایی، قرار ملاقات سلامتی و زیبایی یا مجوز سالانه برای دسترسی پارک های دولتی

همه این رویدادها و معاملات را می‌توان در سایت، فهرست‌ها و نمایه‌های اجتماعی شما پست کرد، و اگر ایده شما به اندازه کافی بزرگ است، باید از روزنامه‌های محلی و وبلاگ‌نویسان محلی خود نیز به دنبال مطبوعات در مورد آن باشید تا واقعاً پیام را به اطلاع برسانید.

5. برای تعطیلات غذا بخورید

اگر به نظر می رسد که سه ماهه چهارم شما را غافلگیر کرده است و سال گذشته هرگز زمانی را برای ایجاد یک حضور آنلاین که مفهوم تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد (EEAT) گوگل را مدل می کند، پیدا نکردید، لطفا راهنمای Google EEAT را بخوانید. Moz. مرکز آموزشی برای کمک به شما در ساخت چیزی بزرگ در سال 2024. در این بین، در اینجا 4 نوع محتوای سریع وجود دارد که می‌توانید همین الان تبلیغ کنید تا EEAT محلی را برای تعطیلات اضافه کنید.

  • تجربه – پنج بررسی محلی برتر کسب‌وکارتان را که ثابت می‌کند مشتریان واقعی تجربه دست اول عالی با نام تجاری شما داشته‌اند، بگیرید و آن نظرات را در صفحه اصلی وب‌سایت خود، در به‌روزرسانی‌های Google خود (که قبلاً Google Posts نامیده می‌شد و در شبکه‌های اجتماعی شما) تبلیغ کنید. پروفایل ها

  • مهارت — یک ویدیوی کوتاه فیلم برداری کنید که در آن با تجربه ترین عضو تیم شما در زمینه کاری شما، بر اساس سابقه خدمت به جامعه و تخصص کارمندانش، توضیح می دهد که چه کاری انجام می دهند و چرا مردم محلی به برند شما در طول تعطیلات اعتماد می کنند. . این ویدیو را در نمایه‌های اجتماعی، سایت و بخش تصویر/ویدیو نمایه کسب‌وکار Google خود آپلود کنید.

  • قدرت – یک پست وبلاگی در مورد رویدادها یا معاملات تعطیلات اجتماعی بنویسید که به نوعی به کاری که کسب و کار شما انجام می دهد مربوط می شود و از صاحبان همکار خود بخواهید پیوند آن را به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، یک رستوران محلی ممکن است در مورد محل یافتن غذاهای خوشمزه در شهر وبلاگی داشته باشد. یک معلم یوگا محلی می‌تواند درباره یک پیاده‌روی سلامتی جامعه وبلاگ کند.

  • قابلیت اطمینان – مطمئن شوید که خط‌مشی‌های ارسال، بازپرداخت و بازگشت سایت شما کاملاً دقیق هستند و به راحتی قابل یافتن هستند. دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google از بازبینان خود می‌خواهد که به دنبال سیگنال‌هایی مانند این باشند که نشان می‌دهد می‌توان به یک کسب‌وکار برای رفتار منصفانه با مشتریانش اعتماد کرد. در این فصل تعطیلات، پیوند خط مشی خود را در صفحه اصلی خود برجسته کنید. این برای مشتریان در این زمان از سال معنای زیادی دارد.
  Le meilleur du bot : créer un plan de référencement pour une agence de marketing numérique

منبع: https://moz.com/blog/promote-local-business-holiday-content