وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 23 اکتبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

گوگل گفته است که مشکلات تغییر چیدمان تجمعی باعث افت رتبه بندی جستجوی گوگل نمی شود. کنسول جستجوی Google مشکلات سرریز میزبان برای ویژگی فهرست‌بندی Query در ابزار بازرسی URL دارد. نسخه 15 Google Ads API اکنون در دسترس است. گوگل در حال آزمایش ویژگی «با جستجوی بیشتر» و همچنین برچسب «با اعداد» در نتایج جستجو است. Google AdSense کنترل های فرکانس جدیدی را برای تبلیغات کاشی ارائه می دهد. من همچنین ویدیوی دیگری را با کریس لانگ در مورد سئوی تجارت الکترونیک ارسال کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل: تغییر چیدمان تجمعی دلیل افت ناگهانی رتبه نیست
    جان مولر از گوگل گفت که مشکل در نمرات تغییر چیدمان تجمعی دلیلی برای کاهش ناگهانی و قابل توجه وب سایت شما در رتبه بندی جستجوی گوگل نخواهد بود.
  • خرابی کنسول جستجوی گوگل: خطای بیش از حد بار میزبان
    از اواخر هفته گذشته، یک جهش در ابزار بازرسی URL کنسول جستجوی گوگل وجود داشت که خطای “شکست خورد: بار میزبان بیش از حد” را نشان می داد. جان مولر از گوگل روز جمعه گفت که آنها در حال تحقیق هستند، اما روز یکشنبه جان گفت که مربوط به هرزنامه از ابزاری است که باعث این خطاها می شود. او گفت که نمایه سازی معمولی خوب کار می کند، اما حدس می زنم این روش کمی بیش از حد بارگذاری شده است.
  • Google Ads API نسخه 15 اکنون در دسترس است
    گوگل هفته گذشته نسخه 15 Google Ads API را منتشر کرد، اما من تا آخر این هفته متوجه آن نشدم. به‌روزرسانی‌های اصلی شامل، اما نه محدود به، انواع توصیه‌های جدید، به‌روزرسانی‌های Performance Max، بخش‌های مشابه جدید و تشخیص‌های دانلود تبدیل‌های آفلاین بهبودیافته و موارد دیگر است.

  • ویژگی «بیشتر با جستجو» گوگل
    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش یک ویژگی جستجوی جدید برای تشویق جستجوهای بیشتر از پایگاه کاربران خود است. این کادر جدید “بیشتر با جستجو” وجود دارد که جستجوهای دیگری را که کاربر می تواند انجام دهد را نشان می دهد.
  • Google News برای برچسب زمینه «In the Numbers».
    جستجوی Google یک برچسب یا برچسب “بر اساس اعداد” را در بخش “برای زمینه” در اخبار/داستان های برتر Google آزمایش می کند. فرض می‌کنم اگر گوگل فکر می‌کند که داستان دارای بخش “بر اساس اعداد” در محتوای خود است، این برچسب را اضافه می‌کند؟

  • کنترل‌های فرکانس جدید برای تبلیغات کاشی Google AdSense
    Google AdSense امروز صبح کنترل‌های فرکانس را برای قالب تبلیغات کوچک در تبلیغات خودکار ارائه کرد. این کنترل‌های فرکانس به ناشران AdSense اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند که هر چند وقت یکبار کاشی‌ها به کاربرانشان نشان داده شوند.
  • وبلاگ شماره 246: کریس لانگ در سئوی تجارت الکترونیک
    در قسمت اول، با کریس لانگ و تجربه کار با بیل اسلاوسکی آشنا شدیم. سپس در قسمت دوم در مورد کمک به افراد در سئوی لینکدین و استفاده از فیس بوک برای تغییر شغل صحبت کردیم. سپس در قسمت سوم در مورد استراتژی سئو و تست سئو صحبت کردیم…

  • ضربان قلب در گوگل
    در اینجا عکسی از یک شرکت اجرای موسیقی به نام Pulse Drummers در دفاتر گوگل است. آنها توضیح می دهند که Pulse Drummers یک گروه درام ایرلندی هستند. حدس می زنم آنها در دفتر گوگل در دوبلین بازی می کردند.


  نوار سالاد صفحات فرود مکان: انتخاب محتوای هوشمند برای مشاغل محلی در سال 2024

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

  راهنمای بازاریاب برای راه اندازی یک استراتژی UGC برای SEO

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-23-2023-36257.html