وبلاگ

چرا باید از عبارت کلیدی تمرکز خود در مقدمه استفاده کنید • Yoast

هنگام نوشتن مقاله یا صفحه، به شما توصیه می کنیم از عبارت کلیدی تمرکز خود در مقدمه خود استفاده کنید. برای چی؟ خط پایین: ذکر عبارت کلیدی اصلی خود در مقدمه، یافتن محتوای شما را برای خوانندگان و موتورهای جستجو آسان‌تر می‌کند. و دریابید که چیست. در این مقاله به تفصیل توضیح خواهیم داد که چرا ذکر آن بسیار مهم است. و همچنین به شما خواهیم گفت که Yoast SEO چگونه است، افزونه وردپرس ما و همچنین برنامه Shopify ما می تواند به شما کمک کند!

فهرست

آیا در حین ارزیابی مقدماتی در Yoast SEO چراغ قرمز یا نارنجی برای عبارت کلیدی دریافت کردید؟ ما اینجاییم توضیح دهید که چک برای چیستو چگونه ارائه های خود را بهبود بخشید و چراغ سبز دریافت کنید.

عبارت کلیدی هدفمند چیست؟

عبارت کلیدی فوکوس عبارتی است که می خواهید پست یا صفحه شما برای آن رتبه بندی شود.

فرض کنید می خواهید مقاله ای در مورد طرز تهیه پیش غذای خمیر ترش بنویسید. برای یافتن عبارت کلیدی بهینه، باید کمی تحقیق کنید و بفهمید که مردم به دنبال چه هستند و از چه کلماتی استفاده می کنند. این کار شانس شما را برای یافتن افزایش می دهد. در نهایت، ممکن است با یک عبارت کلیدی مانند “یک پیش غذا درست کن” به پایان برسد. سپس، هنگامی که مردم دستورالعمل‌هایی را در مورد نحوه نوشتن آن جستجو می‌کنند، ممکن است پست شما را در نتایج جستجوی Google بیابند (البته خیلی به کاری که رقیب انجام می‌دهد بستگی دارد).

متن های خود را با عبارت کلیدی تمرکز شروع کنید

نوشتن یک مقدمه خوب و آموزنده بسیار مهم است. فقط در چند خط، باید توجه خوانندگان خود را جلب کنید و آنها را تشویق کنید که در صفحه شما بمانند. شایان ذکر است که اکثر مردم به جای خواندن صفحات با دقت کامل، صفحات را اسکن می کنند. بنابراین، اگر عبارت کلیدی خود را از ابتدا وارد کنید، درک مطلب صفحه شما را برای خوانندگان آسان‌تر می‌کنید.

  6 سوال در مورد تغییر مسیر برای SEO • Yoast

موتورهای جستجو چطور؟

خوانندگان تنها کسانی نیستند که با مقدمه جذب می شوند. موتورهای جستجو نیز دوست دارند مقدمه ها را “خواندن” کنند. بنابراین، اگر عبارت کلیدی خود را در ابتدای متن خود وارد کنید، به موتورهای جستجو سرنخ هایی در مورد اینکه پست شما در مورد چیست می دهید. علاوه بر این، گاهی اوقات گوگل از اولین پاراگراف شما برای ایجاد توضیحات متا استفاده می کند. بنابراین، با درج عبارت کلیدی تمرکز در ابتدا، لطف بزرگی به خود انجام خواهید داد.

به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، درست است؟ فقط عبارت کلیدی فوکوس را در ابتدا اضافه کنید و کارتان تمام است. اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! نحوه نوشتن بقیه مقدمه نیز حیاتی است. بنابراین بیایید ببینیم Yoast SEO چگونه می تواند به شما کمک کند و چه کاری باید انجام دهید.

Yoast SEO چگونه به شما کمک می کند؟

Yoast SEO همراه با یک جمله کلیدی در مقدمه بررسی. پس چگونه کار می کند؟ بعد از اینکه به Yoast SEO گفتید عبارت کلیدی اصلی شما چیست، این بررسی تجزیه و تحلیل می کند تا ببیند آیا آن را در مقدمه متن خود آورده اید یا خیر.

ترجیحاً باید از عبارت تمرکز کلیدی خود در اولین جمله استفاده کنید تا بلافاصله موضوع خود را روشن کنید. اما این نیز مهم است که متن شما جریان طبیعی داشته باشد، بنابراین سعی کنید چیزی را مجبور نکنید. Yoast SEO Premium (برای وردپرس) همچنین به شما امکان می دهد مترادف عبارات کلیدی را اضافه کنید و این مترادف ها را هنگام تجزیه و تحلیل معرفی شما در نظر می گیرد.

از کجا می توانم تأیید کلمه کلیدی را پیدا کنم؟

چک بخشی از برگه تجزیه و تحلیل SEO در نوار کناری Yoast SEO و در کادر متا در پایین ویرایشگر پست شما است.

اگر چراغ تأیید عبارت کلیدی من نارنجی یا قرمز باشد چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر چراغ کنترل قرمز یا نارنجی است، ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • شما به موضوع خود اشاره کردید، اما عبارت کلیدی خود را نه.
  • شما با یک حکایت جلب توجه شروع کردید، اما این حکایت عبارت کلیدی شما را شامل نمی شود.
  • شما به عبارت کلیدی خود (یا مترادف های آن) اشاره کردید، اما نه در همان جمله.
  • شما در مقدمه از یک مترادف برای عبارت کلیدی خود استفاده کردید، اما به Yoast SEO Premium نگفتید که مترادف آن است.
  What Must Be Tracked and Why

Yoast SEO زمانی به شما چراغ سبز نشان می دهد که فکر می کند با عبارت کلیدی تمرکز در مقدمه کار خوبی انجام داده اید.

تصویری که یک گلوله سبز را برای عبارت کلیدی در مقدمه نشان می دهد

چگونه می توانید مقدمه خوبی بنویسید که شامل عبارت کلیدی هدفمند باشد؟

سوال عالی! یک پاراگراف و مقدمه خوب با یک جمله اصلی شروع می شود که جمله ای است که مهمترین پیام آن پاراگراف را در بر می گیرد. اگر می توانید، عبارت کلیدی تمرکز خود را به این عبارت اصلی اضافه کنید. سپس، از بقیه پاراگراف برای بحث در مورد آنچه خوانندگان می توانند از انتشار انتظار داشته باشند استفاده کنید. همچنین می توانید هدف پیام را ذکر کنید و ساختار خود را در مقدمه توضیح دهید.

و به یاد داشته باشید، مخاطبان شما فقط بازدیدکنندگان وفاداری نیستند که داستان ها و محصولات شما را می شناسند. همیشه دیدگاه یک بازدیدکننده جدید را در نظر بگیرید. از خود بپرسید: آیا معرفی من به بازدیدکنندگان جدید سرنخ های کافی در مورد اینکه پیام من در مورد چیست می دهد؟

در موضوع بمانید

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید: مختصر و دقیق باشید. سعی کنید از مسیر خارج نشوید یا شروع به نوشتن در مورد یک موضوع نامربوط نکنید. یکی از راه‌های جلوگیری از انحراف بیش از حد، استفاده از سبک نوشتن هرم معکوس است. این روش شما را تشویق می کند که فوراً به اصل موضوع بپردازید. خوانندگان شما از شما تشکر خواهند کرد.

اگر در ابتدا نتوانید از عبارت کلیدی استفاده کنید چه؟

گاهی اوقات نمی توانید در همان ابتدا از عبارت کلیدی فوکوس استفاده کنید. برای مثال، ممکن است بخواهید توجه خوانندگان خود را با یک حکایت یا سوال جلب کنید. در چنین مواردی، در اسرع وقت عبارت کلیدی تمرکز خود را دنبال کنید. به این ترتیب شما همیشه موضوع صفحه یا پست خود را به وضوح بیان می کنید.

زیاده روی نکنید

مراقب باشید که در استفاده از عبارت کلیدی خود زیاده روی نکنید، زیرا این می تواند متن شما را تکراری کند. خوشبختانه، Yoast SEO Premium می تواند به شما در جلوگیری از این امر کمک کند! اگر از قابلیتی استفاده کنید که به شما امکان می دهد مترادف ها و عبارات کلیدی مرتبط را اضافه کنید، افزونه می تواند آنها را تشخیص دهد و در تجزیه و تحلیل معرفی شما بگنجاند. اگر نور نارنجی یا قرمز را می بینید، ممکن است از عبارت کلیدی خود بیش از حد استفاده کرده باشید.

  8 Services Any Small Business Can Afford

نکته: Yoast SEO Premium همچنین به شما امکان دسترسی به تمام دوره های SEO ما از جمله دوره SEO Copywriting را می دهد. این دوره می تواند به شما کمک کند مقدمه های عالی بنویسید و کپی کنید که شامل عبارت اصلی شما باشد.

به Premium بروید دسترسی به این ویژگی!

باز کن بسیاری از ویژگی ها و با افزونه Yoast SEO Premium به تمام دوره های SEO ما دسترسی پیدا کنید:

بهترین ها را برای آخر نگه دارید

آیا هنوز برای نوشتن مقدمه خود در تلاش هستید؟ بی خیال. لازم نیست از قبل مقدمه را بنویسید! حتی ممکن است نوشتن پس از اتمام کل پست آسان تر باشد. برای چی؟ از آنجا که شما ایده بهتری از زاویه و محتوای پیام خواهید داشت و نوشتن یک مقدمه جالب و جذاب که به طرز ماهرانه ای شامل عبارت کلیدی هدفمند شما باشد را آسان تر می کند.

برای نوشتن یک مقدمه خوب برای مقاله خود به مشاوره نیاز دارید؟ ما همچنین یک مقاله فوق العاده مفید با دستور العمل برای ارائه های عالی نوشتیم!

نتیجه

در این مقاله یاد گرفتید که این یک تمرین خوب سئو است که عبارت کلیدی خود را در مقدمه خود قرار دهید. البته، فقط اضافه ، عبارت کلیدی کار زیادی انجام نمی دهد، مگر اینکه کل مقدمه (و پیام) شما به خوبی نوشته شده باشد. بنابراین یک مقدمه جذاب چگونه به نظر می رسد؟ مختصر است و بلافاصله موضوع را به خواننده معرفی می کند. از طرف دیگر، به سؤالی که خواننده ممکن است داشته باشد پاسخ می دهد. بنابراین، برای نوشتن مقدمه های عالی وقت بگذارید. هم برای مخاطبان شما و هم برای گوگل. ارزشش را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: راهنمای نهایی نوشتن سئو »

به یک مجموعه حرفه ای Yoast SEO تبدیل شوید

منبع: https://yoast.com/focus-keyphrase-in-introduction/