Reddit Ads Manager برای سادهسازی کارآمدتر فرآیند ایجاد و نظارت بر کمپینها بهروزرسانی شده است.
این پلتفرم اکنون شش ویژگی خودکار جدید را ارائه میکند که برای دسترسی آسان تبلیغکنندگان به بهترین شیوههای خلاقانه طراحی شدهاند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرسانیها راههای آسانتری برای ایجاد کمپین و دریافت حمایت خلاقانه در اختیار تبلیغکنندگان قرار میدهند، که میتواند به ویژه برای کسبوکارهای کوچک و متوسط (SMB) با منابع محدود مفید باشد.
عناوین هوشمندانه این ابزار جدید به طور خودکار انواع سرفصل های تبلیغاتی متناسب با مخاطبان منحصر به فرد Reddit تولید می کند. برای استفاده از آن، تبلیغ کنندگان به سادگی آدرس وب سایت خود را وارد می کنند.
چارچوب بندی مجدد دارایی های خلاق. این ابزار جدید به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا تصاویر را متناسب با مشخصات قالب تبلیغاتی Reddit برش دهند و فرآیند آپلود را سادهتر کند.
استراتژی مناقصه خودکار با کمترین هزینه. این ابزار جدید برای کمک به تبلیغکنندگان طراحی شده است تا با تعیین خودکار مبلغ هزینه تبلیغات، نتایج کمپینهای خود را در حد بودجه خود به حداکثر برسانند. در ابتدا توسط تبلیغکنندگانی که بر ترافیک و خلاقیت ساده تمرکز میکردند استفاده میشد، اکنون برای کسانی که اهداف تبدیل و نصب دارند در دسترس است.
میانگین بودجه های روزانه. این بهروزرسانی، بودجههای روزانه تبلیغکنندگان را بهگونهای خودکار میکند که با کل هزینههای آنها در هفته هماهنگ شود، و نیاز به تنظیمات دستی برای سازگاری با نوسانات هزینهها را کاهش میدهد.
مدیریت کمپین به روز شده. Reddit ویژگیهای تکراری و ویرایش انبوه خود را بهبود بخشیده است تا اکنون به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که کمپینها، گروههای تبلیغاتی یا تبلیغات موجود را کپی کرده و از آنها به عنوان الگویی برای موارد جدید استفاده کنند. علاوه بر این، ابزار ویرایش انبوه دارای یک رابط کاربری جدید است که ویرایشها و بهینهسازی سریعتر کمپینها را تسهیل میکند.
بهبود گزارش در داشبورد Reddit. Reddit رابط کاربری داشبورد خود را بهروزرسانی کرده است تا شفافیت را برای تبلیغکنندگانی که عملکرد کمپین خود را در زمان واقعی ردیابی میکنند، بهبود بخشد. بهروزرسانیها قابلیت استفاده بهبودیافته، نمودارهای جدیدی را که معیارهای عملکرد را نشان میدهند و گزینههای فیلترینگ گزارش اضافی برای ردیابی شخصیسازی شده را ارائه میکنند.
خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.
آنچه ردیت می گوید. جیم اسکوایرز، معاون ارشد بازاریابی و رشد کسب و کار Reddit در بیانیه ای گفت:
- هر کمپین در Reddit منحصر به فرد است و ما در تلاش هستیم تا نیازهای تبلیغ کنندگان خود را برآورده کنیم و در عین حال بهترین شیوه ها را در ایجاد، استراتژی و مدیریت کمپین ارائه کنیم. »
- هدف ما از طریق اتوماسیون این است که ایجاد بهترین و مرتبطترین تجربیات تبلیغاتی را برای تبلیغکنندگان و کاربران آسانتر کنیم. برای مثال Smart Headlines ابزاری بصری است که همه تبلیغکنندگان Reddit میتوانند از آن برای ارتباط مؤثر با مخاطبان خود استفاده کنند.
منبع: https://searchengineland.com/reddit-ads-manager-new-features-438892