- 1. صفحات با اطلاعات قدیمی را به روز کنید
- 2. صفحات مرده با بک لینک را تغییر مسیر دهید
- 3. صفحات با لینک های داخلی را تقویت کنید
- 4. به دنبال قطعه های ویژه بگردید
- 5. شخصی را استخدام کنید تا محتوای شما را با بهترین عملکرد ترجمه کند
- 6. با استفاده از ChatGPT عناوین بهتری برای صفحات محبوب بنویسید
- 7. برای مشاهده بیشتر از Schema Markup استفاده کنید
در دراز مدت، راهی که میتوانید ترافیک ارگانیک بیشتری به دست آورید این است: محتوای بیشتری درباره چیزهایی که مردم جستجو میکنند ایجاد کنید و پیوند ایجاد کنید. مشکل این است که زمان می برد.
اگر میخواهید به سرعت ترافیک ارگانیک بیشتری داشته باشید، باید آب بیشتری از آنچه در حال حاضر دارید جمع کنید. این هفت تاکتیک به شما نشان می دهد که چگونه.
اگر افرادی که موضوع شما را جستجو می کنند اطلاعات اخیر را می خواهند، اگر صفحه خود را به روز نکنید، ترافیک و رتبه بندی خود را از دست خواهید داد. گوگل به سادگی صفحاتی با محتوای جدیدتر را بالاتر از شما رتبه بندی می کند.
از طرف دیگر، این ترافیک معمولاً به راحتی قابل بازیابی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قدیمی را با جدید جایگزین کنید و مواردی را که دیگر مرتبط نیستند حذف کنید.
به عنوان مثال، افرادی که به دنبال آمار صنعتی هستند، دادههای سالهای قبل را نمیخواهند. به همین دلیل است که لیستهای آمار صنعت ما معمولاً وقتی آنها را بهروزرسانی میکنیم، باعث افزایش ترافیک میشوند. و بررسی آمار و تعویض آن در صورت لزوم کمتر از یک روز کار نیاز است.
در اینجا نحوه یافتن صفحاتی با بیشترین کاهش ترافیک در شش ماه گذشته در Ahrefs آمده است:
- باز کن کاوشگر سایت و دامنه خود را وارد کنید.
- رفتن به صفحات اول گزارش.
- آن را بپوشان ترافیک فیلتر به رد شد.
- مقایسه کنید با شش ماه قبل و مرتب ، تغییر ترافیک از بالا تا پایین.
از آنجا، میتوانید فهرست موضوعاتی را که محققان انتظار اطلاعات جدیدی در مورد آنها دارند، مشاهده و بهروزرسانی کنید. صفحه «برترین جستجوهای Google» ما مثال خوبی است، زیرا جستجوگران اهمیتی نمیدهند که مردم در سال 2021 چه چیزی را جستجو کردهاند. آنها میخواهند بدانند چه چیزی امروزه محبوب است.
صفحات مرده صفحاتی هستند که دیگر در سایت شما وجود ندارند. اگر آنها بک لینک داشته باشند، اتلاف بزرگی از ارزش ویژه لینک است.
معمولاً بک لینک ها کند هستند و به سختی به دست می آیند. پس از همه، آنها یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی هستند. اما با این تکنیک، بک لینک ها را کنترل می کنید، بنابراین می توانید سئوی خود را سریع تقویت کنید.
- رفتن به کاوشگر سایت Ahrefs و دامنه خود را وارد کنید.
- رفتن به بهترین از طریق لینک گزارش.
- یکی اضافه کنید 404 فیلتر شده.
سپس، این صفحات شکسته را به صفحات زنده مرتبط در سایت خود هدایت کنید. اگر صفحه ای به طور تصادفی حذف شده است، آن را مجدداً بازگردانید. کل فرآیند به این صورت است:
نمی دانید چگونه تغییر مسیر دهید؟ راهنمای ما برای تغییر مسیر برای سئو را بخوانید.
پیوندهای داخلی پیوندهایی از یک صفحه در همان دامنه به دیگری هستند.
یکی از نقش های اصلی آنها در سئو، تسهیل جریان صفحه رنک (معروف به “صندوق لینک”) است. این بدان معناست که می توانید از لینک های داخلی برای بهبود سئوی صفحات سایت خود استفاده کنید.
به عنوان مثال، ما از ابزار رایگان جستجوگر بک لینک خود به برخی از مقالات لینک سازی خود در تلاش برای بهبود رتبه آنها لینک دادیم.
کلید ایجاد این کار ایجاد ارتباط بین مربوط صفحات حسابرسی سایت Ahrefs به طور خودکار آنها را شناسایی می کند:
- برو تایید سایت ها و سایتی را که می خواهید روی آن کار کنید انتخاب کنید.
- بازش کن فرصت های پیوند داخلی ابزار
به ستون های صفحه منبع، زمینه کلمه کلیدی و صفحه هدف توجه ویژه ای داشته باشید. اینها به شما میگویند که به کدام صفحه پیوند دهید، به کدام صفحه پیوند دهید و در کجای صفحه پیوند را اضافه کنید.
برای مثال، چند لینک داخلی مرتبط وجود دارد که میتوانیم از فهرست آمار سئو خود اضافه کنیم:
یک قطعه کد به سؤال جستجوگر با یک پاسخ کوتاه پاسخ می دهد. مثال:
از آنجایی که Google آنها را بالاتر از سایر نتایج نشان می دهد، این ممکن است میانبر شما به بالا باشد.
شما بهترین شانس را برای برنده شدن قطعه برای کلمات کلیدی دارید که بین 2 تا 8 رتبه بندی می کنید، و Google قبلاً یک قطعه برجسته را نمایش می دهد. در اینجا نحوه پیدا ، آنها آمده است:
- رفتن به کاوشگر سایت Ahrefs و دامنه خود را وارد کنید.
- بازش کن کلمات کلیدی ارگانیک گزارش.
- فیلتر برای موقعیت 2-8 و ویژگی های SERP جایی که هدف طبقه بندی نشده است.
- مرتب سازی نتایج بر اساس جلد بالا به پایین برای اولویت بندی
برنده شدن در عصاره به معنای ارائه اطلاعات مفیدتر از آنچه قبلاً طبقه بندی شده است: داده های جدیدتر، پاسخ دقیق تر، تعریف کامل تر از یک اصطلاح و غیره است.
متأسفانه، هیچ گلوله نقرهای در اینجا وجود ندارد، اما نکات فوقالعادهای را در راهنمای بخشهای ویژه ما پیدا خواهید کرد.
مردم هنگام جستجو در گوگل محتوایی به زبان مادری خود می خواهند، حتی اگر جستجوی آنها به زبان انگلیسی باشد. گوگل این را می داند و از مکان و زبان جستجو برای شخصی سازی نتایج استفاده می کند.
به عنوان مثال، هنگامی که من برای “لینک سازی” جستجو می کنم، نتایج را به زبان لهستانی دریافت می کنم. به این دلیل است که گوگل می داند من در لهستان هستم.
اگرچه ما راهنمای ساخت لینک داریم، اما گوگل آن را برای من رتبه بندی نمی کند زیرا به زبان انگلیسی است. با ترجمه آن به زبان های دیگر، می توانیم دسترسی آن را بهبود بخشیم و ترافیک ارگانیک بیشتری ایجاد کنیم.
این کاری است که ما برای بسیاری از مقالات در وبلاگ انگلیسی خود انجام داده ایم.
به عنوان مثال، ترجمه اسپانیایی مقاله بازاریابی وابسته ما هر ماه حدود 8000 بازدید ارگانیک ایجاد می کند.
اگر می خواهید راه ما را دنبال کنید، بهترین راه برای شروع این است که محتوای خود را با بهترین عملکرد ترجمه کنید. ایده اینجا این است که اگر افراد موضوعی را به یک زبان جستجو کنند، احتمالاً افرادی وجود خواهند داشت که آن را به زبان های دیگر جستجو می کنند.
در اینجا نحوه یافتن صفحات با عملکرد برتر در جستجوی ارگانیک آورده شده است:
- دامنه خود را در Ahrefs Site Explorer وارد کنید
- رفتن به صفحات اصلی گزارش
سپس می توانید از ChatGPT بپرسید که چگونه فردی که به زبان دیگری صحبت می کند ممکن است موضوع را جستجو کند:
از آنجا می توانید یک جستجوی محلی برای موضوع را در گوگل با نوار ابزار Ahrefs SEO شبیه سازی کنید و ترافیک تخمینی را به صفحات با رتبه برتر مشاهده کنید. این به شما کمک میکند تا پتانسیل ترافیک موضوع را در آن زبان و منطقه درک کنید.
به عنوان مثال، مقاله با رتبه برتر در مورد ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی فرانسوی حدود 714 بازدید ماهانه ارگانیک از فرانسه دریافت می کند. بنابراین ممکن است ترجمه آن جالب باشد:
اگر بتوانید عناوین خود را برای جستجوگران جذاب تر کنید، حتی اگر رتبه شما ثابت بماند، می توانید کلیک های بیشتری دریافت کنید.
با استفاده از این تکنیک، بیشترین افزایش در محتوایی را خواهید دید که در حال حاضر برای شما ترافیک ایجاد می کند. شما می توانید این صفحات را در صفحات اصلی در Ahrefs Site Explorer یا Google Search Console داده های کلیک گزارش دهید.
برای ما، لیست ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی ما بیشترین ترافیک را ایجاد می کند:
عنوان فعلی ما برای این مقاله اینجاست:
9 بهترین ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی
بیایید ببینیم که آیا ChatGPT می تواند چیزی جالب تر و جذاب تر ارائه دهد یا خیر. در اینجا اعلانی است که من استفاده خواهم کرد:
10 راه برای جذاب تر ، این عنوان به من بدهید: “(عنوان فعلی)”. آنها را زیر 70 کاراکتر نگه دارید. کلمه کلیدی “(کلید کلیدی هدف)” را در هر کدام ذکر کنید.
من از همه اینها خوشم نمی آید، اما به نظر می رسد «تقویت سئو به صورت رایگان: 9 ابزار تحقیق رایگان کلیدواژه رایگان» نسبت به عنوان فعلی ما پیشرفت جزئی داشته باشد. شاید ارزش آن را داشته باشد که آن را خاموش کنید و برای افزایش کلیک ها نظارت کنید.
نشانه گذاری طرحواره کدی است که به گوگل کمک می کند اطلاعات موجود در یک صفحه را درک کند و می تواند برای نمایش نتایج غنی (که قطعه های غنی نیز نامیده می شود) استفاده شود.
همانطور که در بالا می بینید، نتایج با طرحواره از نظر بصری جذاب تر هستند و در نتیجه اغلب می توانند کلیک های بیشتری ایجاد کنند.
یادداشت جانبی.
طرحواره یک عامل رتبه بندی نیست. ایده اینجا این است که روی صفحاتی که قبلاً رتبه بندی شده اند، کلیک های بیشتری دریافت کنید.
اساساً دو راه برای اضافه ، طرحواره به صفحات شما وجود دارد:
- از CMS یا افزونه خود استفاده کنید. فقط کافی است اطلاعاتی را تکمیل کنید تا کد برای شما اضافه شود.
- از یک مولد نشانه گذاری طرحواره استفاده کنید. در اطراف بسیار هستند. با استفاده از سرویس گوگل جست و جو کن. مزیت در اینجا این است که احتمالاً می توانید طرحواره خود را بهتر از گزینه اول سفارشی کنید. نکته منفی این است که شما باید کد را خودتان اضافه کنید.
صرف نظر از این، همیشه بهترین کار این است که کد خود را تأیید کنید. باز هم دو گزینه در اینجا:
می توانید نکات سئوی بیشتری را در موارد زیر بیابید:
سوالات یا نظرات؟ منو پیدا کن ایکس.
منبع: https://ahrefs.com/blog/how-to-increase-organic-traffic/