وبلاگ

آمازون در نظر دارد تغییرات اساسی را انجام دهد که تجربه جستجو را تغییر خواهد داد

آمازون در حال آماده شدن برای یک بازنگری اساسی است که تجربه جستجو را در وب سایت و برنامه خود متحول می کند.

این غول خرده‌فروشی قرار است از ماه ژانویه قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد پیشرفته‌تری را در ایالات متحده ارائه کند که تجربه کاربری مکالمه‌ای، دقیق‌تر و شخصی‌شده‌تر را ارائه دهد.

خریداران می توانند از این فناوری جدید برای مقایسه محصولات در زمان واقعی و جستجو برای جزئیات بیشتر، بررسی ها و توصیه های متناسب با زمینه جستجوی آنها استفاده کنند. بیزینس اینسایدر.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگان باید این پیشرفت‌ها را به دقت زیر نظر داشته باشند تا تأثیر آن‌ها بر قابلیت مشاهده آگهی را ارزیابی کنند. اگر ثابت شود که تغییرات به همان اندازه که ادعا می شود قابل توجه است، بازاریابان دیجیتال ممکن است نیاز داشته باشند استراتژی های کمپین خود را بر این اساس مجددا ارزیابی کنند.

یه دنیای جدید. تصمیم برای بازسازی آمازون، که با نام رمز پروژه نیل شناخته می شود، از سوی جوزف سیروش، معاون جدید رئیس جمهور، مدیر سابق هوش مصنوعی مایکروسافت گرفته شده است. در طی یک ارائه در سراسر شرکت، او به تیم خود گفت:

  • “ما کار بزرگی در پیش داریم. ما باید همه را به سمت این دنیای جدید سوق دهیم.

طبق گزارش‌ها، آمازون جدید در حال حاضر در حال آزمایش داخلی با برنامه‌هایی برای عرضه در ایالات متحده در سال جدید است، با این حال، یک منبع داخلی تایید کرده است که این برنامه‌ها ممکن است تغییر کنند. این پروژه یک اولویت اصلی برای شرکت است و توسط مدیر عامل آمازون، اندی جاسی پشتیبانی می شود.

  مهاجرت موفق وب سایت: افزایش رتبه کلمات کلیدی

چرا حالا؟ روسای آمازون امیدوارند که ایجاد یک عامل خرید محاوره ای مبتنی بر هوش مصنوعی به بهبود تجربه کاربر کمک کند و به خریداران کمک کند با ارائه نتایج جستجو، پاسخ های تخصصی و پیشنهادات محصول، محصولات مورد نظر خود را راحت تر بیابند. این شرکت امیدوار است که این امر منجر به افزایش فروش و بازگشت سرمایه (ROI) به خصوص در موبایل شود.

چگونه کار می کند. ابزار هوش مصنوعی مولد جدید آمازون با استفاده از مربیان هوش مصنوعی انسانی که دائماً کیفیت پاسخ های ارائه شده توسط ربات را بررسی می کنند، توسعه می یابد. علاوه بر این، این ابزار به داده های خرید اختصاصی از کاتالوگ محصولات گسترده آمازون دسترسی خواهد داشت که با داده های رفتار کاربر و بینش خرید و بررسی تکمیل می شود.


خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


آمازون چه گفت؟ در یک جلسه تالار شهر در سراسر شرکت، سیروش به کارکنان آمازون گفت که ویژگی جدید هوش مصنوعی وب سایت باید به عنوان یک فروشنده بسیار شایسته در فروشگاه دیده شود. او گفت:

  • “قبل از تجارت الکترونیک، کارمند فروشگاه موتور جستجوی شما بود. و آن شخص همه چیز را در مورد محصولات می دانست… آنها به شما نگاه می کردند و می دانستند چه چیزی ممکن است بخواهید زیرا مشتریانی مانند شما قبلاً به آن فروشگاه رفته اند.”
  • “آنها ممکن است شما را شخصاً شناخته باشند، بنابراین ممکن است ترجیحات شما را بدانند، و سپس می توانند تمام این اطلاعات را با هم در یک مکالمه به زبان طبیعی با شما ترکیب کنند و در ماموریت خرید به شما کمک کنند. چه می شود اگر بتوانید آن را به همه چیز در آمازون گسترش دهید چه می شود. این ماموریت آینده ای است که ما می خواهیم آرزویش را داشته باشیم.”
  • “اگر ما بتوانیم تبدیل در تلفن همراه را افزایش دهیم، زیرا تجربیات عالی و پاسخ های تخصصی ارائه می دهیم، این می تواند یک دارایی بالقوه قابل توجه برای آمازون باشد.”
  استفاده از اپراتورهای جستجو برای SEO • Yoast

شیرجه عمیق. بخوانش وبلاگ تبلیغات آمازون برای به روز ماندن از آخرین اخبار شرکت.

منبع: https://searchengineland.com/amazon-revamp-change-search-experience-432913