چگونه فراگیری تنوع ارتباطات را تحریک می کند - جمعه تخته سفید
وبلاگ

چگونه فراگیری تنوع ارتباطات را تحریک می کند – جمعه تخته سفید

بنابراین، نکات کلیدی چیست، و چگونه می توانید این را عملی کنید و شروع به داشتن یک استراتژی ساخت لینک فراگیرتر کنید؟

شخصیت های خود را به روز کنید

من می گویم شخصیت های خود را به روز کنید. به عنوان بازاریاب، همه ما شخصیت ها، مخاطبان اصلی خود را داریم. ما به نوعی آنها را توسعه می دهیم و این کار را به طور منظم انجام می دهیم.

همیشه به این مخاطب فکر کنید. کی گم شده ؟ ما به چه کسی فکر نمی کنیم؟ با چه کسی صحبت نمی کنیم؟ با چه کسی می توانیم تماس بگیریم که در حال حاضر این کار را انجام نمی دهیم که منطقی و متناسب با برند و تجارت ما باشد؟

با کهن الگوهای مختلف صحبت کنید

در مرحله بعد، می‌توانم بگویم واقعاً سعی کنید ایده‌ها و استراتژی کمپین خود را با کهن الگوهای مختلف، یعنی افرادی که با شما متفاوت هستند، مورد بحث قرار دهید.

بنابراین اگر شما یک هزاره هستید، ممکن است بخواهید با ژنرال Z در مورد یک ایده کمپین صحبت کنید تا ببینید آیا این ایده برای آنها مناسب است یا خیر. شاید در مورد یک ایده با والدین، پدربزرگ و مادربزرگ یا فرزندان خود صحبت کنید.

واقعاً خوب است که به این فکر کنید که چگونه مخاطبان مختلف ممکن است محصول، کمپین یا پیشنهاد خاصی را دریافت کنند که ممکن است به دلیل اینکه شما آن مخاطب نیستید از دست بدهید. بنابراین صحبت با کهن الگوهای مختلف واقعا به شما کمک می کند تا ایده ها را به روز کنید و اصلاح کنید تا آنها را در دسترس تر و فراگیرتر کنید.

  Google کنترل‌های امنیتی اضافی برند PMax را ارزیابی می‌کند

به موضوعات پرطرفدار نگاه کنید

سپس یکی دیگر به موضوعات داغ و اخبار می پردازد تا مخاطبان جدیدی پیدا کند. همیشه موضوعات جدید، موضوعات پرطرفدار جدید وجود دارد که می توانید دریابید مشکل جدید چیست. و اگر مشکل جدیدی وجود دارد که می‌توانید به نوعی به آن رسیدگی کنید یا به آن پاسخ دهید، این راه دیگری برای دستیابی به مخاطبان جدیدی است که شاید به آن فکر نکرده‌اید، اما در واقع منتظر انجام آن هستند.

فقط یک کادر را علامت نزنید

و سپس من می گویم که دو دلیل آخر این است که فقط آن کادر را علامت نزنیم. فقط فهرستی مانند «خوب، ما باید یک کمپین فراگیر انجام دهیم»، کادر را علامت بزنید. آن را بخشی از استراتژی کلیدی خود قرار دهید.

در نهایت، این مخاطب فقط نوعی مخاطب مستقل نیست. آنها بخشی از استراتژی شما هستند و باید در واقع با شما، برند و پیشنهاد شما هماهنگ باشند.

شما فقط باید به این فکر کنید که آنها چه کسانی هستند و چگونه باید به طور واقعی و ارگانیک به آنها دسترسی پیدا کنید.

معتبر باشید

که من را به نقطه پایانی من می رساند، در مورد معتبر بودن. آن را در جایی انجام دهید که در قلب کسب و کار شما، در قلب خدمات شما، در قلب محصول و پیشنهاد شما قرار دارد، و دوباره، با بازگشت به آنچه در ابتدا گفتم، در طرح تجاری منطقی است.

از اینکه جمعه در Whiteboard به من ملحق شدید متشکرم. اسم من اسحاق است. من یک استراتژیست تحقیق هستم. اگر می‌خواهید در مورد هر چیزی که در رابطه با روابط عمومی، ایجاد پیوند، گسترش یا هر چیزی که مربوط به جستجو است با من صحبت کنید، می‌توانید در لینکدین، توییتر یا وب‌سایت من با من تماس بگیرید.

  How to Choose an SEO Company in 8 Steps

رونویسی توسط Speechpad

منبع: https://moz.com/blog/inclusivity-drives-link-diversity-whiteboard-friday