• وبلاگ

    12 Key Options With Pros and Cons

    A marketing channel is the way through which your message reaches your audience. Some of the most popular channels are advertising, email, social media, and search engines like Google. On the one hand, marketing channels allow you to promote your business so that you can get more customers. On the…

  • وبلاگ

    The Lean Guide (With Template)

    A competitive analysis (or market competitive analysis) is a process where you collect information about competitors to gain an edge over them and get more customers. However, the problem is that “traditional” competitive analysis is overkill for most businesses — it requires impractical data and takes too long to complete…

  • وبلاگ

    7 راه سریع برای افزایش ترافیک ارگانیک

    در دراز مدت، راهی که می‌توانید ترافیک ارگانیک بیشتری به دست آورید این است: محتوای بیشتری درباره چیزهایی که مردم جستجو می‌کنند ایجاد کنید و پیوند ایجاد کنید. مشکل این است که زمان می برد. اگر می‌خواهید به سرعت ترافیک ارگانیک بیشتری داشته باشید، باید آب بیشتری از آنچه در…

  • وبلاگ

    بهترین ابزار رایگان برای شروع

    نظارت بر سئو شامل بررسی منظم عملکرد سئو و اطمینان از عاری بودن وب سایت شما از مسائل فنی عمده است. نظارت بر جنبه‌های کلیدی سئو مهم است زیرا به شما امکان می‌دهد به مواردی که ممکن است بر روی دید موتور جستجوی شما تأثیر بگذارد، واکنش نشان دهید، مانند…

  • وبلاگ

    B2B SaaS Marketing: The Ahrefs Guide

    What sets B2B SaaS marketing apart from its B2C counterpart is the length of the buyer’s journey. A buyer’s journey consists of the steps that a customer takes in order to purchase a product or a service. It’s everything from discovering the brand to comparing with competitors, checking the pricing…