دیزنی به عنوان بخشی از گسترش پلت فرم تبلیغاتی خود با گوگل همکاری می کند
وبلاگ

دیزنی به عنوان بخشی از گسترش پلت فرم تبلیغاتی خود با گوگل همکاری می کند

Disney Advertising با Google و The Trade Desk برای گسترش تبادل تبلیغات بلادرنگ دیزنی خود (DRAX) همکاری می کند.

این مشارکت به این معنی است که کاربران Display & Video 360 و The Trade Desk Google می‌توانند مستقیماً از طریق DRAX به موجودی جریان در Hulu و Disney Plus دسترسی داشته باشند.

چرا ما اهمیت می دهیم. اکنون تعداد بیشتری از بازاریابان ملی، منطقه ای و محلی دسترسی آسان تری به موجودی تبلیغات در Hulu و Disney Plus خواهند داشت.

چرا حالا؟ همانطور که شرکت ها بودجه تبلیغاتی خود را از تلویزیون سنتی به پلتفرم های ویدئویی دیجیتال تغییر می دهند، شبکه های تلویزیونی تاثیر آن را احساس می کنند. با این حال، سرویس‌های استریم مانند Disney Plus و Hulu به دلیل مخاطبان زیاد و درگیرشان، جذب تبلیغ‌کنندگان می‌شوند. این پلتفرم‌ها همچنین هدف‌گیری پیشرفته، ویژگی‌های تعاملی و تجزیه و تحلیل بلادرنگ را ارائه می‌کنند، که آنها را به گزینه‌های رقابتی برای بازاریابان تبدیل می‌کند که می‌خواهند به طور مؤثر به مخاطبان هدف خود دست یابند.

آنچه دیزنی می گوید. جیمی پاور، معاون ارشد فروش آدرس پذیر در تبلیغات دیزنی، در بیانیه ای گفت:

  • “هدف دیزنی این است که تبلیغ‌کنندگان را قادر سازد تا با آزادی و انعطاف‌پذیری معامله کنند که به بهترین وجه با نیازهای تجاری آنها مطابقت دارد. »
  • «داشتن پشته فناوری خودمان به ما این امکان را می‌دهد که مسیری مستقیم بین موجودی پریمیوم خود و پلتفرم‌های خرید رسانه‌های پیشرو در صنعت ایجاد کنیم، روش خرید و فروش تبلیغات در دیزنی را ساده‌تر می‌کنیم و در عین حال کارایی بیشتری را برای مشتریان خود فراهم می‌کنیم.
  Your Essential Guide to SEO Success » Rank Math

آنچه گوگل می گوید. استفان یاپ، مدیر کل آمریکا برای پلتفرم بازاریابی گوگل، گفت:

  • برای بیش از یک دهه، گوگل و دیزنی در زمینه نوآوری های تبلیغاتی پیشرفته که نتایج را برای مشتریان به ارمغان می آورد، همکاری کرده اند.
  • ما مشتاقیم که این رابطه را گسترش دهیم تا تقاضای Display & Video 360 را به DRAX بیاوریم، و به تبلیغ‌کنندگان خود راه جدیدی برای خرید مستقیم موجودی CTV با کیفیت بالای دیزنی و دسترسی به مخاطبان خود با راه‌حل‌های محرمانه ارائه دهیم.»

خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


DRAX چیست؟ دیزنی DRAX را – به نام شخصیتی در فرانچایز فیلم Guardians of the Galaxy – در مارس 2021 به عنوان بخشی از پلت فرم فناوری تبلیغاتی خود راه اندازی کرد. DRAX، که یک پلتفرم تبلیغاتی خودکار است، تقاضای ویدیو از سوی تبلیغ‌کنندگان را یکپارچه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که پیشنهادات مستقیم و برنامه‌ای به طور منصفانه برای نمایش تبلیغات دیزنی رقابت می‌کنند.

منبع: https://searchengineland.com/disney-google-trade-desk-drax-438562