مایکروسافت تبلیغات Bing را در Google Chrome نشان می دهد
وبلاگ

مایکروسافت تبلیغات Bing را در Google Chrome نشان می دهد

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت از تبلیغات پاپ‌آپ در Google Chrome استفاده می‌کند تا از کاربران بخواهد موتور جستجوی پیش‌فرض خود را به Bing تغییر دهند.

بیشتر و بیشتر کاربران ویندوز تبلیغات Bing AI و موتور جستجوی Bing مایکروسافت را هنگام مرور در کروم مشاهده کرده اند. اگر کاربران بخواهند این درخواست‌ها را بپذیرند، مایکروسافت به‌طور خودکار Bing را به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض جدید برای Chrome به‌جای Google تنظیم می‌کند.

مشکلات بدافزار کاربران ابراز نگرانی کرده‌اند که تبلیغات پاپ‌آپ شبیه بدافزار به نظر می‌رسند، اما مایکروسافت تصریح کرده است که این اعلان‌ها قانونی هستند و فقط باید یک بار ظاهر شوند.

کیتلین رولستون، مدیر ارتباطات مایکروسافت، دلیل اجرای این تبلیغات پاپ آپ را توسط این شرکت برجسته کرد. او تاکید کرد که هدف مایکروسافت این است که به کاربران این امکان را بدهد که Bing را به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض دستگاه خود تنظیم کنند و به آنها حق انتخاب بدهد.

پیشنهاد انتخاب کیتلین رولستون، مدیر ارتباطات مایکروسافت، توضیح داد که این غول فناوری تبلیغات پاپ آپ را ارائه کرد تا به کاربران امکان انتخاب موتور جستجوی پیش فرض دستگاه Bing را بدهد. او به The Verge گفت:

  • این یک اعلان یک‌باره است که به کاربران این امکان را می‌دهد که Bing را به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض خود در کروم تنظیم کنند.
  • “ما اهمیت زیادی برای ارائه انتخاب به مشتریان خود قائل هستیم، بنابراین گزینه ای برای رد اعلان وجود دارد.”

Roulston همچنین اشاره کرد که پاپ آپ مزیت بیشتری را برای کاربران ویندوز فراهم می کند. پذیرش آن می‌تواند برای آن‌ها نوبت‌های چت اضافی در Copilot فراهم کند.

  چگونه یک تحلیل رقابتی سئو انجام دهیم » رتبه ریاضی

چرا ما اهمیت می دهیم. ارائه انتخاب به کاربران برای تغییر موتور جستجوی پیش‌فرض خود می‌تواند به بازار جستجوی منصفانه‌تر کمک کند و گزینه‌های بیشتری را برای تبلیغات خود در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار دهد. با این حال، اگر مایکروسافت قصد دارد با استفاده از تبلیغاتی که این کار را نمی‌کند، کاربران را تشویق کند تا Bing را به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض خود انتخاب کنند. به نظر نمی رسد بدافزار احتمالاً سازنده تر باشد.

آنچه مایکروسافت می گوید. مایکروسافت بلافاصله به درخواست جستجوی موتور جستجو برای اظهار نظر پاسخ نداد.

چرا حالا؟ معرفی تبلیغات پاپ‌آپ با هدف تسهیل فرآیند تغییر موتور جستجوی پیش‌فرض برای کاربران ویندوز، همزمان با دعوای حقوقی ضد انحصار گوگل در حال انجام است. در این شکایت، گوگل متهم است که از تاکتیک های ناعادلانه برای حفظ موقعیت خود به عنوان موتور جستجوی پیشرو در جهان استفاده کرده است. ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، یکی از چهره های کلیدی در توسعه بینگ، در جلسه محاکمه حضور یافت و به دادگاه گفت که افراد در انتخاب موتورهای جستجو گزینه های واقعی ندارند. او گفت:

  • شما صبح از خواب بیدار می شوید، دندان های خود را مسواک می زنید و در گوگل جستجو می کنید. »
  • «من جستجو یا جستجوی اینترنتی را بزرگترین دسته نرم افزار می دانم. ما یک بازیکن سهم بسیار بسیار کوچک هستیم. اما ما در این مسیر پافشاری می کنیم زیرا آن را به عنوان یک دسته از نرم افزارها می بینیم که می توانیم در آن مشارکت داشته باشیم.
  • بازی سختی است، اما هیچکس نمی تواند ما را متهم به عدم پشتکار کند.»
  بهترین ابزار رایگان برای شروع

نادلا اضافه کرد که تنها دلیلی که غول فناوری تصمیم می گیرد در تجارت جستجو باقی بماند، این است که می خواهد با اجرای آن به عنوان یک «سرویس عمومی»، تحقیقات را رقابتی تر کند.

خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


شیرجه عمیق. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای به‌روزرسانی‌شده ما را در مورد آزمایش‌های ضدانحصار ایالات متحده علیه Google بخوانید.

منبع: https://searchengineland.com/microsoft-ads-bing-google-chrome-438487