درآمد اسنپ 5 درصد افزایش می یابد، اما کمتر از انتظارات وال استریت است
وبلاگ

درآمد اسنپ 5 درصد افزایش می یابد، اما کمتر از انتظارات وال استریت است

درآمد اسنپ در سه ماهه پایانی سال گذشته 5 درصد افزایش یافت و به 1.36 میلیارد دلار رسید.

علیرغم این رشد، این رقم کمی کمتر از پیش بینی تحلیلگران وال استریت است که پیش بینی 1.38 میلیارد دلاری برای شرکت مادر اسنپ چت داشتند.

با این حال، در سه ماهه چهارم، زیان خالص به 248 میلیون دلار کاهش یافت که نسبت به 288 میلیون دلار گزارش شده در مدت مشابه سال گذشته بهبود یافته است.

اخراج. نتایج ناامیدکننده پس از آن به دست آمد که اسنپ حدود 10 درصد از نیروی کار جهانی خود را در اوایل این هفته اخراج کرد. مدیر عامل اسنپ، ایوان اشپیگل، گفت که این تصمیم «دردناک» اما «برای دستیابی به اهداف بلندمدت ما ضروری است».

تغییر استراتژی تبلیغات اسنپ ​​سال گذشته استراتژی تبلیغاتی خود را تغییر داد تا بیشتر بر روی تبلیغات پاسخ مستقیم تمرکز کند، که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً از برنامه کلیک کرده و محصولات را خریداری کنند. به گفته اشپیگل، این تغییر ابتدا منجر به کاهش فروش در نیمه اول شد، اما در دراز مدت به سود کسب و کار تبلیغاتی اسنپ خواهد بود.

غذای آماده. اسنپ ​​اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد سال 2023 خود به اشتراک گذاشت:

  • کاربران فعال روزانه 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 414 میلیون نفر رسیده است.
  • درآمد سه ماهه چهارم نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش یافت و به 1361 میلیون دلار رسید.
  • جریان نقدی عملیاتی سه ماهه چهارم 165 میلیون دلار و جریان نقدی آزاد 111 میلیون دلار.
  اکنون در Yoast SEO 21.0 موجود است • Yoast

مشتاقانه منتظر است. اسنپ ​​چت پیش بینی می کند که تعداد کاربران فعال روزانه در سه ماهه اول سال جاری به 420 میلیون نفر برسد و انتظار می رود درآمد بین 11 تا 15 درصد رشد کند.

آنچه اسنپ می گوید. ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ در بیانیه ای گفت:

  • «2023 سالی مهم برای اسنپ بود، زیرا ما تجارت تبلیغاتی خود را متحول کردیم و به گسترش جامعه جهانی خود ادامه دادیم و به 414 میلیون کاربر فعال روزانه رسیدیم. »
  • اسنپ ​​چت ارتباطات با دوستان، خانواده و جهان را تقویت می کند و این پیشنهاد ارزش منحصر به فرد، پایه ای قوی برای ایجاد کسب و کار ما برای رشد بلندمدت فراهم کرده است. »

چرا ما اهمیت می دهیم. اسنپ ​​چت پس از عملکردی کمتر از انتظارات وال استریت، می تواند فرصتی بی نظیر برای تبلیغ کنندگان در این سه ماهه ایجاد کند. کاهش بالقوه در علاقه تبلیغ‌کننده می‌تواند منجر به کاهش رقابت شود و قرار دادن تبلیغات را سودآورتر کند. این به نوبه خود فرصتی را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند تا بازدهی بالاتری در هزینه تبلیغات داشته باشند. با این حال، در مقایسه با پلتفرم‌های رقیب مانند متا، می‌تواند سرمایه‌گذاری پرخطرتری برای تبلیغ‌کنندگان باشد.


خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


شیرجه عمیق. برای اطلاعات بیشتر گزارش اسنپ چت را به طور کامل بخوانید.

منبع: https://searchengineland.com/snap-revenue-2023-wall-street-437288