وبلاگ

بازگشت سرمایه دسترسی در سئو

نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منعکس نکند.

این مقاله حاوی عبارات توانمندی است که در سراسر مقاله رد شده و با آنها مبارزه می شود. آنها برای برجسته ، جایگزین های بهتر گنجانده شده اند.

دسترسی باید یکی از اولویت های اصلی وب سایت شما در سال 2024 باشد

افراد دارای معلولیت و آنهایی که نیازهای دسترسی دارند درصد قابل توجهی از مشتریان ما را تشکیل می دهند – اما، حتی اگر اینطور نبود، باید به تجربه کاربر نهایی کسانی که با محصولات، خدمات و محتوای ما تعامل دارند، اهمیت دهیم.

به‌عنوان یک متخصص سئو که سال‌ها مدافع دسترسی بوده‌ام، همه آن‌ها را در مورد بهانه‌هایی برای عدم اجرای بهترین شیوه‌های دسترسی در یک وب‌سایت شنیده و دیده‌ام.

“این برای من چقدر هزینه دارد؟” »

فقط روی سئو تمرکز کنید، هیچ چیز دیگری برای کسب و کار من مفید نخواهد بود.

«چرا باید این کار را انجام دهم در حالی که این کار فقط بر تعداد کمی از افراد تأثیر می گذارد؟ »

ما نمی خواهیم که افراد نابینا محصولات ما را بخرند. »

کاش اغراق می کردم، مخصوصاً در مورد آخری. مثل اونا نباش ارائه یک وب سایت غیرقابل دسترس نه تنها یک فرصت از دست رفته برای کاربران است، بلکه یک فرصت از دست رفته برای شما نیز به عنوان یک صاحب کسب و کار است. به همه آن مشتریان بالقوه فکر کنید که روی وب سایت غیرقابل دسترس شما کلیک می کنند و راه حل های جایگزین پیدا کنید!

من مکالمات بی‌شماری داشته‌ام که سعی کرده‌ام صاحبان کسب‌وکار را متقاعد کنم تا به من اجازه دهند شیوه‌های دسترسی اولیه را در گردش کار SEO خود لحاظ کنم. راستش من از سوال ، منصرف شدم و شروع کردم به انجام دادن. بسیاری از فعالیت های سئو نیز از قابلیت دسترسی سود می برند.

هنگامی که من نیاز به بحث در مورد دسترسی با یک مشتری دارم، همیشه به “چه چیزی در آن برای من است” می رسد. سپس شروع به درو ، مزایا خواهم کرد و آنچه را که برای مشتریم مهم به نظر می رسد کشف خواهم کرد:

سه مورد آخر معمولاً توجه آنها را جلب می کنند. نگران نباشید؛ کمی بعد افزایش درآمد 18.9 درصدی را بررسی خواهیم کرد. در این پست وبلاگ، داده‌هایی را که برای توجیه بهترین شیوه‌های دسترسی برای جستجوی ارگانیک باید بدانید، به اشتراک می‌گذارم. ما به افزایش درآمد و رقبای شما نگاه خواهیم کرد.

  A Step-by-Step Guide (Free Template Included)

شناسایی درآمد کاربران دارای معلولیت

بنابراین، برای شناسایی درآمد مشتری، باید برخی از آمارها را درک کنید. این آمار بسته به کشوری که شرکت در آن فعالیت می کند متفاوت است. همچنین به اطلاعات شرکت در مورد درآمد ارگانیک نیاز خواهید داشت.

من در مورد کل فرآیند با شما صحبت خواهم کرد و از تجارت الکترونیک به عنوان مثال برای تجزیه کل هزینه های آنلاین و نحوه تلاقی آن با دسترسی استفاده می کنم.

قبل از اینکه به پتانسیل درآمد بپردازیم، چند آمار اساسی وجود دارد که باید بدانید و به آنها مراجعه کنید.

آمار دسترسی و استفاده از اینترنت در آمریکا

تصویر جزئیات آمار جمعیت معلولان آمریکا.

تخمین درآمد برای مشتریان دارای معلولیت

با در نظر گرفتن این اعداد و کمی ریاضی، می توانیم با فرمول زیر تخمین بزنیم که چه مقدار از درآمد ما (در صورتی که وب سایت ما در دسترس باشد) از مشتریان دارای معلولیت است.

27 درصد از آمریکایی ها با معلولیت زندگی می کنند، 63.8 درصد از افراد دارای معلولیت به طور مکرر به اینترنت دسترسی دارند و 91 درصد از کل آمریکایی ها به اینترنت دسترسی دارند.

27٪ * 63.8٪ / 91٪ = 18.9٪ از کل جمعیت مصرف کننده اینترنت ایالات متحده دارای معلولیت هستند.

تصویر با متن نشان دهنده فرمول ذکر شده برای محاسبه کل جمعیت اینترنت ایالات متحده است.

18.9 درصد رقمی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. برای یک کسب و کار با هر اندازه ای، 18.9٪ از درآمد اضافی نشان دهنده پول تغییر دهنده زندگی است. این 18.9 درصد یک عدد بسیار مهم برای درک اینکه چند نفر از یک وب سایت قابل دسترس سود می برند است.

اگر به کل درآمد تجارت الکترونیک در سال 2023 نگاه کنیم، می بینیم که 196.56 میلیارد دلار (1.04t * 18.9٪) به صورت آنلاین توسط افراد دارای معلولیت هزینه شده است. این به سادگی فروش آنلاین است. ما در این مرحله هیچ تبدیل دیگری را در نظر نمی گیریم. آنچه ما می بینیم این است که افراد دارای معلولیت بخش کوچکی از جمعیت نیستند. سهم گسترده ای در اقتصاد آنلاین از جانب کاربران دارای معلولیت است.

شما می توانید این فرمول را برای هر کسب و کاری در ایالات متحده و درآمد آن تکرار کنید. از این آمار و فرمول با هم برای ساختن داستان استفاده کنید و در عین حال اهمیت دسترسی به مشتری را توضیح دهید.

شما می‌توانید این داده‌ها را به روش‌های مختلفی ارائه کنید، اما به ساده‌ترین شکل: اگر می‌دانید وب‌سایت شما غیرقابل دسترس است، می‌توانید فرض کنید که درآمدتان 18.9 درصد کمتر از درآمدی است که در صورت دسترسی به آن می‌توانستید کسب کنید. فرضیات در مورد اینکه آیا یک سایت در دسترس است یا نه به ندرت اشتباه است.

مالکیت سهم بازار کاربران ناتوان

برای کاربران دارای معلولیت، این احتمال وجود دارد که آنها در یافتن وب سایت هایی که بتوانند به طور کامل در آن ها پیمایش کنند، با مشکل مواجه شوند. کاربران دارای معلولیت باید به چندین سایت نگاه کنند تا سایتی را پیدا کنند که نیازهای آنها را برآورده کند تا بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند.

  تعداد فالوورها عامل رتبه بندی در جستجوی گوگل نیست

مطالعات نشان داده است که بیش از 90 درصد از وب سایت ها حداقل استانداردهای مربوط به انطباق WCAG را برآورده نمی کنند.

WCAG به استانداردی برای دسترسی آنلاین تبدیل شده است و اغلب توسط آن ارجاع می شود قانون آمریکایی های دارای معلولیت (ADA) به عنوان استاندارد برای دسترسی آنلاین. همچنین یک تکلیف قانونی است.

سطوح انطباق WCAG به سه سطح A، AA و AAA تقسیم می شوند. سطح A به اساسی ترین مسائل دسترسی، مانند متن جایگزین و پیمایش صفحه صفحه کلید می پردازد. آنها دستورالعمل‌های محتوا و دسترسی را که یک وب‌سایت باید رعایت کند فهرست می‌کنند، و اعمال بسیاری از آنها دشوار نیست.

با این حال، از آنجایی که 90٪ از تمام وب سایت ها حداقل استانداردهای دسترسی را ندارند، منطقی است که فرض کنیم یک وب سایت به طور کامل قابل دسترسی نیست. شما می توانید این را برای کسب و کار خود و همچنین برای رقبای خود اعمال کنید. اگر دسترسی را نادیده گرفته اید، این احتمال وجود دارد که رقبای شما نیز کار لازم را برای خدمت به تمام مشتریان بالقوه خود انجام ندهند.

این یک فرصت قابل توجه برای کسب و کار شما برای تسخیر بازار ایجاد می کند. با کار با سئوکاران، توسعه دهندگان، و/یا کارشناسان دسترسی، می توانید خود را برای گرفتن بالقوه سهم بازار از کاربران ناتوان برای خدمات/توقف خاص خود باز کنید.

این مبلغ کمی نیست، اما اگر قبلاً برای کار سئو و توسعه هزینه می‌کنید، می‌توانید بهترین شیوه‌های دسترسی را نیز بررسی کنید. سئو می تواند به شما کمک کند تا به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید. دسترسی می تواند به شما کمک کند تا 18.9٪ از این کاربران را تبدیل کنید.

هزینه عدم دسترسی

هنگام دفاع از دسترس‌پذیری، باید در نظر داشته باشید که اگر وب‌سایت خود را از دسترس خارج کنید، چه اتفاقی می‌افتد. این می‌تواند هزینه‌های دفاع از دعوای دسترسی دیجیتالی – یا حتی تسویه یک درخواست نامه – را پوشش دهد که اغلب از حل مشکلات دسترسی از قبل پرهزینه‌تر است.

که در در سال 2021، 265000 نامه درخواست دسترسی به وب سایت به مشاغل ارسال شد با مبلغ تخمینی 25000 دلار در هر مورد برای حل درخواست نامه و سپس اقدام به حل مشکلات دسترسی.

دعوای حقوقی دسترسی برای شما هزینه بسیار بیشتری خواهد داشت.

وقتی صحبت از دسترسی به میان می‌آید، باید فعال بود. اگر از همان ابتدا کار دسترسی را در اولویت قرار دهید، می توانید از مزایای آن بهره مند شوید و به عنوان یک برند قابل دسترسی در بین مشتریان خود شناخته شوید.

چگونه دسترسی و سئو به یکدیگر متصل می شوند

شاید شنیده باشید که داشتن یک وب سایت در دسترس به شما کمک می کند رتبه بهتری کسب کنید. متاسفانه این کاملا درست نیست. گوگل واقعاً اهمیتی نمی دهد که وب سایت شما کاملاً در دسترس باشد.

  آسیب پذیری پلاگین سئوی رتبه ریاضی وردپرس بیش از 2 میلیون سایت را تحت تأثیر قرار می دهد

با این حال، گوگل اهمیت می دهد که آیا شما از یک ساختار سرفصل ثابت پیروی می کنید. گوگل اهمیت می دهد که شما با عبارات عادی صحبت کنید. گوگل اهمیت می دهد که متن جایگزین داشته باشید. گوگل اهمیت می دهد که آیا سایت شما با جاوا اسکریپت غیرفعال قابل پیمایش است یا خیر. گوگل اهمیت می دهد که آیا تجربه کاربری در تلفن همراه با دسکتاپ یکسان است یا خیر. گوگل اهمیت می دهد ملزومات وب.

اینها همه فعالیت هایی هستند که یک سئو باید در طول ممیزی و استراتژی های بهینه سازی فنی خود در یک کمپین به آنها بپردازد. این فعالیت‌ها می‌توانند تأثیر مستقیمی بر سئو داشته باشند، زیرا زمینه اضافی را برای محتوای شما فراهم می‌کنند و تجربه صفحه خوبی ایجاد می‌کنند. همین فعالیت ها در رفع نیازهای دسترسی کاربران دارای معلولیت بسیار مهم هستند.

نکات سریع برای دسترسی بیشتر وب سایت شما

آیا می خواهید بهترین شانس را برای دستیابی به آن افزایش 18.9 درصدی در درآمد داشته باشید؟ در اینجا ده نکته وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند.

  1. اطمینان حاصل کنید که هر صفحه دارای یک ساختار عنوان به درستی تعریف شده است. کاربرانی که از صفحه خوان ها استفاده می کنند، اغلب از یک هدر به سرفصل دیگر می پرند.

  2. محتوایی با نمایش خوب و خوانا ایجاد کنید. ما باید مشکلاتی را که کسب و کارمان حل می کند توصیف کنیم و آنها را با عبارات واضح توضیح دهیم.

  3. پیوندها باید به وضوح از سایر متن ها متمایز شوند.

  4. همه لینک ها باید توصیفی باشند.

  5. تست کنید که می توانید با صفحه کلید با هر چیزی مانند ماوس تعامل داشته باشید. برای پیمایش در وب سایت از کلید تب استفاده کنید.

  6. همه تصاویر محتوا باید متن جایگزین توصیفی یا توضیحات قابل ارتقا مرتبط داشته باشند.

  7. اطمینان حاصل کنید که از تصاویر در جایی که محتوای متنی مناسب تر است استفاده نمی شود.

  8. Breadcrumb ها فقط برای پیوندهای داخلی و داده های ساختاریافته نیستند. آنها یک روش فوق العاده موثر برای بهبود تجربه برای کاربران دارای معلولیت هستند.

  9. صفحه حاوی عناصر چشمک زن مضر، یعنی بینابینی نیست.

  10. می توانید در حالی که فقط در یک جهت پیمایش می کنید، به طور موثر بزرگنمایی و بزرگنمایی کنید.

اینجا یک است چک لیست دسترسی کامل که می تواند یکپارچه به یک ممیزی فنی سئو اضافه شود.

کسی باشید که به کسب و کار خود کمک می کند تا نیازهای دسترسی کاربران خود را برآورده کند. از این طریق به مردم خدمت کنید، از بهبود شهرت خود لذت ببرید و شاهد افزایش درآمد خود باشید.

منبع: https://moz.com/blog/roi-of-accessibility-in-seo