وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 6 مه 2024

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

گوگل می‌گوید سایت‌هایی که تحت تأثیر به‌روزرسانی محتوای مفید قدیمی قرار گرفته‌اند، می‌توانند بازیابی شوند و حتی رشد کنند، اما تلاش زیادی می‌طلبد. Statcounter داده های سهم بازار موتور جستجوی خود را به روز کرده است تا نشان دهد گوگل در واقع سهم زیادی را از دست نداده است. گوگل اعلام کرده است که در نهایت ابزار لغو لینک خود را حذف خواهد کرد. Google در حال آزمایش است که فقط فهرست‌های محلی را برای جستجوهای نزدیک نشان می‌دهد. Google Gemini پیوند دادن به منابع را متوقف کرد. Google SGE توصیه می کند که برای از بین بردن سریع سنگ کلیه، ادرار بنوشید.


داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • Google: سایت‌هایی که تحت تأثیر به‌روزرسانی محتوای مفید قدیمی قرار گرفته‌اند، می‌توانند بهبود یابند و رشد کنند

    جان مولر از گوگل امروز صبح تکرار کرد که سایت‌هایی که تحت تأثیر به‌روزرسانی محتوای مفید قدیمی سپتامبر یا حتی به‌روزرسانی‌های اصلی جدید قرار گرفته‌اند، قابل بازیابی هستند. او گفت به مرور زمان، برای بهبودی.

  • Statcounter پس از نمایش نادرست سهم گمشده گوگل، داده های سهم بازار موتور جستجو را برطرف می کند

    در هفته گذشته، بسیاری از گزارش‌های Statcounter مبنی بر از دست دادن سهم قابل توجهی از بازار در ایالات متحده و در سطح جهان بین مارس و آوریل 2024 توسط گوگل ناراحت شده‌اند. مشخص شد که این یک نوع اشکال گزارش بوده است و Statcounter داده‌ها را در آخر هفته به‌روزرسانی کرده است.

  • گوگل ابزار پیوند انکار خود را در برخی مواقع حذف خواهد کرد

    جان مولر از گوگل در X گفت که او معتقد است گوگل ابزار پیوند انکار را در آینده “در مقطعی” حذف خواهد کرد. بینگ ابزار پیوندهای انکار را در سپتامبر 2023 از Bing Webmaster Tools حذف کرد و من گمان می کنم که گوگل آن را از کنسول جستجوی گوگل نیز حذف کند.

  • Google Gemini پیوند دادن به اکثر منابع را متوقف می کند؟

    یک سال پیش گوگل جمینی (بارد سابق) شروع به لینک دادن به منابع در قالب استناد کرد و ما از این موضوع خوشحال شدیم. خب، به نظر می رسد که در بیشتر موارد جمینی لینک دادن به منابع را متوقف کرده است. فکر می کنم حدود یک هفته پیش شروع شد، اما از زمان آن مطمئن نیستم.

  • آزمایش‌های جستجوی Google فقط فهرست محلی را برای جستارهای نزدیک نشان می‌دهد

    به نظر می‌رسد جستجوی Google در حال آزمایش است که فقط فهرست‌های محلی را از نمایه‌های کسب‌وکار Google برای بسیاری از انواع جستارهای «نزدیک من» نشان می‌دهد. بنابراین هنگامی که شما برای (دندانپزشک نزدیک من) یا (غذای هندی نزدیک من) و غیره جستجو می‌کنید، فقط فهرست‌های محلی را دریافت می‌کنید و هیچ نتیجه جستجوی وب دریافت نمی‌کنید.


  • Google SGE می گوید برای از بین بردن سریع سنگ کلیه، ادرار بنوشید

    نسخه پیشرفته جدید هوش مصنوعی جستجوی گوگل، با نام Google SGE یا Search Generative Experience، پاسخ های هوشمندانه و هوشمندانه ای را به سوالات شما ارائه می دهد. و اگر بپرسید چگونه سنگ کلیه را سریع از بین ببرید، گوگل به شما می گوید که حداقل هر 24 ساعت دو لیتر ادرار بنوشید.



  • از Jeeves منجمد در کربنیت بپرسید

    Ask Jeeves را از روزهای جستجوی OG در اوایل دهه 2000 به یاد دارید؟ خب، در اینجا حداقل طبق این پست Reddit، در کربنیت منجمد شده است. من مطمئن نیستم که آیا این مجسمه واقعی Ask Jeeves است یا فقط کسی که فکر می کند شبیه مجسمه است.
  سایت جان مولر دیگر در جستجوی گوگل نیست

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  Google Ads Editor نسخه 2.5 با 16 ویژگی جدید عرضه شده است

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-06-2024-37343.html