بر اساس ایمیلی که برای تبلیغ کنندگان تیم گوگل ادز ارسال شده است، Google Ads از ماه ژوئن به طور خودکار کلمات کلیدی کم فعالیت را متوقف می کند.
فعالیت کم چیست؟ کمپین هایی که بیش از 13 ماه پیش ایجاد شده اند و در 13 ماه گذشته هیچ نمایشی ایجاد نکرده اند.
چرا ما اهمیت می دهیم. ناوا هاپکینز آن را به خوبی در لینکدین توضیح داد: «کلمات کلیدی بدون نمایش در حساب شما عملکرد حساب شما را پایین میآورد. ما اسنادی از آزمون DOJ را دیدهایم که امتیاز کیفیت یک حساب را برجسته میکند. به نظر شما داشتن صدها/هزاران کلمه کلیدی بدون نمایش در حساب چگونه است؟ »
کلیدواژه های متوقف شده را دوباره فعال کنید. اگر یک کلمه کلیدی متوقف شده را مجدداً در Google Ads فعال کنید، اگر در سه ماه آینده هیچ نمایشی دریافت نکرد، Google به طور خودکار دوباره آن را متوقف می کند.
چرا این تغییر. به گفته گوگل، بنابراین تبلیغکنندگان «روی کلمات کلیدی که منجر به نتایج میشوند تمرکز میکنند».
مکث گروه تبلیغاتی به عنوان یادآوری، Google Ads در ماه مارس شروع به تعلیق خودکار گروه های تبلیغاتی کم فعالیت کرد.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-will-pause-low-activity-keywords-starting-in-june-440085