وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 2 مه 2024

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

گوگل همچنان ادعا می کند که بازیابی محتوای مفید امکان پذیر است، اما ممکن است زمان زیادی طول بکشد. OpenAI می تواند به زودی موتور جستجوی خود را راه اندازی کند. Google Ads برای توقف خودکار کلمات کلیدی کم فعالیت. فوربس با ورود سیاست سوء استفاده از شهرت سایت گوگل، دایرکتوری کوپن خود را به طور کامل از سایت خود حذف کرد. Google Ads اکنون تقلبی عمیق با ماهیت ، را ممنوع می کند. من گزارش بزرگ Google Webmaster را برای می 2024 منتشر کردم.


داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • گزارش وب مستر گوگل می 2024

    در طول ماه گذشته در Google-Land، ما درباره به‌روزرسانی اصلی مارس 2024 صحبت کرده‌ایم که در 19 آوریل، یک هفته قبل از اطلاع گوگل به ما در مورد آن، به پایان رسید. این به‌روزرسانی اصلی برای بسیاری دردناک بود، به‌ویژه کسانی که تحت تأثیر به‌روزرسانی محتوای مفید سپتامبر قرار گرفتند. اما چیزهای دیگری در راه است: ما تحریم سوء استفاده از اعتبار سایت را خواهیم داشت که در روزهای آینده فرا خواهد رسید. اماده ای ؟

  • Google: بازیابی به‌روزرسانی‌های محتوای مفید می‌تواند بسیار بیشتر از سایرین طول بکشد

    جان مولر از گوگل به برخی از سوالات در مورد اینکه چرا سایت های تحت تاثیر به روز رسانی محتوای مفید گوگل در سپتامبر 2023 با به روز رسانی اصلی گوگل در ماه مارس 2024 بازیابی نشدند، پاسخ داد

  • Google Ads به طور خودکار کلمات کلیدی کم فعالیت را ماه آینده به حالت تعلیق در می آورد

    Google Ads از ژوئن 2024 به طور خودکار کلمات کلیدی کم فعالیت را متوقف می کند. این به این معنی است که کمپین هایی که کلمات کلیدی آنها بیش از 13 ماه پیش ایجاد شده اند و در 13 ماه گذشته هیچ نمایشی ایجاد نکرده اند به حالت تعلیق در می آیند.

  • فوربس فهرست کوپن ها را به طور کامل حذف می کند (وضعیت سرور 410)

    چند هفته پیش، فوربس گوگل را از خزیدن فهرست کوپن خود در وب سایت خود مسدود کرد. امروز، فوربس به طور کامل تمام کوپن ها را از سایت خود پاک کرد و یک کد وضعیت 410 را نمایش داد و پیوند کوپن را از مسیریابی خود حذف کرد.

  • تبلیغات گوگل برای ممنوع ، خدمات برای محتوای ، عمیق

    تبلیغات Google، تبلیغات خرید، Admob و سایر محصولات Google Ads به زودی محتوای ، عمیق جعلی، محتوای مصنوعی صریح ، یا محتوای مصنوعی حاوی خدمات برهنگی را ممنوع خواهند کرد. منظورم این است که به نظر می رسد این چیزی است که قبلاً باید آن را ممنوع می کردند، اما اکنون هر ابزار یا سرویسی در مورد این نوع محتوا ممنوع خواهد شد.


  • گزارش: OpenAI برای راه اندازی موتور جستجو

    در طول هفته گذشته، دو سیگنال دیده ام که OpenAI به زودی موتور جستجوی خود را راه اندازی خواهد کرد. اولین مورد این است که search.chatgpt.com در فایل‌های گزارش برخی از سرورها ظاهر می‌شود، و همچنین، دیروز شایعات تجاری بیشتری مبنی بر راه‌اندازی موتور جستجوی OpenAI در 9 می منتشر شد.

  • کارمندان گوگل قبل از عید فصح ماتزا می خورند

    در اینجا عکسی از تعدادی از کارمندان گوگل در دفتر گوگل در نیویورک در حال خوردن ماتزا روی پشت بام است. این قبل از عید فصح گرفته شده است، اما من فقط الان آن را دیدم. این در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد.
  Location Page Strategies for SEO Success

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 9 آوریل 2024

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

  • گوگل صدها کارمند اصلی خود را برکنار کرد، مشاغل را به هند، مکزیک، CNBC تغییر داد
  • سان فرانسیسکو کرونیکل، گوگل ده ها نفر دیگر را در منطقه خلیج اخراج می کند تا به ارزش بی سابقه برسد.
  • گوگل از ایالات متحده می خواهد تا قوانین مهاجرت را برای جذب استعدادهای هوش مصنوعی بیشتر، The Verge، به روز کند
  • گوگل و DOJ برای آرگومان های پایانی، The Hill برمی گردند
  • بلومبرگ می گوید، پرداخت های گوگل به اپل در سال 2022 به 20 میلیارد دلار رسید.
  • آنچه سرمایه گذاران گوگل واقعا باید برای آن تشویق کنند، اخبار
  • 4 مدیر اجرایی Google 200٪ از گزینه های سهام مبتنی بر عملکرد سالانه را دریافت کردند، Business Insider
  • ایالات متحده در برابر گوگل: با پایان آزمایش تاریخی «قدرت انحصاری»، این چیزی است که باید به دنبال آن باشید، NPR

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-02-2024-37325.html