D letter 'G' resembling Google logo colors outdoors in a park like setting. No specific location provided, possibly near Google office or campus.
وبلاگ

گوگل از عدم ارتباط در مورد به روز رسانی های جستجو دفاع می کند

به گفته دنی سالیوان، رئیس رابط جستجوی گوگل، اگرچه گوگل به‌روزرسانی‌های عمومی الگوریتم‌های اصلی خود را به اطلاع عموم می‌رساند، اما هر تغییر یا تعدیل جزئی را اعلام نمی‌کند.

این نظرات در پاسخ به سوال گلن گیب در مورد اینکه چرا گوگل اطلاعات نوسانات را پس از به‌روزرسانی اصلی ماه مارس ارائه نمی‌کند، بود.

گیب نوشت:

زمانی که صاحبان سایت فکر می‌کنند یک به‌روزرسانی بزرگ کامل شده است، انتظار نوسانات دیوانه‌واری را ندارند که گاهی به طور کامل اتفاقی را که با به‌روزرسانی اصلی رخ داده است، معکوس می‌کند.
تأثیر همه چیز در 5/3 و اکنون 5/8 تا 5/9 قوی بوده است.

سالیوان توضیح داد که گوگل به طور مداوم سیستم های رتبه بندی جستجوی خود را با حدود 5000 به روز رسانی در سال در الگوریتم ها و اجزای مختلف به روز می کند.

سالیوان توضیح می دهد که بسیاری از آنها تنظیمات جزئی هستند که مورد توجه قرار نمی گیرند:

«اگر ما در مورد هر به‌روزرسانی سیستم رتبه‌بندی که انجام می‌دهیم گزارش می‌دهیم، به این صورت خواهد بود:

سلام. ساعت 1:14 بعدازظهر است – ما به‌روزرسانی سیستم 112 را انجام دادیم.
سلام. ساعت 2:26 بعدازظهر است – ما به‌روزرسانی سیستم 34 را انجام دادیم.

این به این دلیل است که ما سالانه حدود 5000 به روز رسانی انجام می دهیم.

در حالی که گوگل ممکن است این تغییرات جزئی را در نظر بگیرد، ترکیب هزاران مورد از این تنظیمات می‌تواند منجر به تغییرات قابل توجهی در رتبه‌بندی و ترافیک شود که سایت‌ها برای درک آن به کمک نیاز دارند.

  4 درس در مورد انقلابی ، فروش B2B با تسریع درآمد

ارتباطات بازتر از طرف Google می تواند راه درازی داشته باشد.

تغییرات مداوم در مقابل تغییرات وب

فراتر از تنظیمات الگوریتم، سالیوان خاطرنشان کرد که نتایج جستجو به دلیل ماهیت محتوای وب می تواند نوسان داشته باشد.

سالیوان توضیح می دهد که سیستم های رتبه بندی گوگل به طور مداوم اطلاعات جدید را پردازش می کنند:

سیستم های موجود و راه اندازی شده اند خودشون آپدیت نمیشن در نحوه عملکرد آنها، اما اطلاعاتی که آنها پردازش می کنند ثابت نیست بلکه دائماً در حال تغییر است

گوگل ارتباطات خود را بر روی به‌روزرسانی‌های اصلی متمرکز می‌کند تا یک جریان بی‌پایان اعلان‌ها درباره تغییرات جزئی.

سالیوان ادامه می دهد:

این نوع اعلان‌های ثابت «هی، ما به‌روزرسانی کردیم» احتمالاً واقعاً برای سازندگان مفید نیست. هیچ ارتباطی با این نوع به روز رسانی ها وجود ندارد.

چرا SEJ اهمیت می دهد

درک اینکه جستجوی گوگل یک پلتفرم همیشه در حال تکامل است برای کسب و کارها و ناشرانی که به ترافیک جستجو متکی هستند، حیاتی است.

این نیاز به یک استراتژی بلندمدت سئو با تمرکز بر ارائه محتوای مرتبط و با کیفیت به جای واکنش به به روز رسانی الگوریتم های فردی را تکرار می کند.

با این حال، متوجه می‌شویم که رویکرد Google برای اعلام به‌روزرسانی‌ها ممکن است کسب‌وکارها را برای همگام شدن با حرکات رتبه‌بندی به تکاپو وا دارد.

بینش عمیق تر در مورد این تغییرات برای بسیاری ارزشمند خواهد بود.

چگونه این می تواند به شما کمک کند

دانستن اینکه گوگل علاوه بر تغییرات الگوریتم، اطلاعات جدید را پردازش می کند، به شما این امکان را می دهد که پس از به روز رسانی های بزرگ، انتظارات واقعی تری داشته باشید.

  نحوه تولید محتوای ممتاز با محدودیت بودجه

به جای فرض ثبات پس از یک به روز رسانی بزرگ، نوسانات را پیش بینی کنید زیرا سیستم های Google با داده های وب جدید سازگار می شوند.


تصویر ویژه: استودیو فیلم هوایی / شاتر استوک

منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-defends-lack-of-communication-around-search-updates/515901/